49.BÖLÜM

1.4K 82 5
                                    

Şarkı:Baby

Geldiğimiz yer de ki bina bayağı büyüktü. Aşağı indim ve karşımda Running Man üyelerini görünce şaşırdım görmeyi beklemiyordum.

Selamladım herkes gibi şaşkınlığımı atınca. Elime bir kağıt verildi ve bu kâğıtta bugün Running Man'a katılacağımız yazıyordu. Bi hayalimi daha yapmıştım. Teker teker hayalim gerçekleşiyordu.

Kaçan mı yoksa kovalayan mı olacaksınız?-Yoo Jae Suk

Bence kovalayan olalım. diye fikir ortaya attım.

Tamam kovalayan olalım. -Suho

Saklanmalarını bekliyorduk.

Sakın süre bitmeden biriniz bile ortaya çıkmayın. dedim.

Sanki çıkan var.-Tao

Bunu daha önce süre bitmeden çıkan biri mi söylüyor.

İzlenmiş o bölüm-Suho

Aynen öyle.

Kapı açıkken ve ordalarsa kapıyı kapatmayın.

Ok-Luhan

Artık araya biliriz sanırım.

Yedi yedi ayrılalım. Geldiğimiz şekilde-Sehun

Tamam.-Chen

Kendi içinizde de  ayrılın. dedim.

Onayladılar.

Ben Chen ve Tao oppa bir takım siz de bir takım. Olur mu?

Olur-Xiumin

Hadi gidelim o zaman.

Ayrıldığımız da en yukarı çıktık ve bir mağazaya girdiğimizde Haha sunbaenim ordaydı. Koşup hemen yakaladık ve isim kartını aldık.

Haha Out diye anons ediyorlardı.
İlki tamamdı kolay bi avdı. Selamlayıp ve özür dileyip çıktık diğerlerini yakalamaya.

D.o.dan

HaHa  sunbaenim elenince şaşırmıştım bu kadar çabuk eleneceklerini sanmıyordum gerçi 5 dakika geçmişti. Ben Chanyeol ve Suho daha kimseyi bulamamıştık. 

Xiuminden

Haha sunbaenimi kim elemişti merak ediyordum. Ama başlayalı daha 5 dakika olmuştu. Biraz daha dayansaydınız ya. Bu sefer kazanmak zorundaydım.

Kaiden

Geçen sefer ben sona kalmıştım ve elenmiştim acı son. Her neyse bu sefer kazanacaktım. 

Chenden

Bu kadar çabuk eleyeceğimizi sanmıyordum. 1 kişi 1 kişidir derken biri daha elendi.

Gary Out Gary Out

Demek elenen Gary sunbaeydi. 

Eceden

Bir kişi daha elenmişti. Ve 1 dakikamız kalmıştı geri sayım yapıyorlardı. En azından bir kişiyi daha elemeliyim karşıma çıkan kişi Jongkook sunbaeydi. Koşup o farkına varmadan bir anda eledim ve kala kala 20 saniye kalmıştı.

Jongkook Out.

İyi işti-Tao

Özür dileyip saklanmaya gittik.

Jongkook

Küçük kız beni elemişti. Hemde bir anda. Küçücük kıza yenilmiştim. Ah cidden.

 Exo'da Türk KızlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin