-29

926 73 17
                                    

Suhov pohľad

"Kto sem má prísť?" spýtal sa ma BaekHyun, ktorý nasadil bolestivú grimasu.

"SoYoun, HoSeok mi hovoril, že vie všetky naše choreo, takže ťa kľudne môže zastúpiť," pokojne som povedal a tým ho aspoň trochu upokojil.

Pokojne som išiel do telocvične a vedel, že niekto ide za mnou.

"Kto po ňu šiel?" objavil sa pri mne ChanYeol a venoval mi nenávistný pohľad.

Nenávidí ma, pretože som ublížil SoYoun a ešte viac ma znenávidel, keď som začal bojovať o jej srdce, pretože ju miluje.

"LeeTeuk. Práve ide z Kiss (The Radio), tak mi sľúbil že ju vyzdvihne," odpovedal som mu pokojne.

"Aha, ok," povedal a odišiel.

"Annyeong," ozvalo sa po pár minútach vo dverách. Bola to SoYoun a hneď za ňou išiel Teuk.

"Kde je Baek?" hneď ku mne prišla a zatvárila sa starostlivo.

"Na ošetrovni. Naozaj ďakujem, že si prišla, neviem čo by sme si bez teba počali," usmial som sa na ňu.

"Oke. Idem za Layom, on mi určite ukže, kde je ošetrovňa," povedala a odišla.

"Musel si ju riadne naštvať, keď ťa tak ignoruje," zasmial sa vedľa mňa Teukie.

"Sám si za to môžem," priznal som a on sa uchechtol.

"Čo si jej urobil?" spýtavo, no stále s úsmevom ma skenoval.

"Zaľúbil som sa hyung. Bál som sa, že by ma jej brat zabil, tak som sa od nej držal ďalej a chodil za Irene. Ju to nejak ranilo a začala ma ignorovať a rezať sa, tak isto prestala jesť. Hyung, ona ma nenávidí," vysvetlil som mu a na konci si povzdychol.

"Musíš si znova získať jej dôveru a náklonnosť. Venuj jej čas. Zo začiatku ju to bude štvať, no potom to bude mať rada," poradil mi a ja som prikývol.

"Ďakujem, že mi vždy pomáhaš," usmial som sa naňho.

"Na tu sú priatelia. Už musím ísť, pretože povinnosti lídera sú neodkladné," zasmial sa.

"Tak čau. Maj sa," usmial som sa a sledoval ako odchádza.

Pomaly som sa vydal smerom k ošetrovni, no zbadal som SoYoun, tak som zastavil a počkal ju.

"Ako mu je?" spýtal som sa a sledoval, čo mi odpovie.

"Už ho to tak nebolí. Podľa toho, ako som mu to ohmatala, tak bude mimo minimálne tri týždne, ak sa bude šetriť, tak dva," odpovedala a ja som prikývol.

"Ako to, že o tom toľko vieš?" udivene som na ňu vytreštil oči, keď mi plne došlo, čo povedala.

"Často som mala zranenia a po pár rokoch človek získa skúsenosti," pokrčila ramenami.

"Nerád kazím váš rozhovor, ale vystúpenie je už o chvíľu," zjavil sa tu Xiumin.

"Tak poďme na to lenivci!" SoYoun skríkla cez celú miestnosť a ja som mal ďalší dôvod milovať ju.

"Nepozeraj na ňu tak okato, inak ti ChanYeol jednu vrazí," zasmial sa vedľa mňa Lay a ja som naňho vystrašene pozrel.

"To je až tak vidno?" vypískol som nebezbečne vysokým tónom.

Sám netuším, kde sa to vo mne berie.

"Svieti to ty magor," povedal so smiechom a ja som ho zavraždil pohľadom.

"Toto je náhrada za BaekHyuna?" ozval sa manažér a pohŕdavo si premeriaval SoYoun.

"Áno je to sestra Jung HoSeoka a pozná všetky naše choreografie," upresnil som a jeho pohľad sa zmenil.

"Tak dobre," odpovedal a sadol si na lavičku, aby nás mohol sledovať pri tréningu.

***

"Suho, poď na chvíľu sem," zavolal ma manažér po vystúpení a ja som sa ako poslušní psík vydal k nemu.

"Áno?" netrpezlivo som sa ho spýtal.

"Myslíš, že by SoYoun chcela debutovať pod našou spoločnosťou ako členka S3cret?" spýtavo na mňa pozrel.

"Netuším, to by ste sa museli spýtať jej," odpovedal som mu.

"SoYoun, prosím poď tu," povedal netrpezlivo manažér a.k.a. samotný diabol a čakal kým sem nepríde dievča, ktoré chcem pred ním ochrániť.

"Potrebujete niečo?" nútene sa naňho usmiala.

"Mám pre teba jednu ponuku a tá je následovná. Chcela by si byť členkou novej dievčenskej skupiny S3cret, ktorá bude debutovať o mesiac?" rovno na ňu vyvalil a ona ako najväčšie chúďatko vytreštila oči.

"Ja-"

Famous? No thanks! ✓Où les histoires vivent. Découvrez maintenant