-35

743 62 12
                                    

S dievčatami sa mi pracovalo celkom dobre. Čo ma hodne prekvapilo.

Dokonca aj EunJi bola priateľská, čo ma dosť prekvapilo, ale som za to rada.

Dokonca už viem spievať aj tancovať našu prvú pesničku.

Prekvapovalo ma aké boli všetky ku mne milé a so všetkým mi pomáhali.

No každopádne som bola za to rada.

"Aký bol prvý tréning?" usmial sa na mňa Suho, ktorý ma čakal pri recepcií.

"Až na to, že si ma ráno opustil bez pusy to bolo dokonalé. S EunJi sme kamarátky a s MiYoon si moc rozumieme," usmiala som sa naňho.

"Počkaj, kým prídeme do dormu a tam ti ukážem. Inak som rád, že si zapadla," usmieval sa od ucha k uchu.

"Už teraz sa ťa bojím," smiala som sa.

"Vieš šoférovať?" spýtala sa ma, keď sme stáli pri aute.

"Jasné prečo?" nechápavo som naňho pozrela.

"Ideme ti kúpiť auto,"mrkol na mňa, keď sme nastúpili.

"Čo?!" vytriešťala som naňho oči ako blbec.

"No s Hobim sme sa rozprávali a zhodli sme sa na tom, že nemôžeš vždy chodiť s nami dodávkou alebo so mnou autom, aby nebolo podozrenie, tak do práce budeš chodiť svojím vlastným autom," vysvetlil mi.

"Aha a aké mi chcete kúpiť?" vyzvedala som.

"To bude prekvapko," stále sa usmieval a ja som v ňom znova videla toho Suha, do ktorého som sa už pri ich debute zaľúbila hneď na prvý pohľad.

"Dúfam, že nebude moc drahé," povedala som potichu a dúfala som, že to nepočul, no ako vždy, on má uši všade.

"Pre teba ani to najlepšie a najdrahšie nebude dosť, pretože ty si zaslúžiš oveľa viac," usmial sa na mňa a pohladil ma po stehne.

"Nemíňajte na mňa peniaze," protestovala som, no on to ignoroval.

"Premeškali sme tvoje narodky, takže ti to takto vynahradíme," mrkol na mňa, keď sme vystupovali pred automobilkou Audi.

"Annyeong," usmial sa vedľa mňa Xiumin, keď sme vystúpili.

"Robíte si srandu, že?" neveriaco som na nich pozerala zatiaľ, čo oni sa len nevinne usmievali.

"Bol to nápad našich manažérov, takže si to uži," usmial sa na mňa Lay.

"Neboj sme tu len my štyria a desiatky novinárov," obezpečil ma Xiu so smiechom.

"To si ma fakt upokojil," povedala som ironicky a zavraždila ho pohľadom.

"Fakt milá, Suho veľmi dobre si si vybral, hodíte sa k sebe," konštatoval XiuMin a zabíjal ma pohľadom zatiaľ, čo sme vchádzali do automobilky.

Po dlhom vyberaní sme nakoniec vybrali červenú Audi A4, ktorú som už od úplneho začiatku navrhovala.

Vyzerala byť elegantná, športová, no zároveň aj celkom bezpečná.

A naviac sa mi práve toto auto najviac zapáčilo a nebolo až tak drahé.

"Spokojná s výberom?" s úsmevom sa ma spýtal Lay a ja som s pochybami prikývla.

"Samozrejme, len-"

"Len čo?" spýtal sa Xiu, ktorý okolo nás veselo poskakoval spokojný s výberom.

"Nechcem, aby na mňa niekto míňal toľko peňazí," povedala som potichu a pri tom sklonila hlavu.

"Neboj. Bolo to nariadenie zhora," usmial sa na mňa Suho a ja som bez ďalších slov prikývla.

Famous? No thanks! ✓Where stories live. Discover now