-40

299 13 0
                                    

"Ako to bude teraz so skupinou?" spýtal sa manažér a pri tom si každú z nás premeral.

"Ja budem rok na materskej a odteraz líderstvo preberá EunJi, pretože podľa lekára by som sa mala šetriť, aby bolo malé zdravé," odpovedala som a on prikývol.

"Dobre, s týmto som spokojný. Mám ešte jednu otázku. Chceš sa po materskej vrátiť do skupiny ako plnohodnotná členka alebo chceš so skupinou skončiť?" premeral si ma a pohľad sa mu zastavil na mojom bruchu.

"Chcem sa vrátiť k skupine," odpovedala som pokojne, aj keď ma malé práve teraz poriadne koplo. Zrejme nesúhlasilo s mojím rozhodnutím, no teraz s tým nič nezmohlo.

"S touto odpoveďou som spokojný. O týždeň usporiadame meeting na ktorom to oznámime," povedal a hneď si to zapísal do notesa, ktorý nosil vždy zo sebou. Pozrela som na EunJi a tá mi opätovala môj radostný pohľad, ktorý sme neskôr obe premiestnili na moje stále rastúce bruško.

„Myslím, že už by sme mali ísť, ak je to už všetko,” ozvala som sa.

„Oh, samozrejme, toto je všetko. Dovidenia,” na chvíľu sa odmlčal a bolo na ňom vidno, že chce ešte niečo povedať. Nečakali sme na jeho ďalšie prejavy a odišli, čo najrýchlejšie z miestnosti, aby sme to mohli oznámiť Suhovi.

„Všimla si si ako na všetko prikývoval a opakoval ako je spokojný?” spýtala sa ma so smiechom EunJi.

„Hej všimla a mala som čo robiť, aby som sa nezačala nahlas smiať,” odpovedala som jej taktiež so smiechom. Rozprávali sme sa aj ďalej a narážali na nášho manažéra až sme skoro minuli dvere vedúce do nahrávacej miestnosti, kde teraz boli Exo.

„Ďalej,” ozvalo sa hneď ako sme zaklopali a my sme vošli dnu.

„Tak ako to dopadlo?” okamžite sa na mňa vyrútil Suho, čo spôsobilo, že som sa zľakla a skoro neudržala rovnováhu, keď ma náhle, no zároveň opatrne objal.

„Nebol dvakrát nadšený, no povolil. Budúci týždeň bude meeting, na ktorom oznámime moje tehotenstvo a rovnako ako aj moju pauzu. Očakávame pokles fanúšikov a nárast ľudí, ktorým sa to nebude páčiť, no to je náš posledný problém,” usmiala som sa naňho.

„Nechcem, aby niekto ublížil nášmu zlatíčku,” jemne ma pohladil po bruchu a ešte jemnejšie ma pobozkal na pery.

„Hrdličky, manželským veciam sa môžete venovať aj neskôr, no teraz sa musíme zamerať na nahrávanie,” ozval sa z reproduktorov hlas. Obaja sme sa pozreli na EunJi, ktorá sa na nás vyškierala a mala úprimnú radosť z toho, že nás prerušila.

„Hej, hej,” Suho pretočil očami a vrátil sa k tomu prekliatemu mikrofónu. Poobzerala som sa a pohľadom márne hľadala Chanyeola, ktorý bol niekde zalezený.

Všetko, čo sa okolo nás dialo ho neskutočne zranilo, no myslím, že najviac ho zasiahla naša svadba a správa o mojom tehotenstve. Prial nám obom. Chcel, aby sme boli šťastní, no z času na čas nedokázal skryť smútok v jeho očiach a to ma mrzelo najviac.

„Neboj sa, išiel si len po vodu,” prišiel ku mne Lay a povzbudivo sa usmial.

„Uhm, dobre. Som rada, že sa mi už nesnaží vyhýbať tak ako predtým,” nervózne som sa zasmiala, keď som si predstavila aké to bolo tesne pred našou svadbou.

„Nevyhýba. Už si rozmýšľala nad menom maličkej?”

„Ako to, že si si taký istý pohlavím dieťatka?” zasmiala som sa a na chvíľu sa odmlčala, aby som mohla nad tým konečne popremýšľať aspoň niekoľko sekúnd, „Ale musím uznať, že som nad tým nepremýšľala.”

„Mám taký pocit, že to bude dievčatko. A myslím, že meno Stephanie bude pre ňu skvelé.”

„Páči sa mi to. Ale čo ak to bude chlapec?” spýtavo som naňho pozrela a čakala, čo odpovie.

„Jonathan Christopher,” odpovedal po chvíli premýšľania a ja som sa nad tým pousmiala.

„Síce je to pekné, ale je to dlhé,” namietla som.

„Aj mne sa to páči. Čo takto skratka. J.C.”

„Jace,” doplnila som takmer bez dychu Suha, ktorý sa znenazdajky priplietol do rozhovoru.

Obaja sme boli zvyknutí, že sa nám chalani do takmer všetkého miešajú, takže sme pomoc s výberom mena len a len uvítali. Najmä pri všetkom tom zhone, ktorý sa okolo nás dial.

„Dokonalé,” prehovoril Suho a preniesol na mňa pohľad plný lásky, ktorý ma hrial pri srdci.

Famous? No thanks! ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora