Bugün cevapları alacaktım. Saatin 1 olmasına daha vardı. Chanyeol'le hiç konuşmamıştık. Onu gördüğüm bile söylenemezdi. Son 1 saat kalmıştı menajerimin gelmesine. Arayan menajerimdi.
Efendim unni.
Geldim mutfağa gelir misin?
Tabiki de.
Beklediğimden erken gelmişti. Ama elinde ki kağıtlar beklediğimden fazlaydı. Az süre olmasına rağmen.
Teşekkür ederim unni.
Birşey değil canım. Şurdan kurtul artık. Ne dönüyor bilmiyorum ama pazar toplantın var.
Ne toplantısı? Chanyeol ve sana özel toplantı.
Unni sende bunun içindesin değil mi?
Görüşürüz.
El salayıp gitti. Niye kimse benim tarafımda değildi. Off ya of. Odama çıkıp kağıtları olumlu olumsuz diye ayırmaya başladım. En son sayacaktım. Çabucak bitmişti. 150 olumlu 50 olumsuz kağıt vardı. Koreli hayranlar tarafından onaylanmıştık. İçlerinden bir not çıkmıştı.
"İçlerinden birini sevdiğini hepimiz biliyoruz. Biz her türlü senin ve diğer üyelerin tarafındayız. Çık istediğinle kötü yorumları kafana takma. Seni seviyoruz. Bunu yapacağın v appta istersen okuyabilirsin."
Kimin söylediği belli değildi. Dediğini yapacaktım okuyacaktım yayında. Ona bunun için minnettardım. Teşekkür edecektim. Yapabileceğim başka birşey yoktu.
Sıradaki siteye girmekti. Bunda da olumlular fazlaydı. Daha dün baktığım da olumsuzlar fazlaydı. 300 olumlu 200 olumsuz vardı. Sanırım bizim kaderimiz çıkmaktı. Yapabilecek birşey yoktu. Saat çoktan 10 olmuştu. 2 saat vardı. Gece yarısı olmasına. Acıkmıştım. Aşağı inip yemek yiyecektim. Ama aşağı da Chanyeol vardı. O yüzden ilk Candy'nin yanına gittim. Ona bugün ki 2. yemeğini verip biraz sevip çıktım. Büyük ihtimal gitmiştir mutfaktan. Kendi yemeğimi koyup yemeye başladım. Daha sonra da odama çıktım. Ama hala 1 saat vardı. Ne geçmez zaman ya. Cidden açıklasam da bitse. Bende müzik dinlerim. Ama kulaklığımı almaya gidecekken dikkatimi bir not çekti.
"Gördüm seni beni görüp Candy'nin yanına gittin. Amacın ne? Bu gece herşeyin sonucu belli olacak. Sen biliyorsun zaten. Kaçma. Sen naparsan yap benimle çıkacaksın. Hayranların kararları beni etkilemiyor."
Demek görmüş iyi hoş. Zorunluluğum varmış gibi bi de "Çıkacaksın" demiş.
Chanyeolden
Görmüştüm. Notu bilerek yazdım. Ama beni arayan Buse'ydi niye ki?
Efendim.
Bu gece herşeyin sonucu belli oluyor. Eğer sonuçlar olumluysa çıkarsanız. Yapışık olma. Her dakika benle ilgilen havalarında dolaşma. En nefret ettiği erkek tipidir. Bu benim içinde geçerli ya neyse. İlgilenmiyormuş gibi görün ama ilgilendiğini hissetir. Sevmiyormuş gibi gözük ama sevdiğini hissettir. Bu tip bir erkek ol. Yoksa 2 günde bırakır. Layt erkekler gibi olma. D.o oppa'nın yarısı olsan yeter.
Diyorsun?
Diyorum.
Ondan ayrı olmamam için D.o 'nun yarısı olcam.
Kendin ol ama yapışık davranma. D.o oppa örnek sadece. Ne fazla odun ne fazla yılışık erkek ortası.
Tamamdır. Neyse sonra görüşürüz.
Son birşey daha eğer cevaplar olumluysa yatar hemen yatağına kapıyı da kilitler biz gelene kadar orda kalır o yüzden olumluysa acele etmen lazım. Görüşürüz.
Bunlara uyacaktım. Başka yolu yoktu. Elden kaçmaması gerekiyordu. Yayına son 5 dakika kalmıştı. Biran önce v appı açmalıydım.
Eceden
Yayına 5 dakika kalmıştı. Tüm hazırlıklar tamamdı. Biran önce başlasın diye bekliyordum. 1 dakikadan az zaman kalmıştı. Sonunda gece yarısı olmuştu.
Merhaba. Dün sorduğum sorulardan elime sadece 200 tane kağıt geldi. Bide salı günü 1-2 dakikalık bir facebook hesabı açmıştım. Ondan da 500 cevap geldi. Bir siteye söylemiştim yapmasını. Toplam 700 tane cevap var elimde. Ben bu cevaplara uyacağım. Umarım sizde çok cevap alan kağıda uyarsınız. Ama açıklamadan önce birşey okuyacağım. Bunu yazan hayrana teşekkür ederim minnettarım.
"İçlerinden birini sevdiğini hepimiz biliyoruz. Biz her türlü senin ve diğer üyelerin tarafındayız. Çık istediğinle kötü yorumları kafana takma. Seni seviyoruz."
Böyle yazmış. Kim bilmiyorum. Ona tekrardan teşekkür ederim. Hiç bir şekilde ödeyemem bir şeyler demek isterdim. Ona özel olarak ama elimde hiç bir bilgisi yok. Daha sonra menajerime soracağım. Bir bilgi bırakmış mı diye. Cevaplara geçelim artık. Toplam 450 olumlu. 250 olumsuz cevap var hepinize teşekkür ediyorum. Hepinizi seviyorum. İyi geceler. Tatlı rüyalar.
Yayını kapattıktan sonra odanın kapısını kapatmaya gittim. Ama aynı zamanda Chanyeol geldi. Gücümü kullanıp kapıyı kapatmaya kalktım ama malesef yapamadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Exo'da Türk Kızları
Fiksi Penggemar12 kişilik bir grup olan Exo ve 2 Türk kızı arasındaki dostluk. En sonunda Türk kızı içlerinden birine aşık olacak. Exo dan 2 kişi kıza aşık olacak ve Exo'nun içinden çocukluk arkadaşı çıkacak. Kız için kısa sürecek bir düşman çıkıp gelecek. Ama düş...