Resim:Chen
Şarkı: Chen & Punch Everytime (Dost ost'u)Suhodan
Dün gece herşeyi duymuştum. Ceza verileceğini biliyordum. Ama o kuralı unutmuştum. Ece ve ben ceza alacaktık benim yüzümden. Yapacak birşey yoktu. Mecburen alacaktık. Cezalar hafifti zaten. Gün boyu telefonumuz ve diğer elektronik eşyalarımız elimizden alınırdı ve çalışma odasına kilitlenirdik yanımızda sadece bir şişe su olurdu yemek saatlerinde odadan çıkabilirdik ya da dağınık olan bir oda'yı toplardık. Bu genelde benimle Sehun'un odası olurdu. Grubun en dağınığı bizdik. Aslında tek başıma grubun en dağınığı olabilirim. Hafifti gördüğünüz gibi.
Eceden
Uyandığımda saat 2'ydi. Menajerim yanıma not bırakmıştı nota şöyle yazıyordu
"Uyandırmaya çalıştım ama uyanmadın benim diğer menajerlerle toplantım var. Suho'yla dışarı çıktığını biliyorum. Lider ve maknea ilişkisidir umarım bu."
Nerden öğrenmişti acaba? Merak etmiştim. Hemen menajerime mesaj attım.Özür dilerim. Sadece ufak bir kaçamaktı. Aramızda ufak bisey yok. Abi kardeş gibiyiz. diye mesajımı tamamladım.
Suho'ya mesaj attım.
-Menajerim bizi görmüş diye.
Hemen cevap verdi. Telefonu elinde olmalıydı.
+Bizim üyeler de bizi görmüş. Sanırım daha dikkatli olmalıydık. Neyse hadi buraya gel herkes seni bekliyor.
Hazırlanıp yola koyuldum.
Kapı'yı çaldığımda Luhan açtı. Sinirliydi. Bu da iyiye alamet değildi. Ne olucaksa olsun birini bile yanıma çekmem lazımdı. Gülümseyip kapıyı kapatım koluna girdim beraber içeri girdik. Tatlı olmaya çalışıyordum. Birini bile tarafıma çeksem kardır. 11 kişidense 10 kişi iyidir değil mi? Luhan aniden kolumdan çıktı sanırım gerçekten kızgındı. Hemen gidip Suho'nun yanına oturdum. Suçlu çocuklar gibi hepsinin yüzlerine bakıyordum. Bu tatlı çocuklar nasıl kızgın olur derken. Xiumine baktım ama bakınca gülme krizi tuttu. Herkes tip tip bakıyordu.
-Xiumin oppa rica ediyorum kızgınmış gibi yapma öyle bile çok tatlı oluyorsun.
Ben bunu diyince Kris,Sehun,D.o, Kai ve Chanyeol hariç herkes yumuşadı. Ama Kris'in tek bakmasıyla herkes ciddi bir ortam yarattı. Bunu kullanarak Suho'ya kaçmamız gerektiğini söyledim.
-Gel benimle dedi ve üyelerden birinin odasına doğru yol aldık.
Kapıyı kilitledik ve Suho pencereden atlamamız gerektiğini söyledi. Onayladıktan sonra ilk o sonra ben atladık.
Yazardan
O sırada üyeler.
Kaçmışlar dedi aniden Chen
Bunu duyan üyeler yerle bir oldular ve kapıdan çıkıp arka bahçeye gidiyorlardı. Biliyorlardı arka bahçenin kısa yolu Sehun'un odası olduğunu.
Suho'yla Ece tam içeri girecekken üyeler geldi ve yakalayıp geri eve götürmeye çalıştılar.
Eceden
Ece: Kızlık hakkımı kullanabilirmiyim?
Kai: O ne? Neyse ne bilmiyorum ama burda kızsan da erkeksen de Exo'nun bir üyesiysen herkese uygulanan sana da uygulanır. Hak falan geçmez burda.
Ece: Ne olduğunu bile bilmiyorum zaten sinirli olduğunuzu görünce kaçmak en iyi seçenek gibi geldi.
Kimseden ses çıkmayınca konuşmaya devam ettim.
Ece: Ne olduğunu bile bilmiyorum. Biri söyleyebilir mi?
Suho: Ceza alacağız.
E: Neden? Niye? Ben birşey yapmadım ki. Ne yaptığımı bile bilmiyorum. Bilmem lazım. Bilmeden ceza almam da saçma oluyor.
Konuştuğum sıra da kapının orada birini gördüm. O kişi Minho'ydu Choi Minho. Shinee'nin Minho'su.
E: Minho oppa gelmiş. Bakın.
Kris: Dikkatimizi dağıtmaya çalışma.
E: Yalan mı söyleyeceğim. Valla bak. Hem dikkatinizi dağıtmaya çalışaydım kız gruplarından birinin ismini söylerdim.
D.o: Doğru söylüyor. Minho hyung gelmiş.
E: Ya gördünüz mü? Bence rezil olmadan bırakın. Sizden önce çıkış yapmış birine sunbae'nize rezil olmak istemezsiniz.
Bunu desem bile bırakmamışlardı. Rezil olacaksınız dedim. Kendinizi düşünmüyorsunuz beni düşünün. Kız olsa orda bırakırdınız ama. Hayatım yanacak. ''EXODAN ECE EXO ÜYELERİ TARAFINDAN SÜRÜKLENİYORDU'' diye dedikodum çıkacak şirkette. Kızların ağzında olması hiç önemli değil erkeklerin ağzında olması önemli olan. Tipsiz olsalar hiç önemli değil ama yakışıklılar. Bunları sesli söylemek yemiyordu.
D.o: Kaç kere gördü bizi böyle. Bişey olmaz.
E: Beni hiç görmedi. Hadi ya burda bırakın. İlk defa beni görecek ben onu kaç milyon defa görmüş olsam da onun için ilk. İlk seferde rezil olamam. Kötü bir izlenim olur. Hadi bırakın lütfen.
D.o: Bu seferlik bırakalım. Ama sadece bu seferlik. Anlaştık?
E: Anlaştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Exo'da Türk Kızları
Fanfic12 kişilik bir grup olan Exo ve 2 Türk kızı arasındaki dostluk. En sonunda Türk kızı içlerinden birine aşık olacak. Exo dan 2 kişi kıza aşık olacak ve Exo'nun içinden çocukluk arkadaşı çıkacak. Kız için kısa sürecek bir düşman çıkıp gelecek. Ama düş...