Suhodan
Hala bana kırgındı. Ah hadi ama ne yapmıştım da bu kadar kırılacak.
Chanyeol gidebilirsin.
Noldu?
Hala sinirli ve kırgın. Affetmiyor.
Hmm anladım hyung. Ben birşeyler yapmayı denerim.
Tamam.
Chanyeolden
Bağırmıştı sırf bağırdığı için bu kadar kızgın olamazdı değil mi? Odaya girdiğimde 2 saniye baktı ve tekrar önüne döndü.
Bana da mı sinirlisin?
Hayır. Niye sana sinirli olacakmışım? Hem ben kimseye sinirli değilim.
Ne biliyim 2 saniye bakınca.
Ah o mu? Oyun oynuyordum.
Her neyse. Gel yat dizime.
Sarılmaya ihtiyacım var sarılsam.
Olur.
Birazda olsa onu sakinleştirirdi.
Suho hyung'a neden bu kadar kızgınsın?
Kızgın değilim.
Gelse konuşacaksın.
Ben konuştum ama o laftan anlamadı ki.
Ne yani o mu laftan anlamadı.
Evet. Neden gülüyorsun?
Gülmüyorum.
Senle uğraşamayacağım menajerim arıyor.
Eceden
Efendim.
Bana kızgın mısın?
Hayır ve bağırdığım için özür dilerim.
O şakaydı. Yarın ve 2 ay boyunca ardı ardına programınız yok. Sadece geri dönüşleriniz için çalışacaksınız. Son birşey daha haftaya Weekly İdol'e katılıyorsunuz.
Unni Allah aşkına bu nasıl şaka. Napsam bilemedim.
Dedim ve uyandım. Hepsi rüyamıydı? Peki bu ağrı neydi? Sırtım her tarafım ağrıyordu. Saat daha 10'du. Sabahın 10'u. Elimi yüzümü yıkayıp üstümü giydim ve aşağıya indim. Herkes salonda oturuyordu. Herkes dedim değil mi? D.o. ve Chen hariç herkes sanırım kahvaltı hazırlıyorlardı.
İlk mutfağa geçtim. Günaydın diyip D.o. oppa konuşabilir miyiz? dedim.
Tamam geliyorum. Chen sen devam et yapmaya geliyorum ben.
Hyung nerde?
Kes be.
Efendim Buse.
Dün noldu?
Dün Running Man'a gittikten sonra eve geldik ordaki işimizi bitirip sonra sen yatmaya gidiyorum deyip yatın ve bu saatte kadar da kalkmadın.
Oh be hepsi rüyaymış. Kesin emin oldum şimdi.
Ne rüyası?
Rüyamda Weekly idole katılacaktık bugün ve bunun için menajerime ve Suho oppa'ya bağırdım. Yorgun argın katılmayalım diye. Hepsinin rüya olduğunu öğrenince sevindim.
Yalnız Weekly İdol'e katılacağız. Ama bugün değil haftaya ve Suho hyung ve menajerine falan da bağırmadın.
Herkesle aram iyi yani?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Exo'da Türk Kızları
Fanfiction12 kişilik bir grup olan Exo ve 2 Türk kızı arasındaki dostluk. En sonunda Türk kızı içlerinden birine aşık olacak. Exo dan 2 kişi kıza aşık olacak ve Exo'nun içinden çocukluk arkadaşı çıkacak. Kız için kısa sürecek bir düşman çıkıp gelecek. Ama düş...