19.BÖLÜM

2.4K 140 17
                                    

Şarkı:XOXO
Medya:Chanyeol, D.o., Tao, Sehun, Chen

Keyifli Okumalar

Gece 2'ye kadar malesef geri evime gitmeye üşendiğim için ne kadar yakın olsa da o kıyafetlerle Chen'le prova yapmıştım. Zaten kimsenin uykusu da yoktu. Herkes çalışıyordu. Chen'le çalışmayı bitirdikten sonra Chanyeol'un yanına gittim. Yeni şarkı yazıyordu. Zeki çocuk işte. Bitirdikten sonra beraber söyledik. Söylemeye dalmışken biri arkamdan korkutu. Bu kişi Baekhyundu. O korkuyla arkaya düşüyordum ki Chanyeol beni tuttu.
Baekhyun;

O kadar korkacağını bilsem yapmazdım. dedi ve gülmeye başladı.

Sinirli bakışlarımı görünce kaçmaya başladı. Arkasından kovalamaya başladım. Kendini odasına kilitledi.

Oppa boşuna kilitledin kendini sabaha kadar ben burda otururum uykum da yok. Sen açıkıcaksın. Tuvaletin gelecek ordan çıkman gerekicek. Benim için sorun yok. Şimdi çıkmalısın bence. Elim ağırdır. Sonuçta ben D.o oppa'nın çocukluk arkadaşıyım. Bence çık ordan. Yarı Türk olsam da genlerimde var güçlü olmak. Dozunu istediğim şekilde ayarlayabilirim şimdi çık istersen. Cezan hafifler. Bir kere de vurulabilirsin 2 kere de 10 kere de 20 kere de o sana kalmış.

Gözü korkmuş olmalıydı. Birşey yapmayacaktım. Yeterdi bu korku ona bir kaç gün. O sırada kapı açıldı. Korkmuştu sanırım. Yeterdi ona gülüp kaçmaya başladım. Tam son basamağı da inecekken ayağım takıldı tam düşecekken yine Chanyeol tuttu.

Sende bir rahat dur iki de bir düşüyorsun. Ben olmasam yere kapaklanacaksın. Bilerek mi yapıyorsun? Anlamıyorum ki.

Bilerek yapıyorum. Seni ne zaman görsem düşmem geliyor. Saçma sapan konuşmayı kesermisin? Hem sen niye iki de bir önüme çıkıyorsun ki?

Baekhyun oppa şoku atlatıp peşimden geliyordu. Kaçmazsam yakalanacaktım. Bana yardım edecek ya Suho vardı ya da D.o gerçi D.o'nun bana kızgın olduğu için yardım edeceğini sanmıyordum. Aslında Lay de vardı. Ama olmaz o hemofili hastasıydı. Arada kalmasını istemiyordum. O yüzden Suho'yu bulmalıydım. Nerdeydi acaba. Evdeki tüm odalara bakmıştım. Sadece çalışma odası kalmıştı ve wc oraya da giremezdim ya. Bendeki de ne hızsa her gün spor yapan kişi beni yakalayamamıştı. Suho'yu bulmuştum sonunda. Arkasına geçip saklandım.

Noluyor be? Ne arıyorsun arkamda?

Baekhyun oppa beni yakalamaya çalışıyor. Vala birşey yapmadım azıcık korkutum. İntikamımı aldım.

Kedicik kimse sana yardım etmeyecek. Herkes benim tarafımda.

Nasıl ayartın insanları. Eyelanır kraliçesi.

Aç mesajları oku.

Mesajları açmış okurken 1 mesaj gelmişti ona sonra bakacaktım.

Pis yalancı. Bir dakika Sehun, Lay, Chen, Chanyeol, D.o ve Kris oppa sana inanmamış. Chen oppa da şuan burda olduğuna göre ondan yardım isteye bilirim.

Chen bırak kızı intikamımı almam gerekiyor.

Olmaz.

Yoksa intikamımı almam gururuna yediremedin mi? Eyelenır kraliçesi. Suho oppa yalancı bu ya inanma. Bak biz Chanyeol oppa'yla birlikte yeni bestelediği şarkıyı söylüyorduk sonra geldi ve beni korkutu sayesinde düşüyordum hem de 2 kere.

Ne kadarı doğru Baekhyun?

Hepsi olabilir ama bana dediklerini söylemedi. *Anlatı*

Tamam demiş olabilirim ama sayende düşüyordum.

Çocuk gibi davranmayın. Git Ece D.o'nun gönlünü al fena kırılmış ve sinirli olabilir.

O yüzden gitmiyorum ya. Sinirliyse nasıl davranır bilemem korkuyorum.

Birşey olmaz git al gönlünü.

Peki.

 Exo'da Türk KızlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin