Resim:D.o.
Şarkı: D.o.& Yoo Youngjin Tell Me (What Is Love)Keyifli Okumalar
Bırakmışlardı. Yehet. Sehun bunu her sevindiğinde söylerdi. Birde oharat vardı. Suho da o sırada Minho'ya selam veriyordu. Yakın olduklarını biliyordum da insan beni tanıştırır bi. Tanıştırmaması daha iyi gerçi. Utancımdan konuşamazdım ki. Gerçi Exo'ya girdiğim ilk gün ki özgüvenim şuan yoktu.
Suho: Ece gelirmisin?
Kafamı hayır anlamında salıyordum. Ama bi fayda etmemişti. Üyelerin iteklemesi sonucu en öne Suho'nun yanına gitmiştim.
E: Efendim.
Minho: Demek yeni üyeniz bu kız.
CY: Evet. Ama şuan utangaç bize katıldığı ilk günkü gibi değil hyung.
Arkamı dönüp Chanyeolle kötü kötü baktım.
D.o: Ece önüne dön. Kötü kötü bakman bir işe yaramaz. Hata işleri daha da aleyhine çevirir.
CY: Haklı D.o.
E: Siz bitiniz.
Dişlerimin arasından sadece onların duyabileceği şekilde söylemiştim. Biz didişirken Minho konuştu.
Siz hepiniz dışarda napıyordunuz?
Suho: Birşey yapmıyorduk gezelim dedik.
İnanmamışa benziyordu. Üyelerde onu onayladı.
Her neyse beni tanıştırmıyacakmısınız?
Sehun: Hyung bu Ece. Ece bu da Minho hyung. Hyung seni tanıyormuş zaten.
Sehun tanıması normal bişey her tarafımdan yakışıklılık akıyor.
XM: Öho öho. Bu kadar ego yeter değil mi Minho? Şunu da söylemeden geçemeyeceğim senin değil bizim fanımızmış.
E: Xiumin oppa.
BH: Ne haklı ama. Değil mi?
E: Haklı olup olmaması bişey değiştirmiyor. Sizi tanımadan önce onu tanımıştım. Diziler de oynayısından falan. Grup olarak ilk sizi tanıdığım gerçeğini değiştirmiyor. Ama cidden ya. Ben gidiyorum.
Nereye diye bağırışlarını duymazlıktan gelip evime doğru yol almıştım.
Suhodan
Haklıydı Ece. Ortalığı fena karıştırmışlardı bizimkiler. Minho'ya dönüp gitmesi gerektiğini söyledim ortalık sakinleşince grubunun üyeleriyle gelmesi gerektiğini söyleyip Ece'nin yanına gittim. Kapının kapalı olması bişey değiştirmiyordu evin diğer anahtarı bende ve Kris'te vardı. Kapı'yı açtığım gibi ağlama sesleri geldi. Ağlıyordu bende olsam bende ağlardım. Hem rezil olmuştu hem sinirleri bozulmuştu. Erkek kardeşim olduğu için duygularını anlamazdım bir tek Xiumin hyung ve Chanyeol anlardı. Şuan Xiumin hyung'a sinirli olduğu için Chanyeol'u çağırmaktı mantıklı olan.
Chanyeolden
Suho hyung beni çağırmıştı. Ablamı arayıp durumu anlattım. İlk defa böyle bir soruna denk geliyordum. Ne yapacağımı bilmiyordum. O yüzden ablamı aramıştım. ''O da bırakın ağlasın ve rahatlasın demişti. Ağlarken uyuya kalacaktır'' dedi. Dediği de oldu zaten. Uyanınca napalım diye sorduğumda '' Hepiniz birden özür dileyin o da dileyecektir ve önünde kim varsa ona sarılacaktır. Makyajı akmışsa dalga geçmeyin daha kötü sinirlenir yaptığınız herşey biter. Türk olduğunu söylemiştin değil mi? Tüm kızlar aynıdır hepsinde bu yöntem işe yarar'' demişti. Onu onaylayıp teşekkür ettim. Ablamla konuştuklarımı Suho hyung'a anlattım. Plan kurup üyeleri buraya çağırdık. Üyelere anlattık.
