60.BÖLÜM

1.1K 78 3
                                    

Şarkı: D.o. Chanyeol Boyfriend

Eve geldiğimizde hala sinirliydim.

Sizin cezanıza gelince. 1 hafta unicorn'lu çoraplarına el koydum. Buse sana gelince de çok pis dayak yiyeceksin.

Tamam. Özür dilerim dövme. Sana böyle bir konu da şaka yapmamalıydık. Hassas olduğunu biliyordum ama bu kadar da fazla hassas olduğunu bilmiyordum. (yazarın hassas noktalarından biri)

Özürle birşey yapmayacağımımı sandın. Bu akşam odaya gelme. Kal burada koltukta yat. Senin de unicorn'lu çoraplarını almıyorum. Gözün korksun diye öyle söyledim. Hepiniz adam akılı durun bundan sonra.

Ben gelebilir miyim?-Buse

Nereye?

Odaya-Buse

Hayır. Ben yatmaya gidiyorum.

Buseden

Ece'ye bugün birşeyler olmuş. Biri birşey demiş ve canını sıkmıştı. Kimin ne dediğini bilmiyordum ama birşeyler olmuş olmasını D.o. oppaya vurmuş olmasından anlayabiliyordum. Çünkü ne olursa olsun D.o. oppaya vurmazdı.

Buse?-D.o.

D.o.

Buse dedim.

D.o. dedim bende

Ne olduğunu biliyorsun değil mi?

Ne olduğunu bilmiyorum ama birşeyler olduğunu biliyorum. Ben çözerim sakin.

Sen de kalsın o. Ben çözerim. Hadi hepiniz yatın artık-D.o.

Ve hepimiz böylelikle yatağa gittik.

*****
Eceden

Sabah olduğunda kimse evde yoktu. Tek başıma evdeydim. Neden kimse yoktu? Sabah sabah kim arıyordu ya.

Hyuk mu? Neden arıyordu?

Neden arıyorsun? Seni reddettiğimi söylemiştim.

O konu başka. Onla ilgili değil seni aramam.

Neden o zaman?

Televizyonu açmadın mı hala?

Hayır da noluyor?

Bizi dün görmüşler yan yana konuşurken ve internete atmışlar. 

Bunda ne var?

Sevgili olduğumuz iddaları var.

Ne? Bu haberi düzeltmemiz gerekiyor. 

Çıksak olmaz mı?

Kes sesini Hyuk. Neyse ben şirkete gidiyorum.

Dedikten sonra telefonu kapatıp hemen hazırlanıp şirkete gittim. Şirketin önü kameramanlarla doluydu. Yüzümü gizleyip geçmekten başka şansım yoktu. Yakalanamazdım.

Bakar mısınız?-Görevli

Benim Ece.

Yüzümü biraz gösterip içeri geçtim. İlk olarak Ceo'nun yanına gittim. Kapıyı çalıp içeri girdim.

Sen nasıl buraya yakalanmadan geldin?-Ceo

Önemli olanın o olduğunu sanmıyorum. Aşağı da her yer kameraman dolu. Ve bunu çözmemiz lazım. 

Ona uğraşıyoruz biz de.-Ceo

Ben gidip açıklasam mı? Hem daha çabuk biter.

Siz çıkıyor musunuz?-Ceo

 Exo'da Türk KızlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin