Resim:Tao (Exo-M maknea)
Şarkı: HistoryKeyifli okumalar...
Erken kalkmıştım ilk banyo yaptım. Daha sonra yemek yiyip hazırlandım karşı eve gittim. Suho kapıyı açmıştı. En alttan en üste gidip giyecekleri kıyafetleri seçiyordum. İlk oda Suho ve Sehun'un du. İçeri'ye girdiğimde ortalık temizdi. Ama Sehun yeni uyanıyordu. Beni gördüğüne şaşırmıştı.
Ne işin var burda?
Kıyafetlerinizi seçmeye geldim. Siz seçemezsiniz şimdi.
Bunca zaman biri geldiğinde biz seçiyorduk.
Olabilir ama bu misafirler önemli.
Neresi önemli?
Infinite geliyor. Dediğine bak.
Uff naparsan yap ben yatıyorum.
Yat sen en geç 4 te kalk ama kalkmazsan ben uyandırırım.
Benim giyeceklerimle uğraşacağına kendi giydiklerine bak.
Size kıyafet seçmem bitsin gidip kendi kıyafetlerimi giyeceğim.
Peki ama etek şort ve tayt yok.
Peki.
Zaten o dediklerini giymezdim ki. Rahat değiller bir kere. Rahatıma düşkünüm ben. Tüm odalara gidip seçmiştim kıyafetlerini. Hepsinin ya tshırt ya da gömlekti üstü altı da kot ya da ketendi. Artık kendi kıyafetimi giymeye gidebilirdim. Ama seçerken zorlanmıştım ve sonunda ispanyol paça pantolon açık pembe üstüme de beyaz bluz giydim. Makyajım ve takılar giydiğim kıyafete göreydi. Ve yeniden karşı eve gittim.
Bu kıyafet ne? dedi Suho
Çok yakışmış değil mi?
Çok yakışmış. 19 erkeğin arasında böyle mi duracaksın?
Evet.
Düş önüme.
Olmaz.
Düş dedim. O üst değişilecek.
Peki.
Sanki ne vardı üstüm de. İçimi göstermiyordu ki.
D.o.dan
Aslında üstünde bişey yoktu. Doğum günüydü bugün. Onun için hazırlık yapıyorduk. O yüzden Suho hyung onu tekrar evine götürdü. Bu yüzden Infınıte sunbae'lerim geliyordu. Bizden başka sevdiğin bir grup var mıydı? diye sormuştuk. O da Infinite ve Vıxx demişti. Bu yüzden böyle bişey yapmıştık. Ama Vıxx gelemiyordu. Programları olduğundan gelemiyordu. Erken biterse gelebilirlermiş. Suho hyung'la Ece'de gelmişti. Hazırlıklar tamamlanmıştı. Üstü yine aynıydı sadece rengi siyahtı. Ama bu diğerinden daha güzel olmuştu. Gelmelerine daha 1 saat vardı ve 1 saat daha oyalamamız lazımdı. Chen Ece diye bağırıyordu.
Chenden
Seçtiği kıyafeti... Ah cidden. Ben daha bunu dün giymiştim ve dolabım karman çorman kıyafete değil dolaba kızdım madem seçiyorsun doğru düzgün bırak.
Efendim.
Bu dolabın hali ne?
Ben bıraktığımda düzgündü. Kimsenin eşyasını aldığım gibi bırakmamazlık yapmam. Ben seçtim dolabın ucuna astım. Seninkini senin tarafına Xiumin oppa'nın kini onun tarafına. En son bu odaya girdim sonra kendi evime gittim.
Senden başka kim kıyafetlere elini sürdü o zaman. Sen yapmadım diyorsun.
Ya yapmadım diyorsam yapmamışımdır. Hiç kimsenin eşyasını dağınık bırakmam.
Baekhyun sesimize gelmişti ve üstündeki de benim kıyafetimdi. O zaman ben boşuna mı Ece'ye kızmıştım.
Sen mi yaptın bu dolabı.
Olabilir de olmayabilir de.
Baek bittin sen. Senin yüzünden kıza kızdım. Kaç bence.
