"Môžem si to zhrnúť?" nechápavo si ma premeral Suho.
"Jop." prikývla som, pričom som si stále držala boľavé brucho ako mi Jin tesne pred odchodom nakázal.
"Takže ty si Hobiho sestra?" len som znova prikývla.
"Ok, ale ten chlapec.... Sakra, ako sa volá?" znova nahodil ten jeho nechápavý, ale zároveň roztomilý kukuč.
Kurňa! Myslím, že za toto by ho mali zavrieť!
"Jungwoon," znova som ho trpezlivo doplnila.
"Diky. Takže, Jungwoon to nevedel a šikanoval ťa, pretože si bola samotárska a tým si bola preňho ľahký cieľ," ešte sále vyzeral trochu zmätene.
"Asi tak nejak," jednoducho som odpovedala, pretože som nechcela, aby sa práve v tejto časti mojej minulosti vŕtal, keďže som na ňu chcela čo najskôr zabudnúť.
"Okey, keď sa o tom J-Hope dozvedel, tak si ťa sem odviedol. Tomu.... sakra jeho meno?" znova zakľal a ja som sa trochu zasmiala.
"Jongwoonovi," doplnila som ho s úsmevom, aj keď ma už pomaly prestávalo baviť.
"A on ťa tu náhodou našiel a zmlátil ťa?"
"To je už trošku najreálnejšia teória," potvrdila som mu.
"Aha, chápem... Mám otázku na odreagovanie. Kto je tvoj bias z EXO?" v očiach mal iskričky zvedavosti a ja som určite očervenela až na zadku.
"Vážne musím odpovedať?" spýtala som sa s nádejou v hlase, že sa odpovedi nejako vyhnem.
"Áno, pretože ja to chcem vedieť," povedal nekompromisne.
Po tomto som už ani v najmenšom nepochybovala, že je skvelým lídrom.
"Nepoviem," nesúhlasne som zavrtela hlavou, pretože mi bolo trápne povedať, že ním je on.
"Tak sem zavolám všetkých chalanov z EXO a prezradíš to nám všetkým," šibalsky sa usmial a ja som porazenecky vzdychla, keď sa energicky postavil a chcel sa vydať k dverám.
"Tak dobre," povedala som trochu smutne, pretože som pochopila, že sa tomu nevyhnem.
No celé toto má jednu výhodu.
Nestrápnim sa pred všetkými z Exo.
"Tak šup, šup, šup, kto to je?" znova sa usmial a v očiach sa mu odrážala zvedavosť.
Mám pocit, že ak sa neroztopím teraz, tak potom nikdy, pretože toľká rozkošnosť nie je legálna.
"Aish," zakliala som potichu.
Práve teraz som začala vážne rozoberať možnosť či mu povedať pravdu alebo klamať?
"Tak kto to je?" sadol si na pohovku vedľa mňa.
Jeho blízkosť ma znervózňovala, no vedela som, že s tým absolútne nič neurobím.
"Ty," povedala som potichu a svoj zrak som upierala na svoje ruky.
"Povieš mi to ešte raz? Nerozumel som," povedal a v jeho hlase bolo počuť, že sa usmieva.
On toto robí náročky!
A určite sa pri tom náramne baví na tom ako sa cítim nesvoja.
"Ty si môj total ultimate bias," povedala som trochu hlasnejšie, aby som si bola istá, že to počul.
"To tak krásne hreje pri srdiečku," usmial sa a sledoval ma zatiaľ, čo mal ruku položenú na mieste kde sa nachádza srdce.
"Ty nejaké aj máš?" spýtala som sa ho ironicky, čím som vyrovnala skóre.
"To bolo od teba drzé špunt," zasmial sa a chcel mi roztrapatiť vlasy, no ja som mu rýchlo uhla.
"Zalez niekam s tým špuntom," vyplazila som naňho jazyk a normálne sa posadila.
"Diky Suho," ozval sa za mnou Hobi, ktorý ma týmto zachránil pred ďalším Suhovým útokom.
"Za málo. Môžem niekedy prísť k vám?" spýtal sa s úsmevom Suho a nenápadne mrkol na mňa.
"Áno."
"Nie!"
S Jinom sme odpovedali naraz a snáď je všetkým jasné, že ja som svoju zápornú odpoveď vykríkla.
"Prečo nie?" všetci ôsmi na mňa nechápavo pozerali.
"Trauma," odpovedala som im a nevinne som sa usmiala, zatiaľ čo som dúfala, že sa z toho nejak vykrútim.
"Myslím, že to nie je také hrozné. Suho, zajtra máme doobeda voľno, takže môžeš pokojne prísť, ak ti to rozvrh dovoľuje," usmial sa naňho Jin a ja som zúfalo zaúpela, pretože mi môj plán vyhnúť sa mu nepodaril.
Myslím, že toto ešte len bude zaujímavé.
أنت تقرأ
Famous? No thanks! ✓
أدب الهواةŽivot ku mne nebol spravodlivý, keďže rodičia milovali len môjho talentovaného brata, Jung Hoseoka. Karta sa obrátila a celý môj život sa od základov zmenil, keď som sa vďaka bratovi presťahovala do Soulu, kde som spoznala človeka, o ktorom som mala...