58.BÖLÜM

1.2K 76 0
                                    

Şarkı: Heart Attack

Seula geldiğimiz de saat 12'ydi. Eve geldiğimizde ise 12:30 ve benim hazırlanmak için 5:30 saatim vardı. İlk telefonumu sarja taktım ve banyoya girdim. Daha sonra da valizimde ki kiyafetleri renkli ve beyazlar olarak arırıp makineye attım ve saat 2'ydi. Şuan üstümde eşofman vardı. Ve 4 saatim vardı. 4 saat bile değil 3 saat çünkü menajerim beni saat 5'te almaya gelecekti. 6'da görüşecektim. Ama ben menajerimi arayacaktım.

Unni şey telefonumun sarji bitti. Eve gelince şarja takıp arayacaktım ama unutmuşum.

Neyse şarjının bittiğini anlamıştım zaten. O çocuk Hyuk Vixx'ten.

Allahım sana geliyorum.

Ece ordamısın?

Burdayım. Biran ölüm tehlikesi yaşadım da.

Tanıyormusun?

Evet tanıyorum. Yani interneten ama o kadar ayrıntılı bir bilgim yok. Onun daha önce dizi de oynamadığını biliyorum.

Evet yok. O da senle beraber ilk kez oyunculuğa başlayacak.

Hmm anladım. O zaman görüşürüz.

Görüşürüz canım.

Ve kapanış. Vay be Hyuk'la aynı dizi de oynayacaktım. Ne giysem acaba.

Buse!!!!!!! diye bağırdım.

Ne bağırıyon be.

Neyse ne giyeceğime karar veremiyorum. Etek mi? Pantolon mu?

Etek.

Giyiniyim öyle bak.

Tamam.

Güzel bence

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Güzel bence. Abartılı da değil. Zaten görüşmeye gidiyorsun. Benle sokağa çıksan da böyle giyineceksin.

Yoo senle sokağa çıksam pantalon giyinirim. Hayranlardan kaçarken etek olmaz.

Sanki kaçıyon da.

O da doğru kaçmıyorum. Saat çoktan 5 olmuş. Ben aşağı iniyorum.

Tamam ben de senle geliyim napacağım oda da tek başıma.

Tamam.

Telefonumu da alıp aşağı indim.

Ahali ben gidiyorum. Kaçta gelirim bilemem. Siz yemeğinizi yiyin beni beklemeyin.

Tamam görüşürüz-D.o.

Ve evden çıkış.

D.o.dan

Buse kimle oynayacakmış? dedim

 Exo'da Türk KızlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin