Suhov pohľad
"Čauko makovice," usmial som sa na šiestich chalanov, ktorí stalkovali v obývačke.
"Nazdar," odpovedali nezaujato a ja som išiel do mojej izby.
"SoYoun bude asi v kuchyni s KyungSoom," povedal som sám pre seba.
Dvere do kúpeľne boli trochu otvorené, tak som sa tam pozrel a na zemi som videl slabé šmuhy od krvi.
Začal som panikáriť a prehrabovať sa v koši na špinavé prádlo.
Bingo!
Našiel som ešte trochu mokrý utierák, ktorý bol celý od krvi.
Hodil som ho naspäť a rýchlo zbehol dolu do kuchyne, kde bol len D.O.
"Neviete kde je SoYoun?!" spýtal som sa trochu podráždene, keď som vošiel do obývačky.
"Mala by byť v tvojej izbe playboy," odpovedal mi Kai nazaujato.
"Práve to, že tam nie je!" zhúkol som po ňom a všetci na mňa vytreštili oči až na ChanYeola, ktorý venoval pozornosť podlahe.
"Chany vieš, kde je?" pozrel som naňho.
"Ak by si nebol taký idiot a vnímal svet okolo seba, tak by si si všimol, že penny má v predsieni, takže je tu!" povedal naštvane a vyčítavo na mňa pozrel.
"Stále si mi nepovedal kde je!"
"Kiež by som bola aspoň štyri metre pod zemou," ozvala sa za mnou chladne SoYoun.
Okamžite bola všetká pozornosť na nej.
"To nehovor," podišiel k nej Lay a jemne ju objal. Ja som len stál na mieste a sledoval ako ho objala aj ona.
"Mala by si sa nevečerať," objavil sa tu D.O.
"Nie som hladná," smutne sa naňho usmiala a pomaly sa došuchtala po schodoch až na horné poschodie.
"Chany- Sakra, kde zas je?!" zaklial som.
"Začni vnímať... Kai jej vyžvanil, kde si bol," upozornil ma Chen.
"Ty idiot," povedal som chladne a zabil Jongina pohľadom.
"Pýtala sa a ja som jej nechcel klamať," pokrčil plecami a ďalej sa venoval telke.
"Aish," rýchlo som vyšiel do mojej izby, kde bola SoYoun a niečo robila na svojom ntb.
"Neviem, čo ti povedal Kai, ale-"
"Je mi jedno, čo robíš, ale ak ti nabudúce niečo urobím, tak mi to povedz narovinu a nesprávaj sa ako idiot," prerušila ma a vyčítavo na mňa pozerala.
Pohľad mi padol na jej dlhé rukávy. Takže moja teória sa potvrdila...
Rezala sa.
"Prečo máš dlhé rukávy, keď je teplo?" spýtal som sa podozrievavo.
"To ti môže byť jedno," odpovedala chladne a podvedome sa chytila za okraj rukávu na ľavej ruke.
Neváhal som ani sekundu a surovo jej povytiahol rukáv.
"Hej!"
"Prečo?" nechápavo som jej hľadel do očí.
Bolelo ma vidieť tie rany na jej rukách, no ešte viac bolelo vidieť ten smútok v jej očiach.
"Ja sa nestarám do tvojho života, tak ty sa nestaraj do toho môjho!" vytrhla sa mi a bez ďalších slov odišla boh vie kam.
"Si idiot!" vyčítavo sa za mnou ozval ChanYeol, ktorý stál vo dverách.
"Myslíš, že to neviem?"
"Ani nevieš ako jej ubližuješ a ty aj tak myslíš sám na seba," vyčítal mi ďalej.
"Tak mi povedz, čo mám urobiť," konečne som mu pozrel do očí.
"Nemal si sa k nej tak správať... teraz už len dúfaj, že ešte niekedy otvorí svoje vnútro aj pre vonkajší svet," pozrel mi do očí a aj on odišiel a ja som ostal sám.
Nemal som chodiť za Irene a namiesto toho som sa mal venovať SoYoun a byť k nej milejší.
Zúfalo som sa hodil na posteľ a rozmýšľal o tom všetkom.
Cítim sa akoby som ju podvádzal.
"Nesmie si už viac ubližovať," zamrmlal som si potichu a vošiel do kúpeľne odkiaľ som zobral všetky žiletky. Nechcem, aby si znova ubližovala...
Najmä nie kvôli mne.
YOU ARE READING
Famous? No thanks! ✓
FanfictionŽivot ku mne nebol spravodlivý, keďže rodičia milovali len môjho talentovaného brata, Jung Hoseoka. Karta sa obrátila a celý môj život sa od základov zmenil, keď som sa vďaka bratovi presťahovala do Soulu, kde som spoznala človeka, o ktorom som mala...