*Deň debutu*
"Boli ste dokonalé dievčatá," zvolal nadšene manažér, keď sme schádzali zo stage.
"Ďakujeme," usmiali sme sa naraz a radostne vykríkli ako sme mali vo zvyku vždy, keď, sa nám niečo podarilo.
"Ahoj," ozval sa za mnou mne veľmi známy hlas.
"Hobi," zapišťala som a hodila som sa mu okolo krku.
"Bola si úžasná," pošepkal mi zatiaľ, čo ma zvieral v pevnom objatí.
Takéto jeho objatia mi chýbali, no som rada, že sa karta obrátila a ja som ho znova brala ako brata akým vždy bol.
Je mi ľúto, že sme si obaja museli prejsť týmto všetkým, aby sme sa konečne uzmierili.
Každopádne všetko zlé je na niečo dobré.
Vďaka všetkému čo sa stalo som sa uzmierila s bratom, našla si lásku a získala úžasnú skupinu akú mi môže ktokoľvek iný závidieť.
"Oprava, všetky sme boli úžasné," s úsmevom som ho opravila, pretože toto naozaj nebol len môj výkon, ale výkon nás všetkých.
"Zrejme by si dostal na hubu, ak by som nevedel, že si jej brat," ozval sa spoza mňa Suho, ktorému na perách panoval letmý úsmev.
Všimla som si, že všetky baby na nás pozerajú ako na svätý obrázok, pretože nevedeli o našom vzťahu.
"Prečo?" HoSeok si ho premeral pohľadom a ja som sa od neho odtiahla a pomaly podišla k Suhovi.
"Chodíme spolu, preto," Suho sa usmial a pritiahol si ma do objatia.
"Ty chodíš so Suhom a ja nič neviem?!" skíkla naštvaná MiYoon, ktorá ma následne zabila pohľadom.
"Ako dlho?" spýtal sa Hobi skôr, ako ho dievčatá stihli prerušiť, čo bol naozaj zázrak.
"Odvtedy, čo som sa stala členkou S3cret," odpovedala som a pozrela na zem, pretože som vedela, že táto odpoveď sa dievčatám nebude dvakrát páčiť.
"Jung SoYoun, ja ťa zabijem!" ozvala sa naštvaná EunJi, ktorá by mi v konečnom dôsledku neskryvila ani vlások na hlave.
"Prečo?" nevinne som na ňu pozrela a pri tom som sa snažila hrať na neviniatko, ktoré o ničom nevie.
"Za prvé, nech vypadnú a teraz za druhé, to dôležitejšie, ako to, že si nám o tom nepovedala?!" zabíjala ma pohľadom aj naďalej a pri tom ešte aj vrieskala, čo nebola tá najlepšia kombinácia.
"Prečo máme vypadnúť?" spýtal sa Hobi s jemným úškrnom, pretože mu bolo jasné, čo by tu mohol vidieť.
"Chceme sa prezliecť!" vykríkli sme všetky naraz a obaja sa začali smiať.
"Okay, my padáme, ale niečo za niečo," žmurkol na mňa Suho a ja som mu dala detskú pusu ma líce.
"A teraz môžeš ísť," usmiala som sa naňho a vytlačila ho z našej šatne rovnako ako aj Hobiho.
"Gratulujem, láska," povedal Suho, keď už obaja stáli na chodbe.
"Ďakujem," usmiala som sa a v tom momente som im zabuchla dvere rovno pred nosmi.
"Až budeme v dorme, tak ťa vlastnoručne uškrtíme," zasyčala Emily, keď som sa začala prezliekať.
Len som so smiechom prikývla, pretože som vedela, že len blafujú a v skutočnosti by mi nič neurobili.
"Pohnite, pretože ja som už hladná," zasyčala MiYoon na Emily a Lenu, ktoré trochu zaostávali.
"Veď dobre už ideme," povedali obe otrávene naraz a ja s EunJi sme sa len potichu zasmiali a vyšli zo šatne.
"Dievčata skôr, ako pôjdete do dormu vám chcem oznámiť, že máte o chlp lepšie recenzie ako Black Pink," oznámil nám manažér, ktorý nás zatavil pri východe z budovy a my sme znova začali pišťať nehľadiac na to, že ostatní na nás divne pozerali.
Nevadili mi pohŕdavé pohľady ostatných.
Bola som šťastná, že ich mám.
Že mám svoju dokonalú rodinu.
YOU ARE READING
Famous? No thanks! ✓
FanfictionŽivot ku mne nebol spravodlivý, keďže rodičia milovali len môjho talentovaného brata, Jung Hoseoka. Karta sa obrátila a celý môj život sa od základov zmenil, keď som sa vďaka bratovi presťahovala do Soulu, kde som spoznala človeka, o ktorom som mala...