SoYounin pohľad
*O pár dní*
Zobudila som sa v Suhovej izbe, aj keď som znova zaspala v hojdacej sieti.
Obzrela som sa okolo seba a zistila, že tu už Suho ako vždy nie je.
"Čo si mohla čakať, zase išiel si za svojou kurvičkou," povedala som trochu zaspato. Môj pohľad ostal na čiernych ružiach, ktoré boli položené na písacom stole. Vedľa nich bol papierik a na ňom bolo napísané 'Mianhae'.
"Aké pozorné," povedala som potichu, papierik hodila k ostatným a odišla do kúpeľne. Suho odtiaľto odstránil všetky žiletky, a preto som sa po tú svoju vrátila do izby. Chvíľu som šmátrala v taške, kým som ju nenašla. Znova som vošla do kúpeľne, vyzliekla sa z vecí, v ktorých som včera zaspala a postavila sa pod prúd studenej vody.
Dnes už nebudem nič riskovať a všetká krv zmizne v odtoku, čo sa aj stalo.
"Dobré ráno. Sadni si," povedal D.O a hlavou naznačil jedálensky stôl.
"Aj tebe. Dnes nie som hladná, takže ďakujem," slabo som sa naňho usmiala a vyšla na verandu.
Na rozdiel od minula tu viseli okrasné kvetináče s krásnymi kvetmi, ktoré sa plazili smerom nadol.
"Ahoj," ozval sa za mnou trošku hrubší hlas, ktorý patril ChanYeolovi.
"Ahoj," ani som sa za nim neobzerala, pretože moju pozornosť som venovala farebným kvetom všade naokolo.
"Myslel som, že budeš mať rada kvety, tak som ti ich sem dal v noci niekoľko priniesť. Dúfam, že sa ti budú páčiť," moja pozornosť sa konečne premiestnila na Chanyho a on sa nervózne ošil.
"Ďakujem, je to naozaj krásne a od teba veľmi milé," venovala som mu úsmev a snažila sa, aby bol, čo najmenej nútený.
"S radosťou sa stalo... môžem na teba otázku?" chudák bol stále viac a viac nervózny.
"Môžeš," môj úsmev poklesol, pretože som vedela o čo go.
"Aby si si nemyslela, neposlal ma sem Suho... ja len... prečo máš dlhé rukávy?" vysypal zo seba a ja som vedela, že odteraz to bude tá ťažšia časť rozhovoru.
"Pozri to by si nepochopil, to by nepochopil nikto z vás," odpovedala som mu a sklonila hlavu.
"Nerob to. Už nie a najmä nie kvôli nemu. Pamätaj, že vždy bude pri tebe niekto stáť, kto ťa bude milovať takú aká si..." pomaly ku mne prišiel a jemne ma pobozkal, "...počnúc mnou," dokončil a ja som naňho zmätene pozerala.
Usmial sa a odišiel.
Bez slova a s hromadou myšlienok v hlave som si znova sadla do siete a ako vždy, aj teraz som sa schúlila do klbíčka.
Pocity sa vo mne vírili a ja som netušila, čo robiť. Už to nemôžem ďalej v sebe držať a tak som sa rozplakla.
Snažila som sa, aby nebolo počuť slabé vzlyky a tak som ich dusila v rukávoch.
"Doniesol som ti-" ozval sa D.O, no bolo počuť ako spadla tácka na zem a o pár sekúnd na to som sa ocitla v jeho náručí.
Buchot prilákal aj ostatných, ktorí len nečinne hľadeli na divadlo pred nimi.
"KyungSoo, choď to upratať a vy choďte dnu," nakázal niekto a ja som sa ocitla v znova v inom náručí.
"Šššt, to bude dobré," pomaly sa so mnou hojdal a tým ma utešoval.
Ruky som mu omotala okolo tela a tvár skryla do jeho hrude, aj keď som ešte stále nevedela o koho sa jedná.
"Čo sa stalo?" spýtal sa ma po chvíli, keď si bol ako-tak istý, že som kľudnejšia.
"Som tu len na obtiaž," povedala som a dúfala, že mi bude aspoň trochu rozumieť, keďže som hovorila dosť tlmene.
"Pozri na mňa," nakázal mi, no vôbec to neznelo ako rozkaz, ale skôr ako prozba.
Urobila som tak, ako chcel a zistila, že je to Lay.
"Nikomu nie si na obtiaž a sme radi, že si tu, aj keď Suho nevie prejaviť svoju náklonnosť. Si krásna, šikovná a múdra mladá žena, takže nemôžeš byť nikomu na obtiaž," po celý čas sa mi pozeral do očí, aby som v tých jeho mohla vidieť, že hovorí pravdu.
"Ďakujem, ale-" znova som uhla pohľadom.
"Žiadne ale a teraz sa poď naobedovať," jeho pohľad sa zmenil z láskavého na prísny.
"Nie som hladná," odpovedala som mu a dúfala, že ma nechá samú.
"Ako dlho chceš takto klamať? Včera si ani neobedovala a odvtedy ai nič nejedla, takže sa teraz pekne pôjdeš najesť," zavelil a pomaly ma dotiahol až do jedálne, kde už boli všetci a aj on.
Lee Donghae s vami 😁
YOU ARE READING
Famous? No thanks! ✓
FanfictionŽivot ku mne nebol spravodlivý, keďže rodičia milovali len môjho talentovaného brata, Jung Hoseoka. Karta sa obrátila a celý môj život sa od základov zmenil, keď som sa vďaka bratovi presťahovala do Soulu, kde som spoznala človeka, o ktorom som mala...