Sabah uyandığımda saat 12 ydi. Saat 4'de geleceklerdi. 4 saat vardı. Bakalım. 5 saat nasıl oyalana bilirim. 1 saat banyo da kalabilirim. 1 saat yemek yerim. 1 saat odamı temizlerim. 1 saat Candy'le ilgilenirim onu temizlerim falan işte. Bu 4 saatlik işi 2 saatte yapabilirim. Ama göz göze gelmemek lazım. Evet başlayalım. İlk üstüme birşeyler giyip mutfağa indim. Kahvaltımı hazırladım ve yiyip çıktım. Candy'nin yanına. Köpek temizlemek ne zor işmiş be. Rahat durmuyor. Uzarsa daha iyi olur. Saçma sapan şekilde oyalanmam. Sonunda bitmişti kurutup yemeğini önüne koydum. Biraz sevip çıktım yukarı. Odamı temizledim. Bayram temizliği gibi yaptım. Zormuş be. Sıra banyodaydı. Orda oyalanacaktım.
Chanyeolden
Benden kaçmaya çalıştığının farkındaydım. Ama pazar günü sadece onla ben vardık. Tek araba gidecektik. Kaçamayacaktı. Tabiki de dün grup açıp bizimkilerle konuştuğunu biliyordum. Buse mesaj atmıştı hepsini. İsmim bile geçmemişti gerçi önemli de değilmiş.
Buseden
Yoldaydık. Tahminlerimce şuan kaçmaya çalışıyor. Büyük ihtimalle temizlik bile yapmıştır. Oda'nın tamamını temizlemiştir. Ondan beklenmeyecek birşey. Kaç Ece kaç. Pazar günü napacaksın?
Eceden
Sonunda tüm işim bitmişti. Gelmelerine 5 dakika vardı o yüzden aşağı indim. Buse ve Baekhyun'un benden çekeceği vardı en son girmeliydirler. Ilkte olabilirdi ama diğerleri de zarar görebilir. Kapı açılmıştı sonunda. Son giriyorlardı.
Başta Kris ve Suho arkasında Xiumin, Lay, Luhan, Chen,dörtlüsü devamında D.o., Tao, Kai, Sehun dörtlüsü. Ardından Baekhyun ve Buse. Buse'nin icabından sonra gelecektim. Baekhyuna 2 vurmamla tuttular.
Ama ya bırakın beni rezil etti. Hakketi bunu. Buse gülme sıradaki sensin. Yatacak yerin yok kızım senin.
Benim bebeğime nasıl kıyabilirsin diyen Sehundu.
Bonom boboğomo nosol koyobolorson. Birazdan yaparsam görürsün. Aldın mı sen?Siz de bırakın. Bisey yapmayacağım. Oppa bu vurduğumun en hafifiydi. Dua et kafana vurmadım Osmanlı tokatı da atabilirdim. Meşhur bir tokattır.
Aldım al-Sehun
Sert miydi? Dedi Kai.
Evet. Bu en hafifiyse diğerleri nasıldır.
Öğrenmiş oldun. Bundan sonra bana bulaşmayacaksın o zaman.
Gae Yeon'u getirsek buraya sen mi yenersin o mu? dedi Baekhyun
Saçmalama lütfen. Kore'nin milli boksörüyle beni bir mi tutuyon. O her türlü alır.
Kim diye sormadı biri ilk defa. dedi Kai.
İzlemiştim Roommate 1. sezonu. En iyisi oydu. 2yi de izliyordum bir süre sonra sıktı kaldı yarıda sonra izleyeceğim.
Chanyeol yok diye mi? dedi Luhan
Hayır. Jackson vardı Dong Wook vardı. Seo Kang Joon vardı. Özellikle Jackson vardı. O var diye başlamıştım zaten. Hem onun için hem de eskiler hatrına izliyordum.
Bunu söylerken Chanyeol'un gözlerine bakarak söylemiştim. Bilerek böyle yapmıştım.
Artık odaların kapısını açsanız.
Tamam. dediler.
Bubblea tea içelim.
Ok.
Pişman değildim. Olmam gerekmiyordu zaten. Chen ve Sehun'a vermemiştim. Buse de sevgilisine vermeye çalışıyordu. Salak kötü kötü baktıktan sonra vermeye çalışmayı bıraktı.
Sehundan
Bu kız kendi zeki mi sanıyordu? Benim tabiki de bubble tea koleksiyonum var.
Chen hyung gelsene.
Yukarı bubblea tea mı içmeye gideceksiniz? Hatırlatırım senle geçen gün film izlerken bitirmiştik. Ama bende 2 tane var. Alabilirsin onu.
Nerde?
Odamda dolabımı aç orda küçük buz dolabı var onun içinde. Sen bunu gerçek sanırsın mutfakta buzdolabının en arkasında git al.
Sen niye bizle bizle bizden büyükmüş gibi konuşuyorsun?-Chen
Canım istiyor.
Ok.
Gidip mutfaktan bubblea tea aldım ve tekini Chen hyung'a verdim.
D.o.dan
Herkes kendi kafasında takılıyordu. Chanyeol'un yukarı odaya çıktığını görünce bende peşinden çıktım.
Hyung iyi misin?Evet. Neden kötü olacakmışım?
Hiç öyle gözlerinin içine bakarak söyledi. Nolduğunu anlatırmısın?
Tamam anlatayım. Otur.
Anlat hyung.
Sonuçların açıklandığı gece hep kaçtı. Sürekli kaçtı. Konuşurken dedi ki; Hem ben müslüman olan biriyle evleneceğim dedi. Ben de benimle evlenmek için dininden çıkarsın dedim. O da; Senle evlenmek için dinimden çıkmam. dedi Ben de; Senle evlenmek için müslüman olurum. dedim Son olarak dedi ki Benim için değil Allah için girersen kabul olur. Beni ve kendini kandırabilirsin ama Allahı asla dedi. Böyle işte. Sonra odasına gittik yatağında bana sırtını dönüp yattı. O uyuduktan sonra odasından çıktım. Ve bugün dedikleri. Olmayacak bu iş. Ben olacağına inanmıyorum. İnanasım yok.
Hyung pazar günü gittiğiniz yer de kimse olmayacak. Herşey hazır. Sadece çıkma teklifi edeceksin. Kabul edecektir. Eminim.
Daha sonra Chanyeol'ü oda da yanlız bırakıp Ece'nin yanına çıktım.
Ece müsait misin?
Evet. Noldu?
O lafları söylerken hiç pişmanlık hissetmedin mi? Kalbin sızlamadı mı?
Hayır sevmediğim biri için niye pişmanlık hissedeyim. Gerçeklerin farkına varmanız lazım.
Peki o zaman ben gidiyorum.
Tamam.
Nasıl bir kızdı? Cidden anlamıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Exo'da Türk Kızları
Fiksi Penggemar12 kişilik bir grup olan Exo ve 2 Türk kızı arasındaki dostluk. En sonunda Türk kızı içlerinden birine aşık olacak. Exo dan 2 kişi kıza aşık olacak ve Exo'nun içinden çocukluk arkadaşı çıkacak. Kız için kısa sürecek bir düşman çıkıp gelecek. Ama düş...