Bu resimleri görmeyen yoktur değil mi? Yine ve yine harikalar. Bu kadar harika olmaları zarar. Neyse ben susuyum da siz okuyun. Keyifli Okumalar.
Bu kadar mutlu olmanın sebebi ne?
Gelen Kaiydi.
Sanane
Yoksa o kardeşim dediğin kişi erkek mi?
Gelince öğrenirsin.
Söylemezsen D.o hyung'a söylerim.
Senin işin gücün yok mi?
Yok.
Sevgilin yok mu?
Var.
Gidip onunla ilgilensene.
Olmaz.
Niye?
Çünkü grupça bir shova çıkacaklarmış.
Şimdi de Luhan geldi.
Niye bu kadar mutlusun?
Size ne ya. Mutlu da olmayacağız.
Al işte biri daha geldi o kişi de Baekhyun du.
Aynı soruyu soracağın için şimdiden söylüyorum. Söylemeyeceğim niye mutlu olduğumu.
Sıradaki kim diye bakarken Xiumin ve Laydi.
Söylemiyorum. Daha gelecek var mı?
D.o ve Suho akşam sıkıstıracaklarmış. dedi Lay.
Geriye kalanlardan haberimiz yok dedi Xiumin.
O zaman şöyle dedi Luhan.
Söylemiyorum.
Şuan burası dışarıdan daha güvensiz. Üstüm giyiliydi zaten. Çantamı, şapkamı, spor ayakkabılarımı ve şu maske şeysini alsam yeterliydi. Neyse ki hepsi aynı yerdeydi bir tek ayakkabım odamdaki küçük ayakkabılıktaydı. Sadece kandırmam gerekiyordu.
Söyleyene kadar gitmiyeceksiniz değil mi?
Evet dediler aynı anda.
O zaman şöyle yapalım herkes odasına gitsin gelip yanına ben söyleyeyim. Böylecene söyleyene kadar diğerine eziyet edebilir. Anlaştık?
Anlaştık dediler yine aynı anda.
Siz inin ben geliyorum.
Ne kadar çabuk kandılar. Tek tek kapı kapanma sesi geliyordu. Hazırlanıp çıktım odadan ortalık gayet sakindi. Hızlı olmazsam yakalanırdım. Dışarı çıkmıştım ama eve geri dönüşü de vardı bunun. Onu sonra düşünürdüm de ilk mesaj atayım.
Birinizin arabasının anahtarını buldum ve aldım şuan dışarıdayım. Cidden söyleyeceğime inandınız mı? 1 hafta bekleyin.
Evde sanırım acı çekecektim. O yüzden ardından mesaj attım.
İstediğiniz birşey varsa gelirken alırım. Araba'nın sahibi özür dilerim arabanı sağ salim getireceğim. Xiumin arıyordu.
Efendim.
Demek bizi kandırdın.
Öyle de denebilir.
Gelince acı çekeceksin ama bana bubblea tea alabilirsin.-Sehun
Sana birşey yapmadım ki sana niye alıyorum?
Seni korumam için.-Sehun
Tamam anlaştık. Başka birşey isteyen?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Exo'da Türk Kızları
Fanfic12 kişilik bir grup olan Exo ve 2 Türk kızı arasındaki dostluk. En sonunda Türk kızı içlerinden birine aşık olacak. Exo dan 2 kişi kıza aşık olacak ve Exo'nun içinden çocukluk arkadaşı çıkacak. Kız için kısa sürecek bir düşman çıkıp gelecek. Ama düş...