Şarkı:Baby Don't Cry
Medya:Kai ve LayKeyifli Okumalar
Eceden
Onları dinleyecek halim yoktu. Adamların başına birşey gelmesin diye korumaya çalışıyorum. Onlar gitmiyorlar.
Ece tamam biz gidiyoruz.-Suho
Niye gitmemizi istiyorsun?-Sehun
Bizi gönderdikten sonra Myungsoo mu gelecek?-Chanyeol
Ne? Ne diyorsun?
Onun sana çıkma teklifi ettiğini anlamadım mı sanıyorsun?-Chanyeol
Onun teklifini reddettim. Emin ol reddetmiş olmasam bile burada olduğumdan haberi olmazdı.
Bir dakika Myungsoo hyung sana çıkma teklifi mi etti?-D.o.
Evet etti ama reddettim.
Bunu daha sonra konuşacağız. Şimdi ben hariç hepiniz gidiyorsunuz.-D.o.
Hiçbirinizi istemiyorum. Chen oppa gelecek.
O niye?-D.o.
İçinizde en akıllı o. Sabah olunca onunla beraber döneceğim geri şimdi gidin.
Sen ona aşık falan olmadın demi?-Suho
Daha neler? Saçmalamaz mısınız artık? Ben yatağıma gidiyorum. Umarım uyandığımda hepiniz gitmiş olursunuz.
Sabah uyandığımda Chen vardı başımda. Uyanmamı bekliyordu sanırım.
Günaydın dedim.
Günaydın. Son kontrollerin yapıldıktan sonra gideceğiz. Birde toplantı var.
Ne? Toplantı mı? Ya cidden gelmesem olmaz mı?
Olmaz. Hem saat 3'te saat şuan 9. 6 saatimiz var. Kontrollerini yaptırıp. Eğlenmeye gideriz. Saat 1 de eve geri döneriz. Eve gittiğimizde hazırlanmak için 1 saatin var. Ben doktoru çağırıp geliyorum.
Tamam.
Doktor geldiğinde herşeyin normal olduğunu. Kendimi yormadan yavaş yavaş istediğimi yapabileceğimi söyledi. 1 hafta sonra bugüne yeniden randevu verdi. Şuankinden başka birşey olmazsa eski hayatıma devam edecebileceğimi söyledi. Ondan sonra da hazırlandım ve Chen oppa'yla 3:30 saatte ne kadar eğlenebiliyorsak eğlendik ve sonunda eve geldik. Bende 1 saatte hazırlandım ve karşı eve gittim.
Hanımefendi gelmiş-D.o.
Bana trip mi atıyorsun? Bana çocukluk arkadaşına.
Bugün bana da trip atıyor.-Chen
Neden ki?
Dün onun yerine seninle ben kaldım diye. -Chen
Baykuşum. Haftaya hastanede randevum var. Benimle gelir misin?
Chen hyung'la git.-D.o.
Oha şuan D.o. oppadan trip yiyorum. Yok artık.
Baekhyun oppa sen benim arabamla gitsene. Bu seferlik yer değişelim.
Olur. Tek başıma her zaman giderim de canım sıkılır. Kai geliyon mu?
Tabiki de geliyorum.
Suho oppa sende trip atıyor musun?
Sehun kim konuştu? Kız sesi duydum gibi geldi de.Kimse yanlış duymuşsun.
Hyung bu evde ya da grupta kız yok ki. Doktora görün.-Chanyeol
Yok artık 4'ünden trip yiyorum. Sende yedin mi? Chen oppa.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Exo'da Türk Kızları
Fanfic12 kişilik bir grup olan Exo ve 2 Türk kızı arasındaki dostluk. En sonunda Türk kızı içlerinden birine aşık olacak. Exo dan 2 kişi kıza aşık olacak ve Exo'nun içinden çocukluk arkadaşı çıkacak. Kız için kısa sürecek bir düşman çıkıp gelecek. Ama düş...