J-Hopeov pohľad
"Všetci povinne nástup!" zvrieskol cez celý dorm líder a Younnie pomaly odišla dolu.
Samozrejme, že ja som ako vždy nestíhal a ešte len teraz sa začal prezliekať.
"J-Hope, to platí aj pre teba," ozval sa Jin pri mojich dverách, čím mi takmer spôsobil infarkt, pretože som ho tu naozaj nečakal.
"Tri minúty," odpovedal som a rýchlo sa doobliekal.
Vlasy som si len v rýchlosti prešiel rukou a vybehol dolu do predsiene.
"Tae, nevešaj sa mi po sestre!" zavrčal som na toho blbca, pretože som videl, ako ustráchane sa naňho Younnie pozerala.
"Ale keď ona je taaak roztomilá," povedal ten exot a chcel ju objať a dať jej pusu na líce, no ona uhla.
Náš alien si to nanešťastie nevšimol a tak pobozkal našu ľadovú kráľovnú. V tom momente letela facka a SoYoun sa smiala na celé kolo.
"Tak ti treba," povedal Suga a pozrel sa na Taeho, ktorý si šúchal boľavé líce.
"Ďakujem Suga," povedala moja sestrička a usmiala sa jeho smerom.
"Ak by ti ešte robil nervy, tak stačí povedať," mrkol a usmial sa na ňu.
Počkať! ON SA USMIAL?!
"Že by sa naša ľadová kráľovná zmenila len na kráľovnú?" rýpol som doňho a o krok ustúpil, aby som nedostal po hube aj ja, čo bolo v tejto situácií viac ako len možné.
"Nechaj sa vypchať koník," odpovedal znova chladne a ostatní sa na nás smiali až na Jina.
"Čo tak s tým prestať a konečne ísť do auta?" ozval sa za mnou Jin.
Všetci sme prikývli a odišli. Len nastal problém, že nás bolo osem a miest bolo len sedem.
"Younnie? Nevadilo by ti, ak by si mi sedela na kolenách?" spýtal som sa.
"Keď nie je iná možnosť," povzdychla si trochu smutne a sadla mi na kolená a hlavou sa oprela o moje plece a celú cestu sa ani nepohla.
"Zaspala?" potichu sa spýtal Jin, keď parkoval pred budovou BigHit.
"Nespím, len rozmýšľam," ozvala sa okamžite Younnie, čím vyvrátila Jinovu teóriu.
"Nad čím rozmýšľaš?" spýtal sa zvedavo Tae.
"Nad tým, ako ťa najlepšie zabiť," odpovedala a ja som sa pousmial.
Má sebavedomie, to sa musí uznať.
"To bolelo," povedal ten exot a chytil sa za miesto, kde má srdce.
"Srdce je na druhej strane," ošálila ho chladne a všetci sme sa začali smiať, pretože ten pako sa naozaj chytil za druhú stranu hrudníka.
"Srdce máš na ľavej strane," napomenul ho Suga, ktorý nad ním len prevracal očami.
"Ale- Hej, SoYoun, toto od teba nebolo pekné!" ublížene sa na ňu pozeral až mal slzy na krajíčku.
"Život je nefér. Zvykaj si," povedala akoby nič a zahľadela sa do zeme.
"Neboj, k tebe už bude," povedal Jin a pohladil ju po ľavom pleci.
"Vďaka, že si to aspoň vy myslíte," poznamenala a slabo sa pousmiala.
"Tak poďte, inak nebudeme stíhať," popohnal nás Rap Mon, čím nás vytrhol z rozhovoru.
***
"Kde je môj mikrofón?" spýtal sa zmätene Tae.
"Na stole, ty pako," odpovedal mu Jimin.
"Ale ja nie som... hej to bolo hnusné, čudujem sa, že sa mi SoYoun nesmeje," povedal urazene Tae.
Až teraz som si uvedomil, že má pravdu a je tu úplné ticho a to sa vždy smiala, keď sa Tae urazene ozval.
"Kde je sakra moja sestra?!" spýtal som sa vystrašene a všetci sa začali okolo seba obzerať a hľadať ju presne ako aj ja.
YOU ARE READING
Famous? No thanks! ✓
FanfictionŽivot ku mne nebol spravodlivý, keďže rodičia milovali len môjho talentovaného brata, Jung Hoseoka. Karta sa obrátila a celý môj život sa od základov zmenil, keď som sa vďaka bratovi presťahovala do Soulu, kde som spoznala človeka, o ktorom som mala...