Merdivenlere gitmeden yakaladım.
Seni uyarmıştım Baek bir daha yaparsan ağzını burnunu kıracağımı söylemiştim. Ama şu gün bitsin ondan sonra dayak yiyeceksin. Emin ol bunu ödeteceğim sana.
Özür dilerim Chen. Abartma altı üstü dolabını dağıtık.
Abartma diyo ya. Kaçısın yok Bacon. Şimdi gidip hazırlanıyorum.
Ben giderken Ece de odamdan çıkıyordu.
Ece gelir misin?
Dolabını mı toparlıyım geliyimde. Toparladım merak etme. Bu da sana ders olsun. Boşuna kimseye suç atmazsın boş yere.
Özür dilerim. Biliyorsun ki eşyalarımı dağınık görmeye dayanamam. Gerçekten özür dilerim üzgünüm. Gel senle yeniden kıyafet seçelim o seçtiklerini dün giymiştim. Hadi gel.
Peki. Sadece kıyafet seçmek için geliyorum. Senle konuştuğumu bile düşünme.
Tamam hadi gel.
Şuan ben bir kızdan trip mi yiyordum? Nazik aptal Chen. Ben nasıl trip yiyebilirdim. Gönlünü almak zorundaydım.
Eceden
Kalbimi kırmıştı hem de isteyerek. Ona trip atmamın nedeni buydu zaten. Sadece kıyafetini seçecektim ve daha sonra aşağı D.o.'nun yanına inecektim. Onla konuşabileceğimi sanmıyordum. Hem gelmeleri için yarım saat vardı.
Bunları giy. O zaman ben aşağı gidiyorum.
Konuşmayacak mısın? Benimle konuşmayacak mısın Ece?
Sanmıyorum. Konuşmam için bir gerekçe lazım. Benim elimde de o gerekçe yok üzgünüm.
Chanyeolden
Ece'yi Chen'e trip atarken gördüm. Chen'in bundan kurtuluşu yoktu. Kendini barıştırması lazımdı. Ece'yi tanıdığım kadarıyla Kore'deki kızlar gibi sevimlilik yapmaz. Bir insanın kendini barıştırması için ona dil döküp yalvarması lazımdı. Dün her şey bittikten sonra ablamı aradım. Bana dediği şuydu'' Hatırlamıyordur ne olduğunu o yüzden affetmiştir'' demişti. Hatırlasa bitmiştik biz. Ece'yle Chen'in yanına girdim. Napıyonuz?
Trip yiyorum.
Ben niye sana trip atıyım ki. Atmamı gerektirecek bir gerekçe yok. Senle konuşmam için bir gerekçe olmadığı gibi. Neyse ben gidiyorum.
Nereye? dedim
Aşağı hani misafir gelecek. 5 dakika kaldı. Sende inersen Chanyeol oppa.
Görünmez mi oldum şimdi de.
Barışmadan inemezsiniz ikiniz de.
Sen ve benden başka kim var ki burda. Kimle barışacağım.
Son safha da. Ne yaptın kıza?
Dolabım dağılmış. Bunu Baek yapmış. Ece'ye kızdım.
Aferim sana burdan dünyanın en büyük alkışını hakkettin.
Çok mu kötü?
Hem de nasıl? Sonuçlarına katlan biz aşağı iniyoruz.
Gece 12'yi geçti ve bende nedenini bilmediğim bir şekilde dün bölüm atmayı unutmuşum hepinizden özür diliyorum bugün 2 tane bölüm gelecek biri bu bölümdü biri de sabah atacağım bir bölüm öğleden sonra gelecek 1,2,3 ya da 4 gibi. Merakla beklersiniz umarım. İyi geceler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Exo'da Türk Kızları
Fanfiction12 kişilik bir grup olan Exo ve 2 Türk kızı arasındaki dostluk. En sonunda Türk kızı içlerinden birine aşık olacak. Exo dan 2 kişi kıza aşık olacak ve Exo'nun içinden çocukluk arkadaşı çıkacak. Kız için kısa sürecek bir düşman çıkıp gelecek. Ama düş...