Şarkı:Sing For You
Zar zor ayrılıp sevgilimden ve diğerlerinden buraya Türkiye'ye gelmiştim ve daha 2. haftasındaydık ramazanın. Ah şu 1 ay çabuk geçse ya. Dışarıda çıkamıyorum uff evde tıkılıp kaldım. Neden diye sorduğunuzu duyuyorum. Hayranlar her yerdeler hem oruç hem hayran gitmiyor. Bugün dışarı çıkmam lazımdı ama arkadaşlarımla buluşacaktım. Türkiye'de acil araba almam lazımdı. O sırada arkadaşımın aradığını gördüm.
Efendim.
Ne o sesin ölü gibi geliyor?
Bugün sizle buluşacağım ve her yerde hayranım var.
Onu mu dert ettin?
Evet.
Arabayla seni almaya geliyoruz. 5 dakika'ya hazırlan.
Tamam.
Nereye mi gidecektik? Dağ başına. Temiz hava ve kimsenin olmadığı bir yer. Çoktan hazırlanıp inmiştim ve onlarda beni aşağıda bekliyordu. Gerçekten de arabayla gidiyorduk.
Lan arabayı nerden buldunuz?
Senin hiçbirşeyden haberin yok demi?
Yok Su.
O zaman dedikodu zamanı. Şimdi dikkatli dinle.
Tamam.
Bu arabayı Naz'a babası almış
Hayırlı olsun kardeşim.
Saolasın.-Naz
İşte ondan sonra biz baya bi gezdik Damla var ya sen gittikten sonra Kore'ye nasıl sinir küpü oldu bi de şarkıcı olduğunu duyunca delirdi.
Hangisi lan?
Ne lan'lı konusuyon sen?-Sinem
Orda 12 erkeğin arasında lan bile diyemedim. İnsan hiç mi küfür etmez? Yok bunlar küfür etmiyor.
Sınıf başkanı olan değilde diğeri. Terbiyeli kız ol hem. Duyduğumuza göre o gelen kız senin kardeşim dediğin kişiymiş.-Su
O beni çekemiyordu ki. Gebersin. Evet de nerden duydunuz? Bunu CEO bide grup biliyordu.
Haber izlemiyon mu sen?-Naz
Hayır 2 ay'a yakındır haber izleyemiyorum/izletmiyorlar desek daha doğru olur. Telefonum bile elimden alınmıştı.
Neyse anlatalım. Bu şirket var ya açıkladığı gün hemen ardından senin grubundaki çocuklar kardeşin olarak tanıttı ve o yüzden ilk başlarda kötü yorumlar geldi sen girdikten sonra birazcık sakinleşti.-Su
Hmm neyse Kore'ye bi gidiyim görüşcez onlarla.
Birini dövdün ya da korkuttun mu?-Sinem
Evet yapmadan durur muyum?.
Her neyse kim?-Su
Baekhyun üstünde uyguladım. Çok eğlenceliydi.
Çağırsana buraya.-Naz
Biriyle çıkıyon mu bari?-Su
Yaymazsanız doğruyu söylerim yaymayacağınızı biliyorum ama kariyerimi etkiler bir kişi bile öğrenirse.
Yaymayız.-Su
Chanyeol'le çıkıyorum.
Lan nasıl oldu?-Sinem
Şöyle ki bildiğin çocuğa eziyet ettirdim. Ama çıkma teklifi süperdi bi programa diye gittim. Oteldeydi program neyse işte üstümü giydim falan işte aşağı indim aşağıda bekliyormuş. Beni dışarda masalardan birine oturttu kendi geliyorum diyip gitti. Sahne de First Love diye bir şarkıyı söylemeye başladı arkamdan bi adam geldi bana mikrofon verdi beraber söyledik ben sahneye çıktım şarkı bitince ilk bi çiçek verdi daha sonra da yüzük çıkartıp çıkma teklifi etti. Eh şuan çıkıyoruz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Exo'da Türk Kızları
Fanfiction12 kişilik bir grup olan Exo ve 2 Türk kızı arasındaki dostluk. En sonunda Türk kızı içlerinden birine aşık olacak. Exo dan 2 kişi kıza aşık olacak ve Exo'nun içinden çocukluk arkadaşı çıkacak. Kız için kısa sürecek bir düşman çıkıp gelecek. Ama düş...