68.BÖLÜM

1.1K 73 3
                                    

Şarkı:My Lady

Herkesin elinde pankart açılıydı. İçlerinde üyelerde vardı.
"Bizsiz ilk programınız değil mi? Başarılar kızlar" bu bizim üyelerin elindeki pankartta yazıyordu.

"Üyeler olmadan ilk programınız bu. Başarıyla sonuçlanacaktır. Biz yanınızdayız. Fighting ve sizi seviyoruz." bu da hayranların elindeki pankartta yazıyordu.

Üyelere tek tek sarıldık ve hayranlarla toplu bir resim çekip teşekkür ettik. Daha sonra da uçağa gittik.

Uçağa bindikten sonra çekindiğimiz resmi instagram hesabıma attım.  Çine geldiğimiz de 3-4 saatlik yolda arananlarin başında olmuştuk. Netizenler yine durmamıştı.

#Hayranlarına olan sevgisinin göstergesimi bu? Hiç sanmıyorum yapmacık bir sevgi. Türk biri Kore'deki hayranlarını neden sevsin ki?

Senin ağzının payını vermek lazım ama neyse.

#Bu kız çok tatlı ya. Hayranlarına olan sevgisini belli etmeye çalışıyor.

Sevdim seni netizen.

#Cidden inanıyor musunuz? Bu kız hayranlarını sevmiyor.

What?

#Kızın hayranları için yapmayacağı şey yok. Ve siz hala onun sevgisini sorguluyorsunuz.

#Şu kız hakkında konuşmayın ya. Hayranlarını seviyor. Çekememezlik bunlar.

Yabancı hayran yorumu:

Netizencikler bu kız hakkında ileri geri konuşmayın. Acil işi olduğu halde hayranlarıyla resim çekilmiş biri. Türkiyeden yeni geldiği halde küçük  bir kız onla resim çekilmek istemiş ve yorgun argın resim çekilmiş biri. Hala onun sevgisini sorguluyorsunuz. Hepsinin hayranı olduğu gibi onunda hayranı var susun bence.

O kötü yorumların yanı sıra iyi yorumlar sevindirmişti. Ben bu yorumları okurken kalacağımız yere gelmiştik.

Kızlar nasıl kalmak istiyorsunuz? Gerçi hepimize 1 oda ayarlandı.

Nasıl ayarlandıysa öyle kalalım. dedim

Aynen yorgunuz zaten yatıp uyuyacağız-Buse

Hepimizin odası yan yana zaten. Sabah 7'ye alarm kurun saat 12'ye kadar hazırlanın. Otel saat 7'de kahvaltı çıkartıyormuş. 8'e kadar süre var yemeniz için.

Tamam unni*aynı anda*

Odalarımıza gidip yattık. Kıyafetlerimi yarın yerleştirecektim. Zaten 2 günlüğüne gelmiştik. İlk gün çekim 2.gün röportaj ordan da  geri Kore'ye dönecektik.

******
Sabah alarm çalar çalmaz kalktım hazırlanıp Buse'nin odasına gittim. Kesin uyanmamıştır. Şaşırtıcı bir şekilde uyanmıştı ve kapıyı açmıştı.

Bende seni uyandırmaya geliyordum. Her neyse menajer nerde?

Gitmedim daha odasına. Gel beraber gidelim.

Olur.

Tam menajerin odasına gidecekken onun tarafından çağırıldık. Beraber aşağı yemek yemeye indik. Kahvaltımızı aldıktan sonra bir masa da oturduk.

Unni biz Çince bilmiyoruz ama ropörtaj nasıl yapacağız? dedim

Hmm çevirmenleriniz olacak.

Peki

Kahvaltımızı yaptıktan sonra odaya çıktık  ve hazırlanıp çekim yerine gittik. Çekimi başarılı bir şekilde bitirdikten sonra ropörtaja geçtik. Yarın yapacağız sanıyordum.

Exo üyesi olalı kaç ay oldu?

Ece: 8 ay oldu. Ocaktan beri Exo üyesiyim.

Buse:7 ay oldu. Bende Şubattan beri Exo üyesiyim.

Lider olarak ne hissediyorsun?

Ece:Liderlik her zaman sorumluluk istiyor. Liderlik korumak demek ve ben Buse'yi çocukluğumdan beri koruyorum. Güzel bir duygu.

Sehun'la çıktığınızı açıkladınız. Nasıl oldu bu?

Buse:Bu soruya cevap vermeyeceğim.

Hayranlarla ilgili bir resim atmıştın. Ardından netizenler buna bir çok iyi ve kötü yorum yaptı. Nasıl hissettin?

Ece: O onların düşüncesi ama ben hayranlarımı seviyorum. Kimin ne düşündüğü beni ilgilendirmiyor.

Şarkıcı olmasaydınız ne olurdunuz?

Buse:Doktor olurdum

Ece: Yüzücü olurdum.

Sevdiğiniz şey ne?

Ece: Alışveriş bir kız olarak.

Buse: Benim de alışveriş.

Hayranlarım,Exo veya ailem demediniz?

Ece:"Sevdiğiniz şey ne?" diye sordunuz. "En çok sevdiğiniz şeyler ne?" diye sormadınız.

Buse: Aynen öyle. "En çok sevdiğiniz şeyler ne?" diye sorsaydınız bu üçü sırada olurdu.

Siz hep birbirinizi korur musunuz?

Evet *aynı anda*

Röportajımız bu kadar cevapladığınız için teşekkür ederim.

Biz teşekkür ederiz dedik.

Röportajımız burda bitmişti. Yarın ne yapacaktık peki?  Tabiki de ben bunu düşünürken arabaya geldiğimizi farketmemiştim. Arabaya bindiğimizde menajerimiz konuştu.

Kızlar yarın sadece ikinizin imza etkinliği olacak. Hiç olmamıştı değil mi?

Evet olmamıştı. dedim

Yaparsınız artık.

Biz bunu da yaparız-Buse

Unni biz bunu yapmasına yaparız da bu imza etkinliği kaç saat sürecek? dedim

Siz isteyinceye kadar ama biz 2 saatlik olsun diyoruz. 

Yarın uçağımız gece 12 de değil mi?

Evet

Öğlen 12 de başlayalım akşam 6 da bitirelim. Daha sonra da hayranlarımla akşam yemeğine gitmek istiyorum.  Olur mu? Buse senin içinde uygunsa tabi.

Benim için uygun.

Peki şirketle konuşacağım. 

İşte bu.

 Exo'da Türk KızlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin