13.BÖLÜM

3.2K 172 4
                                    

Resim:Sehun (Exo-K maknea)
Şarkı:Growl

Keyifli Okumalar

Dün çıkışım açıklanmıştı. Bugün de ben Vapp yayını yapacaktım. 1 saat sonra iki dilen yayın yapacaktım. Türkçe ve Korece olmak üzere. Üyelerle birlikte bu yayını yapıyordum. Bazıları karşımdaydı, bazıları da odalarından izliyordu. Konuşmam bitince sonuna şunu ekledim;

Hepinizin benden nefret ettiğini biliyorum. Ama rica ediyorum benden nefret etseniz bile Exo'dan etmeyin. Onların hiçbir suçu yok ve emin olun sizi benden daha çok seviyorlar Exo-L'ler onlar için çok önemlisiniz. Bende bir Exo-L'ydim önceden ve Türk bir hayrandım hayalim Exo'nun konserlerine katılmaktı. Hiçbir konserine katılamamıştım. Türkiye'ye hiç gelmediler çünkü sizin kadar şanslı olamadık. Her gün hayranın arkadaşı Exo'dan şunu görmüş. Hayran Exo'dan şunu görmüş imza almış resim çektirmiş. Biz Türk Exo-L'ler bunu çok bekledik her Türkiye'dediklerinde havalara uçuyorduk. Kendimizi belirtmenin yolunu arıyorduk ve bu Türkler için bir şans bırakın grupta kalayım nefret etmeyin benden ve onlardan size yalvarıyorum. Şimdi Exo'nun kendisiyim. Bu şekilde Türkiye'de konser verebiliriz. Ne derseniz diyin grupta kalacamtaki Exo beni istemeyene kadar bunu Türk Exo-L'ler için yapacağım. We are Exo!!!

Diyip yayını kapatım. Dediklerimin hepsi gerçekti. İçlerinde en ufak bir yalan yoktu. İki yayınımı da bitirmiştim ama Türklerden bu kadar tepki almamıştım. Hepsi onaylamışlardı beklemiyordum. Sadece diğer milletlerin sakinleşmesi gerekiyordu. Facebook hesabım kapatırılmıştı. Onun yerine sadece ailemi yakınlarımı ekleyeceğim bir hesap açtırılmıstı. O kadar çok tanımadığım kişi vardı ki eski hesabımda. Facebooktan onlara duyurdum daha sonra da annemi arayıp ona durumu anlatım kimseye bişey söylememesini arayan olursa bana mesaj atmaları gerektiğini söyledim. Annem onaylayınca telefonu kapattım. Arkadaşlarımdan mesaj gelmişti.

Herkes nerdeyse aynı cümleleri kurmuştu.

Vayy!! Exo'yu yıllardır seven kız sonunda Exo'nun üyesi oldu.

Wow şansa bak sev sev karşılığını böyle al.

Aferim kız sana. Zaten ben biliyordum.

Tebrik ederim kardeşim. Türkiye de konser verip bizi çağırırsın herhalde. Tabii unutmazsan

Gibi mesajlar. Cevap olarak

Teşekkür ederim. Çağırmamı ayıpsın kardeşim. Sizi niye unutuyum ki onca yıllık dostluk kardeşlik bu kadarcık etmez. En iyi kardeşlerim sizlersiniz benim için. Unutulmazsınız siz. Yalnız Koreyi ve Exo'yu sevmeyen insanlar konserime gelecek. Garip.

Saçmalama ne zaman sevmedik hdhd. Hem biz senin için geleceğiz. İlk konser ne zaman?

Bilmiyorum ki. Ortalık yatışsın bi.

Bekliyoruz konserini.

Okey.

O sırada D.o. telefona bakıyordu garip garip kıyamam birşey anlamıyordu tabi bunu görünce gülme krizine girdim.

Oppa ayıp olmuyor mu? Zar zor konuşuyordum.

Somurtup önüne döndü. Bunu gören Suho garip garip bakmaya başladı. Mesajlarımı okumaya çalıştı. Anlamadığı için de yüzü çok garipti.

Kimle konuşuyordun?

Arkadaşlarımla. Türkiye'den.

Ne konuşuyordunuz?

Özele saygı.

Grupta öyle bişey yok.

Ben sana telefonunu ver desem mesajları okuyacağım desem verir misin? Yoo

Veririm. Niye vermeyecekmişim?

Ver o zaman.

Al.

Yok artık. Bu nasıl grup ya. Nasıl verebiliyorsun? Aklım almıyor.

Elimdeki fırsatı kullanıp okumaya başladım. Sıkıcıydı. İş iş, aile aile başka arkadaşlarıyla konuştuğu mesaj yoktu ki. Kai'ninkini okuyacaksın. Sevgilisi olan o sonuçta ya da Baekhyun'unkini eski sevgilisiyle olan mesajlar duruyor olabilir. Neyse anlatım. Ama Exo'yu ve Kore'yi sevmediklerini söylemedim.

 Exo'da Türk KızlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin