-17

1.1K 85 29
                                    

"Č-čo chceš u-urobiť?" stále som koktala ako idiot, on sa ku mne nahol a priblížil sa k môjmu uchu.

"Teraz budeš dobré dievča a zbalíš sa, alebo to urobím ja sám," pošepkal hneď vedľa môjho ucha a ja som si vydýchla, no to som urobila predčasne, keďže mi dal pusu na líce.

Každá jedna Exo-L by bola nadšená a umierala od šťastia, no ja nie. Mala som chuť skočiť do kyseliny sírovej, len aby som to zo seba zmyla, no takú možnosť som bohužiaľ nemala.

"Tak vypáľ von," povedala som rozhodne a pri tom ho zabíjala pohľadom.

"Budem ťa tu strážiť, takže sa nepohnem ani o centimeter," usmial sa a ja som mala pocit, že ho zabijem.

"Čakala som, že aspoň ty nebudeš perverzné hovädo, ale mýlila som sa," usmiala som sa a spod postele som si vybrala môj kufor.

"A tvoj odhad bol správny, nie som. Som tu len na to, aby som kontroloval, či sa naozaj balíš. Budem tu len ležať na posteli a podriemkávať," vysvetlil mi a ľahol na moju posteľ presne tak, ako minule môj brat.

Nepochopím, čo majú s tým kontrolovaním, no je mi to jedno.

"Aj tak ti neverím ani slovo," odpovedala som mu a pozorne ho skenovala.

"Som líder a lídri vždy držia svoje slovo," odpálkoval ma a stále mal zavreté oči.

"Asi neklame," zamrmlala som naozaj potichu a začala si baliť veci, ktoré budem potrebovať na dva mesiace s Exo.

"Naozaj neklamem. Navyše si nemusíš baliť veľa vecí, keďže sa tu môžme hocikedy vrátiť a ty si môžeš zobrať, čo potrebuješ," oboznámil mi a ja som sa usmiala, pretože všetky potrebné veci by sa mi tam zrejme nezmestili

"Tak diky. Ešte nejaké upozornenia?" spýtala som sa ho a ďalej balila.

"Chceš na každého člena?" odpovedal otázkou.

"Hmm... môžeš," odpovedala som mu.

Bude ťažké počúvať ho a k tomu ešte aj baliť, no nejako to zvládnem.

"Xiumin je ukecaný, ale keď máš problémy, tak vie pomôcť, D.O je samozrejme skvelý kuchár, je trochu hanblivý, takže myslím, že si budete rozumieť a občas vyvoláva samotného Satana, keď mu Chen ukradne kuchárku a to ma posúva k Chenovi, chalan je šikovný vo všetkom okrem varenia, dávaj si naňho bacha vie na pennyboarde a často si požičiava cudzie veci bez dovolenia," oboznamoval ma a ja som vytreštila oči pri zmienke o požičiavaní vecí.

"Keď sa dotke môjho miláčika, tak si už v živote nezasunie!" zavrčala som a Suho sa potichu zasmial.

"Chanyeol a Baekhyun sú ukecaní, ale keď potrebuješ zdvihnúť náladu, tak choď práve za nimi. Len im nevbehni do kúpeľne bez zaklepania. Sehun je celkom v poho, len sa občas hrabe vo veciach. Upozorňujem, máme podozrenie, že Kai má naozaj teleportačné schopnosti, občas je úchylák, ale zmiernilo sa to odkedy je s Krystal. Ak budeš mať nejaké problémy, tak prídeš za mnou alebo Layom. Lay je ten typ človeka, ktorý ti dokáže zdvihnúť sebavedomie na maximum za pätnásť minút. Sme trochu zvláštni, no spolu sme ako rodina, do ktorej budeš na čas patriť aj ty," usmial sa Suho, ktorý mal ešte stále zavreté oči.

"Ďakujem za informácie. Takže si mám dávať pozor na Kaia a Chena? Inak už môžeš otvoriť oči," jasné, znova hovorím piate cez deviate, ale to je v poriadku.

"Na nich najviac. Navyše Sehuna si nepúšťaj do izby. Rýchlo by zistil aké máš spodné prádlo," trochu sa zasmial a posadil sa na posteli.

"To by si už nezasunul. Inak počkáš tu na mňa alebo pôjdeš dolu?" nechápavo na mňa pozeral. Aish, to mu musím všetko vysvetľovať?

"Idem zo seba urobiť človeka do kúpeľne," vysvetlila som mu.

Už som sa stihla aj prezliecť, len si musím 'upraviť fasádu'.

Už som sa stihla aj prezliecť, len si musím 'upraviť fasádu'

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

"Počkám ťa tu," usmial sa a znova si ľahol.

Rýchlo som prešla do kúpeľne, kde som sa nalíčila. Vlasy som nejak moc neriešila a nechala ich rozpustené, len si ich natočila, aby nevyzerali, tak nudne.

Ozaj, už som sa pochválila, že som si ich odfarbila?

Ozaj, už som sa pochválila, že som si ich odfarbila?

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
Famous? No thanks! ✓Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang