32.BÖLÜM

1.8K 114 5
                                    

Exo'nun yeni şarkısı çıktı. Medya da var yanında da Candy Tao'nun köpeği olan Candy. Yine mükemmellik akıyor. Şarkının ismi LOTTO bol bol dinleyin harika çünkü. Ben susuyum da siz okuyun. Keyifli Okumalar

Ahan da s*çtık-Tao

Birsey yapmıycam ki Bay Panda

Ben panda değilim. Ben kung-

Biliyoruz Kung fu pandasın. Her neyse nereye gidiyorsunuz? 1 haftalığına da olsa.

Çine. Programımız var. Üzgünüz böyle öğrendiğin için. diyen Kristi.

Tek tek hepsine sarıldım. Sonuçta 1 hafta görmiyecektim. Gözlerim dolmuştu. Chen son kez sıkıca sarıldı ve dedi ki;

Geldiğimiz de Chanyeol ile çıkmış olun. Gözlerinde onu sevdiğin çok belli.

El sallayarak gitti. Bense ona şaşkınlıkla baktım. Nerden öğrenmişti? Yani Chanyeol'un benden hoşlandığını.

İyi misin? Altı üstü 1 haftalığına gidiyorlar. dedi D.o

İyiyim iyi. Ama senle konuşmamız lazım.

Gel benimle o zaman.

Chen oppa bana sarıldığında dedi ki;" Geldiğimiz de Chanyeol ile çıkmış olun. Gözlerinde onu sevdiğin çok belli." dedi. Anlamış Chanyeol oppa'nın beni sevdiğini.

Sadece onu değil. Senin onu sevdiğini de anlamış.

Öyle birşey yok.

Sakin ol Türk kızı. Birşey demedim. Hadi içeri geçelim.

Tamam.

Sabah olduğunda ilk işimiz Buse'nin Exo'nun yeni üyesi olduğunu öğrendik ve ardından v apptan kendini tanıttı. Beklediğimizden daha büyük bir tepki almıştı. Bana bu kadar tepki gelmemişti.

Ardından v appa ben girdim.

Merhaba. Kimse'nin yeni üye geleceğinden haberi yoktu. Biliyorum hepiniz kızgınsınız. Bende olsam bende kızgın olurdum. Hak veriyorum size. Ama çıkışımız yapıldı artık. Oppalarınızla eşit derecede sizi seviyoruz. Hatta daha fazla. Çünkü bizde Exo-L ydik. Sizle aynı acıları mutlulukları paylaştık. Exo'nun bir üyesi olmaktan gurur duyuyorum. Ama siz olmasaydınız bizde olamazdık. Sizi seviyorum. Bazı üyelerimiz Çine gitti. Eminim hepinizin bundan haberi vardır. Çindeki hayranlarımız lütfen onlara iyi bakın. We Are One! We Are Exo! Exo-L sizi seviyorum.

Umarım bu dediklerim ortalığı biraz sakinlestirir.

1 Hafta Sonra

Ortalık yatışmıştı. Ve bugün üyelerimizin geri dönüsüydü. Özlemiştim onları. Chen'in bana dediği şeyi ben yapmamıştım ama benim yerime Buse yapmıştı.
Yapmak için nedenim yoktu her neyse. Evet Sehunla çıkıyordu. Ergen Sehun ergenlik yapmıştı yine. Görseniz Sehundan soğursunuz. Etrafa vıcık vıcık aşklarını yansıtıyorlardı.  Tam anlamıyla iğrenç. Sonunda kapı çalmıştı gelmişlerdi. Ama yanlarında küçük bir misafir getirmişlerdi. Hepsine sarıldıktan sonra gelen misafirin kim olduğuna  baktım. Candy gelmişti. Tao'nun köpeği Candy. Ama çok tatlıydı.

Biz giderken gözleri dolan küçük kız. Bize şimdi hiç bakmıyor. Papucumuz dama atıldı. diyen Luhandı.

Üzgünüm. Ama Candy gelmiş.

O zaman biz gidelim 13 kişi birden sen burda Candyle kal.

Oy Luhan oppa kıskanmış mı?

Ne kıskancam? Şu küçük yaratığı mı?

Ona yaratık deme onun bir ismi var. Dedik Tao'yla aynı anda. Sonra da birbirimize bakıp güldük.

Yav he he.

Bunu derken çok komik olmuştu. Türkçe demişti bir de. İyi de bunu nerden öğrenmişti. Ben öğretmedim ya da ortalıkta söylemedim. Benden başka kim olabilir ki? Buse. Ona kızgın bakışlarımı gönderdim. Tabikide anladı. Canım arkadaşım benim.

Dikkatiniz bende olsun.

Buse'nin söyleyeceği şeyi ben söyleyecektim. Bozacaktım planlarını arkadaşlık bunu gerektirir değil mi?

Buse'yle-

Hemen geldi ve ağzımı kapatı.

Kris;

Çekte elini cümlesini tamamlasın. Dedi.

Olmaz.

Olur. Tao alsana şunu şurdan

Tamam hyung.

Buse'yi almıştı Tao. Bu sefer de Sehun gelmişti. Onu da Chenle Kris almıştı.

Buse'yle... Üzgünüm kuşum söylemeyecektin. Buse'yle  Sehun oppa çıkıyorlar.

Ne? Nasıl? Gibi sorular hava da dolanıyordu.

Benle gelsene. dedi Chen

Ben sana Chanyeol'le sen çık demiştim. Ama senin yapacağını kardeşin Sehun'la yaptı.

Sonuçta Chanyeol oppa çıkmıyor kimseyle. Hem ben Chanyeol oppa'yı sevmiyorum. Anlasanız artık şunu.

Yav he he.

 Exo'da Türk KızlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin