31.BÖLÜM

1.9K 116 3
                                    

Chanyeolden

Ece'nin mutlu olmasına o gün çok sevinmiştim. O mutlu oldukça bende mutlu oluyordum. Sevgim içimde git gide büyüyordu. Açıklamak istiyordum. Ama o hislerinden emin değildi. Bu yüzden açıklayamıyordum. Bunun yanı sıra Sehun da vardı. Ben bu kızdan hoşlanıyordum. O kadar kız varken neden bu. Müslüman bide artı aynı gruptayız çıkıp ayrılsak n'olucak. Ortalık karma karışıktı. Daha doğrusu kafam karma karışıktı.

Chanyeol oppa.

Ben bunları düşünürken içeri Buse girdi.

Efendim.

İlk gün diye kabalık etmiş olabilirim ama birşey soracağım.

Tabi buyur.

Sen cidden Eceden hoşlanıyor musun?

Doğruyu söyleyeceğim. Hoşlanıyorum. Ne kadar duygularımdan vazgeçmek istesemde olmuyor.

Bu zamana kadar kimseye kalbini açmadı. Açtı ama bir kaç ay falan sürdü. Denedi biriyle çıkmayı 1 hafta bile sürmedi. Exo'nun uzun süredir fanı. Ama ilk dikkatini çeken D.o oppaydı. Onla D.o oppa çok fazla benziyorlar. İkisi de sessiz. Daha bir çok özellikleri var benzeyen.

Bir dakika ben doğru duydum demi? Ece sessiz dedin.

Evet.

İnanmam buna.

Ece Türkiye'deyken aşırı sessizdi. Yakın arkadaşlarıyla aynı burda olduğu gibi davranırdı. Ama diğer insanların yanında sessizlik maskesini takınırdı direkmen değişirdi. Böyle bir kızdı. Ailesinin anlattığına göre D.o oppadan ayrıldıktan sonra hiçbir erkeğe yakın davranmamış. Konserinize bir erkek gelmişti hatırlıyormusun? Hani 3 kızın yanında.

Ee nolmuş ona.

Ece bir tek onla yakındı. Diğer erkeklere mesafiliydi. Bana demişti ki "Diğerlerini geçtim bir tek onu bıraktığıma üzülüyorum hayalim için buna mecburum ama" demişti. Onun için D.o oppadan sonra gelen tek önemli erkekti. Senden ricam eğer bir gün onunla çıkarsan onu üzmeyeceğine ve bırakmayacağına söz vermeni istiyorum.

Eğer bir gün onunla çıkarsam onu üzmeyeceğim ve bırakmayacağım söz veriyorum.

Tamam o zaman. Ben gidiyim iyi geceler.

İyi geceler.

Cidden böyle bir kız mı? Ece bizden daha neler saklıyorsun. Olumlu olmayı ve bizi önemsemeyi bırak. Mutlu görünmeyi bırak. İçinde nasıl fırtınalar kopuyor onu açığa vur artık. Senin hakkında daha neler öğreneceğiz bakalım.

Sehundan

Ece'nin arkadaşından sanırım hoşlanıyordum. İyi de ben ergenin teki değildim ki. Hislerimden emin olmayacağım. Kendine gel Sehun. Yok ya kesin hoşlanıyordum. Kız aklımdan çıkmıyor ki.

Sehun oppa.

Bu kız niye bu sefer benle konuşmaya gelmişti.

Efendim.

Eceden hoşlanıyorsun değil mi?

Anladın demek ha.

Evet. Bunu istediğim için üzgünüm ama-

Eceden hoşlanmayı bırak diyeceksin.

Evet. Malesef. Bunu dediğim için üzgünüm.

Anlaşılan Ece de Chanyeol hyungtan hoşlanıyor. Zaten bende bırakacaktım. Ama söyle birşey varmış sende benden hoşlanıyormusun.

Şey...

Evet mi? Hayır mı?

Evet. Exo'nun fanı olduğumdan beri.

Diyorsun?

Diyorum.

Seni sevmeye çalışacağım.

Niye? Sırf Ece'yi unutmak için mi?

Hayır. Tabi o da var ama benim olmayacak biri için bekleyemem. Ve Exo'nun iki kızını başka birine kaptıramayız.

Üzgünüm ama sevme beni. Ben kendimi gerçekten seven biriyle evleneceğim. Sırf başka bir kızı unutmak ve grubun iki kızını başka kişiye kaptırmamak için seven biriyle değil.

Ya senden hoşlanıyorsam bana sarıldığın ilk andan beri.

Ne?

Duydun.

Yanlış duymuş olmalıyım.

Deyip odadan çıktı. Aish bu Türk kızlarının nesi var. Cidden hepsi kafayı yemiş. Surda dünyalar yakışıklısı Sehun aşkını itiraf ediyor. Ve sen kaçıp gidiyorsun. Cidden kafayı yemiş olmalısın.

Eceden

Buse odaya girer girmez Ece diye bağırdı. Nolmuştu bu kıza?

Ne var? Niye bağırıyorsun? Sorunlu olduğunu biliyordum ama bu kadar belli etme.

Hahaha çok komik. Sehun oppa bana dedi ki; "Ya senden hoşlanıyorsam bana sarıldığın ilk andan beri" dedi.

Ne var bunda?

İtiraf etti.

Olabilir.

Harbi gerizekalısın.

Sende aylarca 12 erkeğin arasında kal sende böyle olursun.

Bu gürültü de neydi?

Kalk aşağı iniyoruz. Gürültüler geliyor.

Tamam.

Aşağı indiğimiz de Exo-M bavullarını almış gidiyorlardı.

Nereye gidiyorsunuz?

Gruptan ayrılıyoruz.-Luhan

Şakı mı bu?

Hayır-Chen

Xiumin oppa bunlar doğru mu? Gerçekten gruptan ayrılıyor musunuz?

Evet ama 1 haftalığına. 

 Exo'da Türk KızlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin