59.BÖLÜM

1.1K 74 1
                                    

Şarkı:My Answer

1 hafta öyle böyle geçmişti ve çekim zamanıydı. 1 bölüm geceye kadar sürüyordu. En zoru da 4 ve 5. bölümdü gece sahnesi ve sabah sahnesi de var günde 2 kez sette olmak zorundaydık. Daha 7. bölümün sahnesindeydik ve 1 hafta geçmişti. Of  oyunculukta zormuş. Eğer ben webdramalara dayanamıyorsam iler de eğer oynarsam 1 saatlik 16 18 20... bölümlük dizilere nasıl dayanacaktım.   Çekimin 7. gününde bizim üyelerden sette yemek kamyonu gelmişti. Aslında sadece Exo-K yemek kamyonu  Exo-M de içecek kamyonu göndermişti. Buse mi? O önceden göndermişti hem de ilk gün içecek kamyonu göndermişti. Vixxten de gönderenler olmuştu.

********
Tüm dizi bitmişti sonunda. Yönetmen oyuncular senarist ve diğer yardımı bulunan herkes yemeğe gitmiştik. Ama Hyuk beni dışarı çağırdı 2 dakikalığına.

Seni dinliyorum.

Şey ben senden hoşlanıyorum ve senin bu dizi de oynadığını bildiğim için kabul ettim. Yoksa oyunculuğa başlamak gibi bir niyetim yoktu.

Hmm anlıyorum. Ama ben senden hoşlanmıyorum. Kalbini kırmak istemem ama bu bir gerçek. Denememi istesen bile deneyemem.

Hoşlandığın biri mi var?

Hayır yok.

O zaman denememen için bir sebepte yok.

Var. Senden hoşlanmayı denemem için.

Ne var o zaman? Ne olduğunu şöyle o zaman.

Söyleyemem ve bence rededildin mi kaderine boyun eğip o kızı sevmeyi bırakmalısın.

Deyip içeri geçtim.

Şey ben izninizle erken ayrılıyorum. Size afiyet olsun acil bi işim çıktıda hepiniz çok çalıştınız ve bana yardım ettiğiniz için teşekkür ederim. İyi eğlenceler ve iyi geceler.

Deyip çıktım ve Hyuk beni bekliyordu. Kolumdan tutup kendine çevirdi.

Sana seni red ettiğimi söyledim. Eğer o kolumu bırakmazsan kolun sakat gidersin yurduna. Şimdi bırak.

Kolumu sertçe çekip arabama bindim.  Üyelerden birinin arabasını almıştık son gün çekime gelirken. Çekim bittikten sonra da menajerim işim var diyip ayrılmıştı. Bana da arabayı bırakmıştı. Ah cidden ama Vixx'i seviyordum ben. Neden yaptın ki? Gerçi sırf Hyuk yüzünden Vixx'i sevmemezlik yapamam. Telefonum çalıyordu.

Efendim D.o. oppa

Çabuk hastaneye gel.

Hangi hastane? Ve kime ne oldu?

Kime ne olduğunu boşver de ......... hastanenin adı bu. Çabuk ol. Hemen hastanenin adını haritaya yazdım ve arattırdım. 15 dakika içinde gelmiştim. Koşa koşa bizimkileri arıyordum. Sonunda birini görmüştüm.

Baekhyun oppa.

Ece ne işin var burda?

D.o. oppa aradı gel dedi. Neyse kime ne oldu?

Gel benimle öğrenirsin. Bayılıp kalırsan oraya kadar taşıyamam.

Off dalganın sırası mı şimdi?

Neyse hadi gel.

Koridorun sonuna kadar gitmiştik. Ve sonunda onun olduğu odaya girmiştik. Yanlış görüyorum değil mi? Olamaz ya. Hayır. Buse.

Buse'ye ne oldu?

Araba kazası geçirdi.-Chen

Ne? Kimle beraberdi?

Kimseyle araba sürmeyi biliyorum diyip aldı benim anahtarımı.-D.o.

Ya o araba sürmeyi bilmez ki. Nasıl bir akılsızlık yapıp verdin acaba. Bu kız uyanmazsa benden çekeceğin var.

Annesini aradık-Sehun

Ya bu kız bana emaneti. Of sahip çıkamadım. Şimdi ne olacak.

Ece üzüntünü anlıyoruz ama. Biz de üzülüyoruz.-Kris

Of ben doktorla konuşmaya gidiyorum.

Lan gitme gel.-Luhan

Niye?

Şaka yaptık çünkü diye Buse yerinden kalktı.

Ben de size şaka yapacağım. Kimden başlasam.

Lan ben döver demiştim.-Lay

Kimin aklından çıktı?

Lay'in.-Xiumin

Demek ki Lay oppa'nın. Hiç sanmıyorum ama bence Xiumin oppa'nın. At yarışında kazandığım için intikam almış olmalı. Bende alacağım.

Hepsine sert bir tekme geçirmiştim. Lay ve Buse hariç. Onlar için başka planlarım var.

Onlara niye tekme geçirmedin?-Luhan

Sanane. Şimdi hepiniz eve.

Ben geldiğim arabayla eve giderken onlarda geldiği arabayla eve gitti.

 Exo'da Türk KızlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin