"Za toto skončíš v pekle," uškrnula sa na mňa MiYoon.
"Prečo?" nasadila som nechápavý výraz, aj keď som presne vedela o čo sa jedná.
"Že si nám nič nepovedala!" Lena s Emily sa zatvárili urazene a EunJi sa na nich začala smiať.
Po chvíli sme sa už smiali všetky dokopy a určite sme museli vyzerať ako postihnuté. Z našej narušenej chvíle nás vyrušilo klopanie na dvere.
"Ďalej," usmiala sa EunJi a dvere sa otvorili, stál v nich Suho a baby ako inak otvárali ústa.
"Ako si sa sem dostal?" vyšlo z Emily, ktorá sa spamätala ako prvá.
"Manažér mi požičal kľúče," nevinne sa usmial a pozrel na mňa.
"Jaaaaj taaaak," natiahla to Lena.
"Môžeme sa pridať?" spýtal sa a ešte viac sa usmial.
"Môžete?" nechápavo som sa spýtala aj ja.
"Je tu aj Xiu," Suho sa znova usmial a ja som spozorovala, ako sa EunJi začala červenať.
"Poďte dnu," povedala MiYoon, "ale! Najprv sa vyzujte!"
"Presne tak. Nechcem mať špinavú izbu," zamračila sa Emily.
Chalani urobili, tak ako sme im povedali a nasáčkovali sa k nám na zem. Suho si sadol za mňa a objal ma a Xiumin sedel blízko pri EunJi, ktorá by mohla nahradiť semafór, ako bola červená. Je jasné, že ju potom budeme musieť vyspovedať.
*O 4 roky*
"SoYoun? HoSeok, XiuMin a Suho sú tu," zakričala na mňa z dola EunJi.
"Idem," zakričala som jej späť a išla dolu do obývačky, kde boli baby a spomínaní chalani.
"Stalo sa niečo?" vypytoval sa Hobi hneď, ako ma uvidel.
"Ide o to... že som tehotná," priznala som a sklopila som hlavu.
"T-tehotná?" vykoktal zo seba Suho a ja som naňho neisto pozrela.
"Nebuď truhlík! To je super sestrička!" skríkol Hobi a objal ma zatiaľ, čo sa ostatní spamätávali z toho, čo som povedala.
"S-suho?" vykoktala som zo seba hneď, ako sa odo mňa brat odtiahol, "chceš to malé?"
"Áno, chcem," konečne sa usmial a pobozkal ma. Pomalými pohybmi mi hladkal bruško, v ktorom rastie nový život, "je to naše malé zlatíčko," usmial sa.
"Som rada, že ho nechceš dať preč," neisto som sa usmiala na čo ma objal.
"Je to dôkaz našej lásky, nie? Akoby som to malé mohol dať preč?" pošekal mi a ja som sa usmiala.
"Milujem ťa," pošepkala som mu a cítila nesmierne šťastie uprostred mojej hrude.
*O pár dní*
"Svet showbiznisu sa opäť rozrastá. Suho, líder skupiny Exo, včera na meetingu potvrdil, že jeho dlhoročná priateľka SoYoun, líderka skupiny S3cret, čaká dieťa. Nášmu krásnemu páru prajeme všetko dobré a tešíme sa na ich malý prírastok," dokončila reportérka s úsmevom a ja som sa pritúlila k bratovi.
"Preto si sa k nám dnes nasáčkovala?!" zamračil sa na mňa Taehyung.
"Nekrič, malému to nerobí dobre," zasyčala som.
"Malému?!" zhíkla pre zmenu YongMi a pritúlila sa k YoonGimu. Áno, oni dvaja spolu chodili.
"Neviem či to bude chlapček alebo dievčatko, keďže je na to skoro, ale predstavujem si ho ako chlapčeka," usmiala som sa.
"Je jedno či budem mať synovca alebo neter, pretože obidve budem ľúbiť," povedal hrdo Hobi.
"Budeme sa o to maličké starať," usmial sa aj Kookie.
"SoYoun, vie o tom mama?" spýtal sa ma Hobi.
"Včera sme to boli oznámiť Suhovým rodičom a zajtra to pôjdeme oznámiť aj jej," usmiala som sa.
***
"Pripravená?" spýtal sa ma Suho, keď zaparkoval pred domom mojich rodičov.
"Raz to prísť muselo," neisto som sa usmiala. Matku som nekontaktovala odkedy som sa presťahovala do Soulu.
"Tak poďme," povzbudivo sa na mňa usmial a obaja sme sa vydali k domu. Prekvapilo ma, že v garáži rachotil oco, ktorý takmer nikdy nebol doma.
"Oci? Poď prosím do obývačky, pretože vám musím niečo povedať," zakričala som naňho a on prestal so všetkým, čo robil.
"Younnie?" jeho úsmev stvrdol hneď, ako uvidel Suha.
"Predstavím vás až dnu, ak ti to nebude vadiť," usmiala som sa a nechala sa uväzniť v otcovom pevnom objatí.
"Tak nech to je čo najrýchlejšie," povedal a ja som vedela, že Suha nemá moc v láske.
Ayo mouses! I'm back!
Tak a príbeh sa nám blíži ku koncu 😂 Ale určite vás budem trápiť s najmenej desiatimi časťami.
nepoznana, ak zajtra nezverejníš pokračko ZNVŠ, tak ťa vypitvám, takžs makaj mojko 😂😘
Your Mima 😘
YOU ARE READING
Famous? No thanks! ✓
FanfictionŽivot ku mne nebol spravodlivý, keďže rodičia milovali len môjho talentovaného brata, Jung Hoseoka. Karta sa obrátila a celý môj život sa od základov zmenil, keď som sa vďaka bratovi presťahovala do Soulu, kde som spoznala človeka, o ktorom som mala...