"Kašli na to. Si chudá, takže si to môžeš dovoliť, navyše pozri akí sú chutnučkí," Chany mi začal triasť sáčkom gumi macíkov rovno pred nosom, čo bolo neskutočne otravné.
"Tak dobre," povolila som nakoniec, aby sa nepovedalo.
"Zoberieme každému po balíku, takže 10 XXL balení gumi macíkov," povedal Suho s úsmevom a ChanYeol začal hádzať do košíka čo mu bolo nakázané.
"Môžem aj kyslé žížalky?" spýtala som sa pre zmenu ja.
"Áno. Sú moje obľúbené," odpovedal mi Suho a ja som hodila do košíka 8 balení žížaliek.
Už viem, ako ho budem podplácať. Nenápadne a hlavne rýchlo som do košíka hodila ešte jeden balík gumíkov a tri balíky žížaliek, aby som nimi mohla podplácať Chanyho a Suha.
Úchylky ostatných si zistím potom.
Vydali sme sa k pokladni, kde sme zaplatili nemalú sumu a ostávalo už len toto všetko napchať do kufra.
Cesta tam netrvala moc dlho, no ja som sa aj tak nudila. ChanYeol sa párkrát na mňa pozrel, no ja som ho ignorovala.
"Vystupovať," ozval sa Suho. Do ruky som si zobrala môj penny a aj tašku, ktorú som mala pre istotu položenú vedľa seba, no hneď, ako som vystúpila mi ju niekto vytrhol z ruky.
"Slečna by nemala nosiť tašky, pokiaľ je okolo nej toľko chalanov," ozval sa Lay, ktorý mi zobral tašku.
"To nerobí problém. Pokojne by som si ju zobrala aj sama," usmiala som sa naňho.
"Tak poďte dnu," ozval sa Suho, ktorý mal môj kufor. Všimla som si, že BaekHyun a ChanYeol vykladajú nákup.
"Čakal som, že sa budeš viac podobať na HoSeoka," konštatoval niekto a k môjmu prekvapeniu to bol Kai.
"Vadí ti to?" podozrievavo som sa naňho pozrela.
"Nie... si krajšia ako som čakal," usmial sa.
"Fakt potešilo," zamrmlala som si otrávene.
"Kai, nerýp toľko do nej!" povedal výhražne D.O, od ktorého by som to vôbec nečakala, aj keď sa o ňom hovorí Satan, ale aj tak by mal byť samotný satan milý na svojho priateľa.
"Ako povieš," Kai len pretočil očami a nič viac na to neodpovedal.
"Takže, aby to nebolo suché, som JongIn a.k.a. Kai. Teší ma," tentoraz sa ten čudesný škriatok usmieval ako nafetovaný.
"Ok, keď sa už začalo predstavovanie, tak pôjdeme zaradom. Mňa a ChanYeola už poznáš, takže my sa predstavovať nebudeme, ale ostatní ťa radi spoznajú a veľmi radi sa ti predstavia," usmial sa Suho a všetci sem prišli a zoradili sa.
Super ďalšie predstavovanie, na ktoré sa neskutočne teším.
ESTÁS LEYENDO
Famous? No thanks! ✓
FanficŽivot ku mne nebol spravodlivý, keďže rodičia milovali len môjho talentovaného brata, Jung Hoseoka. Karta sa obrátila a celý môj život sa od základov zmenil, keď som sa vďaka bratovi presťahovala do Soulu, kde som spoznala človeka, o ktorom som mala...