Şarkı: D.o. Scream
Kalktığımda saat akşam 10'du neredeyse 10 saattir uyuyordum. Etrafıma baktığımda Buse'nin valizini gördüm ama kendi yoktu. Elimi yüzümü yıkayıp üstümü giydim ve aşağıya indim. Aşağıda kimse yoktu ama. Herkes nereye gitti diye düşünürken aklıma telefonuma bakmak geldi.
D.o.dan mesaj vardı.
Eve bugün gelmeyeceğiz. Telefonla arama cevap veremeyiz. Buse de yanımızda.
Diye mesaj atmıştı. Ne olduğunu anlamamıştım. Uykum yoktu ve acıkmıştım zaten. Gidip kendime yemek hazırladım ve televizyonun karşısına geçip yemeye başladım. Açar açmaz karşıma W/Two Worlds çıktı. (izlemeyen kalmasın güzel dizi)
Yazar yine yapmıştı yapacağını. En heycanlı yerinde bitirmişti. Her neyse ya. Of yapacak birşey yoktu. Bu saatte dışarı çıkabilir miyim ki? Gerçi dışarı da napacağım?
D.o.dan
Hiçbirimiz ne onu almaya gitmiştik ne de evdeydik. Buse'yi de almaya gitmemiştik ama eve geldiğinde biz de evdeydik. Yapacağımız şey ona da sürpriz olacaktı ama planı duyduğu için onu da aramıza almak zorunda kaldık. O yüzden sadece Ece'ye sürpriz yapıyoruz. Naptığımıza gelince Ece'nin çok istediği birşey vardı. O da Running Man'a katılmak onu gerçekleştirecektik. O yüzden herkesin takviminde boş yer ayarlamaya çalışıyorduk ve bu akşam bunu düzenleyecektik.
Arama aldım aniden.
Efendim.
Benim Yoo Jae Suk.
Merhaba Sunbae.
Koşmalı bölümü ayarladık.
Teşekkürler sunbae. Bilerek kaybetmeyin Ece nefret ediyor. Karşı tarafın bilerek kaybetmesinden o koşmalı bölümler de ne kadar güçlü olduğunuzu herkes biliyor.
O zaman sizi zorlayacağız.
Tamam iyi geceler sunbae
İyi geceler D.o.
Ayarlamışlar herşeyi bizim de bittiyse işimiz gidelim artık.
Eve geldiğimizde Ece koltuğun üstünde uyuya kalmıştı. Kucaklayıp odasına götürdüm ve yatırdım. Daha sonra bizde yatık.
Eceden
Sabah kalktığımda salonda değil yatağımdaydım. Kim getirmişti bilmiyordum. Buse de kendi yatağındaydı. Zaten kıyafetlerimle uyumuş ve terlemiştim. Banyoya girip güzelce temizlendim ve üstümü giyinip aşağı indim. Buse hala yatıyordu saat 12'ydi. Aşağı da sadece 1 kaç kişi uyanıktı ve hepsi Çinliydi.
Luhan, Lay ve Tao son Çinlimiz kalkmamıştı.Günaydın.
Günaydın mı?-Luhan
Evet ben yeni kalktığıma göre bana günaydın.
İlla cevap vercen demi?-Lay
Evet.
Burda yediğin yemeği niye götürmedin?-Tao
Uyuya kalmışımdır. Sen mi götürdün sanki?
Yoo.-Tao
Biliyodum. Hiçbiriniz olamazsınız.
Doğru tahmin.-Luhan
Kim olduğunu bul? Bulursan sana ödül vereceğim.-Lay
Hmm... Xiumin ya da D.o. oppa.
1 kişiyi şöyle.-Tao
D.o. oppa beni odama götürmüştür. Burda uyumayayım diye. Xiumin oppa da burayı toplamıştır. Doğru mu?
Evet.-Luhan
Ödülün git bize kahvaltı hazırla.-Lay
Ne güzel ödül. O kadar güzelki bayıldım. Biriniz bana yardım edeceksiniz.
Ben yemek yapmayı bilmiyorum-Tao
Ben hastayım-Lay
Benim işim var-Luhan
Evlenince napacaksınız acaba? Kendim hazırlarım.
Ben yardım ederim-Suho
Gel o zaman lido bey.
Buzdolabına gittim direk ve açtığımda bomboştu.
Ramenden başka yapabileceğimiz hiçbirşey yok. dedim.
Haklısın onu yapalım bari.
Herkese yetecek kadar ramen yaptık ve onu da bitirdik. Kesinlikle alışveriş şartı.
Ben Buse'yi uyandırmaya gidiyorum sende diğerlerini uyandırırsın artık.
Tamam.
Buse'yi uyandırmaya gittiğimde çoktan kalkmış hazırlanmıştı.
Hadi yemek yiyoruz çabuk in aşağı.
Tamam telefonumu alıp geliyorum.
Beraber aşağı indiğimizde hepsi masanın etrafındaydı.
Ramen mi yiyeceğiz diye söyleniyorlardı.
Gençler buzdolabında birşey varsa getirin onu yiyelim. dedi Xiumin
Ve devam etti
Yemekten sonra alışverişe çıkalım
Herkes onayladıktan sonra ramenimizi yiyip yukarı hazırlanmaya çıktık.
2 araba gidiyorduk. 3 araba değil ve sığmıştıkta. Ben M'yle gidiyordum. Buse K'yle.
Dışarıya baktığımda market yolu olmadığını gördüm.
Biz nereye gidiyoruz?
Markete. -Kris
İyi de market yolu değil ki bura.
Başka bir markete-Kris
Peki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Exo'da Türk Kızları
Hayran Kurgu12 kişilik bir grup olan Exo ve 2 Türk kızı arasındaki dostluk. En sonunda Türk kızı içlerinden birine aşık olacak. Exo dan 2 kişi kıza aşık olacak ve Exo'nun içinden çocukluk arkadaşı çıkacak. Kız için kısa sürecek bir düşman çıkıp gelecek. Ama düş...