Şarkı: Suzy&Baekhyun Dream
Resim: Baekhyun
Keyifli Okumalar
Yazardan
Suho eve girdiğinde Exo üyeleri kapının önünde bekliyorlardı. Suho ne kadar kaçmaya çalışa da dört bir yani Exo üyeleriyle çevriliydi. Ne yapacağını bilmiyordu. Yalan söylemeliydi. Yapacak bişey yoktu.
Exo-M'nin lideri
+Neredeydin? diye sordu
Mecburen cevap vermek zorundaydı. Hiç bir üye özellikle de Suho o saatte kalkmazdı.
-Hava almaya çıkmıştım.
Üyelerden yemeyiz bakışlarını alırken açıklamak zorunda kaldı.
+Ece'yle birlikteydim. Her şeyi döküldü. Chanyeol'un söylediğini söyledim.
Chanyeol o sırada;
-Hyung şimdi benim boş boğaz biri olduğumu düşünecek.
+Değil misin zaten?
Cevapsız kalan sorulardan biriydi tabikide.
-Başka naptınız diye sordu Tao.
+Espiri yaptık beraber. Güldük, eğlendik ve hayattan soğuduk. Hayranlardan kaçtık. Chanyeol'u öldürüceğinden bahsetti. Seri katil gibi plan kurduk. Baya bir eğlendik. Tabi siz de beni beklediniz bu saatte kadar. İyi de ben çıktığım da herkes yatıyordu. Nasıl öğrendiniz çıktığımı?
-Lay hyung görmüş dedi Chen ve devam etti;
Su içmeye kalktığımda onun burada birşeyler düşündüğünü gördüm bana anlattı beraber plan kurduk bu planı üyelere anlattık böyle yani.
+Alacağın olsun Lay. Sanki gidip yatsaydın nolurdu?
Didişmeler sonucu herkes yatağa gitti. Çok yorgunlardı. Ama sadece Suho yatıyordu. Sehun mutfağa su içmeye gidiyorum deyip gitmişti. Suho onu beklemeden uyuyakalmıştı. Onun uyuduğunu gören Sehun yukarı üyelerin yanına gitmişti. Ne ceza vereceklerini konuşuyorlardı. Üyelere ve menajerlere haber vermeden gidene ceza veriyorlardı. Bunu çıkış yaptıklarından beri uyguluyorlardı. Suho ise lider olarak söylemeden gitmişti. Lider olarak bütün suç onundu Ece'nin haberi yoktu ama ona da ceza verilecekti. Sırf Suho'ya uydu diye kurunun yanında yaşta yanacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Exo'da Türk Kızları
Fanfiction12 kişilik bir grup olan Exo ve 2 Türk kızı arasındaki dostluk. En sonunda Türk kızı içlerinden birine aşık olacak. Exo dan 2 kişi kıza aşık olacak ve Exo'nun içinden çocukluk arkadaşı çıkacak. Kız için kısa sürecek bir düşman çıkıp gelecek. Ama düş...