Sehun git bak bakıyım uyanmış mı? dedi Lay.
Peki hyung. Uyanmış uyanmış çabuk gelin.
Xiumin hyung ve Baekhyun en önde. Onun arkasında D.o., Suho, Lay, Chen, Luhan en arkada da Kris hyung, ben, Tao, Sehun ve Kai vardı ve ellerimiz kalp şeklindeydi. Kapı açılır açılmaz özür diledik o da şaşkınlıktan kurtulup özür diledi ve Baek'e sarıldı.
Bende istiyorum sarılmak prensese. diyen Xiumin hyungtu. Güldükten sonra ona da sarıldı. Bu şekilde eski halimize dönmüştük.
Eceden
Neden sinirlendiğimi hatırlamıyordum bile. Sorsalar cevap veremezdim. Özür dilemem ise bağırdığımı bildiğim içindi. Exo'ya bağıracağım aklımın ucundan bile geçmezdi. Ama sonuç olarak barışmıştık önemli olan da buydu. Suho oppa biriyle konuşuyordu konuşması bitince bize döndü.
Sunggyu hyung'la konuşuyordum. Yarın bize geleceklermiş eğer zamanımız varsa ki var.
Dur şimdi oppa. Sen Infinite bize yarın gelecekler dedin.
Evet dedim. Yoksa onları da mı tanıyon?
Evet tanıyom. Sorun mu var?
Hayır. Yok.
Kaç tane grup daha tanıyon? dedi Baekhyun
Bir sürü. Sayıyım mı?
Say.
VIXX,SNSD, MONSTA X, SUPER JUNIOR, T-ARA, F(X), ASTRO, NCT U, CNBLUE, BİGBANG, BTS, BTOB...
Sus tamam. Anladık çok fazla erkek grubu biliyorsun.
Aslında kız grubu da biliyordum da 3 tanesini saydım. Twıce, Exıd gibi. Ama şimdi önemli olan bu değil. Suho oppa hangileri geliyormuş?
Özellikle beklediğin üyeler mi var? dedi Chanyeol.
Evet. Myungsoo (L) oppa ve Woohyun oppa.
Anlaşıldı. Acaba arayıp sorsam mı? dedi Kris
Sorma. Nereye gelecekler? Size mi? Bana mı?
Bize dedi Suho ve ekledi; Hepsi geliyor.
O zaman gidip sizin evi temizliyelim.
Ev zaten temiz. dedi D.o.
Eminim temizdir de Suho ve Sehun oppa'nın odası. Hem üstünden bir kere geçsek güzel olur. Daha sonra yemek ve tatlı yapıcaz.
Tatlı? dediler hep bir ağızdan.
Tamam alırız onu. Şimdi 20 kişiye yemek yapalım.
Mutfağa geçip yemek yapmaya başladık. Ben D.o. Suho Chanyeol Kai Luhan Lay yemek yapıyorduk. Xiumin Kris Sehun Chen Tao Baekhyun da temizliğe gitmişti. Luhan oppa erkek adam temizlik yapmaz diyip yemek yapıyordu. Erkek aşçılar vardı. O yüzden yemek yapmaz demedi herhalde. 3 saat içinde sarmalar, dolmalar, çorba ve çiğ köfte hazırdı. Hepsi Türk kültürüne ait yemeklerdi. Zaten yapmadan önce az dolapta vardı onları denetmiştim beğendikleri için yapmıştık. Beğenmeselerdi Kore'ye özgü yapacaktık. Sarmaların çoğu kalın olmuştu. Ne kadar ince olacak desem de dinlemeyip kalın yapmışlardı. Çorba'yı yarın yapacaktık aslında sıcak sıcak içsinler diye. Her şey bitince onlar evlerine gitti bende uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Exo'da Türk Kızları
Fanfic12 kişilik bir grup olan Exo ve 2 Türk kızı arasındaki dostluk. En sonunda Türk kızı içlerinden birine aşık olacak. Exo dan 2 kişi kıza aşık olacak ve Exo'nun içinden çocukluk arkadaşı çıkacak. Kız için kısa sürecek bir düşman çıkıp gelecek. Ama düş...