Bugün Chanyeol'un doğum günüydü. Evet bugün 27 Kasım. Chanyeol bugün doğumuş ve benim kaderim haline gelmişti. Günlerdir birşeyler soruyordu doğum günüyle ilgili. Şimdi de olduğu gibi.
Ece?
Efendim Yeol.
Bugün benim doğum günüm ya hani beraber dışarı çıkarabilirmiyiz?
Hayır. İşim var. Üzgünüm Yeol oppa.
Hmm. Peki.
Onun üzülmesine dayanamıyordum. Ama akşama onun için sürpriz hazırlamıştık.
Baekhyun oppa.
Efendim Ece.
Hadi çıkalım.
2 kişi mi?
Dün öyle kararlaştırdık ya.
Tamam.
Baekhyun'la beraber balon hediye falana almaya gittik. Herşeyi biz alacaktık düzenleme işini de onlar yapacaktı. Sehunla Chanyeol ise bizim gelmemize yakın prova yapmaya gideceklerdi.
D.o.dan
Chanyeol evden bir türlü gitmiyordu. Ecelerin gelmesine yakın gideceklerdi ama pastayı yapmak zorundaydım.
Sehun
Efendim hyung
Chanyeol'le dışarı çıkın gezin dolaşın. Akşam 6 ya kadar da eve getirme.
Tamam da biz de para yok.
Bende çok var sanki. Ece Suho hyung'unkini aldı sizde Luhan hyung'unkini alın.
Off tamam.
Luhan hyung kredi kartını verirmisin?
Napacaksın?
Gezecem. Chanyeol hyungla.
İyi al.
Çıkartıp cüzdanından verdiğini gördüm. Sehun Chanyeol'lu zorla dışarı çıkartıyordu. Umarım geç gelirler. Erken gelirlerse herşey biter.
Eceden
Baekhyun oppa'yla alışveriş ölümdü. Keşke diğerlerinden birini alsaydım. Buse'yle neden gelmedim ki? Allah'tan bitmişti. Arabayla eve gidiyorduk. Ve gelmiştik. Kapıyı çalıp içeri girdik.
Ne aldınız?-Tao
Hediyeler ve süs eşyaları. Balon falan aldık oppa.
Hazırlayalım.-Suho
Hangi odaya yapacağız?-Baekhyun
Salona yapalım.-Kris
Aynen salona yapalım. En büyük oda o doğal olarak. Ona yapmamız gerekiyor.-Xiumin
Böylelikle herkes salona geçti. Herkes bir işin ucundan tutmuş salonu süslüyordu. O sırada telefonum çaldı. Arayan Chanyeol'du.
Efendim oppa?
Yanıma gelemez misin?
Noldu?
Seni özledim.
Bende seni özledim.
Ben geleyim nerdesin ki?
İşimi bitirdim eve geçiyorum. Yoruldum. Evde buluşalım.
Tamam olur hemen geliyorum.
Herşey hazırdı. Sadece onların gelmesini bekliyorduk.
------
Kapının zili çalmıştı. Pastayı biri almaya giderken bende kapıyı açmaya gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Exo'da Türk Kızları
Fanfiction12 kişilik bir grup olan Exo ve 2 Türk kızı arasındaki dostluk. En sonunda Türk kızı içlerinden birine aşık olacak. Exo dan 2 kişi kıza aşık olacak ve Exo'nun içinden çocukluk arkadaşı çıkacak. Kız için kısa sürecek bir düşman çıkıp gelecek. Ama düş...