S obrovským zaujatím som sledovala kto vojde dnu. Výsledok ma úplne prekvapil, pretože tam bola ona... Tá, ktorú by som tu za žiadnych okolností nečakala...
EunJi.
"Annyeong," slušne pozdravila, no zasekla sa, keď ma uvidela.
"EunJi, znova meškáš," napomenul ju riaditeľ, "sadni si, pretože ti musím niekoho predstaviť," usmial sa mojím smerom a ja som neisto pozrela na Suha, ktorý sa na mňa ukľudňujúco usmial. Som rada, že je tu so mnou.
"Takže toto je Lee EunJi, dočasná líderka skupiny S3cret," riaditeľ sa pyšne usmial a ukázal na tú mrchu, "a toto je Jung SoYoun. Je to tá, ktorá dostala ponuku byť ďalšou členkou S3cret. Rozmýšľam, že by som ju dal na pozíciu lídra, ak by súhlasila s členstvom," zoznámil nás a popri tom rozmýšľal... teda podľa mňa sa tak tváril.
"Ale to... nemôžete!" vykríkla trochu naštvane EunJi. Pravdu? Ani sa jej nečudujem. Má byť líderkou skupiny, ktorej debut je už takmer za dvermi a zrazu tam príde nové dievča a má ju pripraviť o jej pozíciu. Musí to byť veľká potupa.
"Čo sa týka skupiny, tak môžem všetko!" trochu zvýšil hlas a prísne na nu pozrel.
"Prepáčte, ale čo ak nechcem byť líderkou? Myslím, že by sa to nehodilo. vzhľadom k tomu, že s EunJi sme bývalé spolužiačky a nemáme sa moc v láske musím vašu ponuku odmietnuť," konečne som povedala svoje rozhodnutie. Áno bola som rozhodnutá to prijať, no rýchlo som svoje rozhodnutie zmenila hneď, ako som videla, s kým mám byť v skupine.
"Ale prečo?" vytreštil na mňa oči SooMan. Suho sa tiež netváril dvakrát nadšene a EunJi bola zaskočená tiež, no tešila sa, že ostane na svojej pozícií líderky.
"Pretože ja a EunJi by sme nemohli byť v jednej skupine," povedala som a pozrela sa na EunJi.
"Plne súhlasím. My dve nikdy nebudeme ťahať za jeden koniec," sebavedome prikyvovala EunJi. Toto bolo prvýkrát, čo sme obe držali za jeden koniec.
"Vy to nevidíte, no ja mám na to iný názor. V argumentoch, prečo by SoYoun nemala byť v skupine ste úplne zohrané, akoby ste si to vopred naplánovali. SoYoun, zajtra oficiálne zverejníme, že si novou členkou S3cret," zamračil sa na mňa SooMan.
"Pán riaditeľ chcel by som vám niečo oznámiť, no je to osobné," ozval sa Suho. Riaditeľ mne a EunJi hlavou pokynul, že môžeme ísť. Chcela som sa aj ja postaviť, no Suhova ruka ma zastavila.
Po koľkýkrát sa to už dnes stalo? Tretí? Štvrtý?
"Ty tu ostaň," usmial sa na mňa a počkal, kým EunJi neodýde z kancelárie.
"Ja a SoYoun sme oficiálne spolu. Nikto okrem členov skupín Exo a BTS o tom nevie, takže by sme prosili trochu diskrétnosti," povedal narovinu a SooManovi takmer vypadli oči z jamiek.
"Dobre vieš, že vám to môže privolať problémy. Pýtam sa vás... Chcete, aby sa to dozvedela spoločnosť, alebo nie?" skúmavým pohľadom nás sledoval.
"Áno-" Suho.
"Nie-" ja.
"Prečo nie?" Suho sa na mňa ublížene pozrel.
"Prečo? Veď o mesiac budeme mať debut a média by si rýchlo spojili, že sme spolu iba kvôli popularite a to ja nechcem. Takže nie... teda aspoň teraz nie," vysvetlila som mu dôvod môjho počíňania.
"JunMyeon, SoYoun má pravdu, mali by sme s tým počkať," usmial sa SooMan.
"Tak dobre," rezignoval Suho a pozrel na mňa.
"Ak už nič viac nepotrebujete, môžete ísť," povedal SooMan.
"No, ja mám jednu otázku," rýchlo som vyhŕkla.
"Kľudne sa pýtaj," usmial sa na mňa a ja som znova dostala tyk vyvracať sa.
"Odkedy mi začnú tréningy?" skenovala som ho pohľadom a čakala, čo mi odpovie.
"Ešte dnes oznámime, že si novou členkou, takže tréningy ti začínajú od zajtra. Ráno o siedmej sa tu budeš hlásiť spolu s Exo. Suho ti potom ukáže, kde máš ísť... a samozrejme, zabudol som, že debut bude 28.8.2017, takže na prípravu máš mesiac a pol," jeho pohľad bol tentoraz prísny. Obaja sme sa slušne pozdravili a vyšli z kancelárie.
"Sakra!" skríkla som, keď sme nastúpili do auta.
"Čo sa deje?" Suho sa ma okamžite spýtal. Je to milé ako sa o mňa stará.
"Napísala som Chanymu, že všetko to bude len divadlo kvôli Krystal. Bude si myslieť, že sa s ním len hrám," povedala som zúfalo a chrbtom som viac zatlačila na sedačku auta.
"Neboj, všetko mu vysvetlíme a on to určite pochopí," ubezpečoval ma a ja som sa trochu upokojila. Bojím sa, že to dopadne veľmi veľmi zle.
YOU ARE READING
Famous? No thanks! ✓
FanfictionŽivot ku mne nebol spravodlivý, keďže rodičia milovali len môjho talentovaného brata, Jung Hoseoka. Karta sa obrátila a celý môj život sa od základov zmenil, keď som sa vďaka bratovi presťahovala do Soulu, kde som spoznala človeka, o ktorom som mala...