SoYounin pohľad
Nič nedodá pocit sviežosti viac ako teplá sprcha. Konečne som si usušila vlasy a prezliekla sa do pyžama. Rýchlo som z kúpeľne vyšla, aby nebolo žiadne podozrenie, že som sa rezala, aj keď to nebola pravda.
"Ukážeš mi prosím ruky?" prísne na mňa pozrel Suho, ktorý sedel na kraji postele.
"Okey," odpovedala som mu a sadla si vedľa neho. Opatrne mi vyhrnul rukáv a sledoval moje chrastičky po žiletke.
"Dnes si sa nerezala, že?" uisťoval sa.
"Nie, sľúbila som, že to už nebudem robiť, tak nevidím problém," nechápavo som naňho pozrela, no on s bolestivým výrazom sledoval moje zápästia.
"Chceš tú ponuku prijať?" vždy som neznášala, keď sa ma niekto toľko vypytoval, no od neho mi to nevadí.
"Myslíš, že mám?" odpovedala som otázkou a to ho donútilo pozrieť mi do očí.
"Si múdra, krásna, talentovaná, proste dokonalá. Vidno, že ťa to baví. Nie si jedna z tých namyslených princezien, ktorých je plné SM-ko a tým si získavaš ľudí. Na tvojom mieste by som to zobral," usmial sa a pohladil ma po líci.
"Bojím sa... bojím sa to zobrať," odpovedala som neisto a radšej odtrhla pohľad od jeho krásnych očí.
"Prečo?" spýtal sa s láskou v hlase.
"Toho, že ma členky nepríjmu medzi seba. Toho, že medzi ne nezapadnem," priznala som zahanbene.
"Prinútila si ma milovať ťa, tak ako nikoho iného a ty sa bojíš, že nezapadneš? Si úžasná, ba priam dokonalá. Ničoho sa neboj, pretože ja ťa budem vždy podporovať," povedal a naklonil sa ku mne tak, že naše tváre delilo len pár centimetrov.
"Suho-"
"Smiem? Aspoň poslednýkrát," zašepkal a pomaly sa ku mne začal nakláňať. Nič som neodpovedala. Nebolo to potrebné. Zastavil sa a medzi našimi perami stále zostávalo niekoľko milimetrov, ktoré mi neskutočne vadili a celé moje vnútro ich chcelo vymazať.
"Prepáč," povedal potichu a odtiahol sa. Na tvári mal previnilý výraz a ja som nevedela, čo urobiť.
***
"Ahoj," ozvala som sa tak ako ostatní, keď na druhý deň prišiel Kai. Všetci sme sledovali nejakú doramu, len aby sme zabili čas.
"A toto je akože kto?!" ozval sa ženský hlas. Typujem, že Krystalin.
"SoYoun," odpovedal ChanYeol.
"Kai, ty prasiak jeden!" skríkla po ňom a strelila mu facku. Kai samozrejme nenal ani tušáka o čo ide, keďže jemu všetko dochádza tak nejak neskoro.
"Za čo ma máš? S takým debilom mám problém byť v jednom dorme!" skríkla som urazene a rýchlo odišla do Suhovej izby, kde som sa zavrela.
Odmietam sa s tou namyslenou kravou deliť o vzduch v rovnakej izbe.
Bingo!
Veď mám penny, takže sa do SM-ka môžem dostať aj mojím milášikom. Presne tak! Pekne krásne sa teraz oblečiem a pôjdem do SM-ka a oznámim moje rozhodnutie ohľadom S3cret.
"Kam ideš?" zastavil ma Kai uprostred chodby.
"Preč, aby ma tvoja drahá polovička nemala žiadnou náhodou za kurvu!" odtrčila som jeho ruku.
Nemala som kričať, pretože to prilákalo Suha, ktorý mi venoval prísny pohľad a postavil sa mi do cesty.
"Idem oznámiť svoje rozhodnutie," povedala som.
"Idem s tebou, počkaj," povedal a zatiahol ma o jeho izby.
"Ak sa ideš prezliekať, tak by som radšej mala ísť inam, nie?" neisto som naňho pozrela.
"Mne nevadí, ak ma uvidíš," usmial sa a začal sa ku mne približovať. Ja som cúvala, až kým som neprišla k posteli.
"S-suho-" zakoktala som, ale ten dement ma prerušil.
"Za chvíľu tu príde Krystal, tak to hraj," pošepkal mi do ucha a zhodil ma na posteľ.
"Si prasa," odpovedala som mu rovnako šeptom.
"Aj tak ťa milujem," jemne ma začal bozkávať, jednou rukou mi zašiel pod tričko a tou druhou mi hladil vlasy.
"Teraz sa nezľakni," upozornil ma potichu a dal dolu tričko najprv sebe a potom mne. Hanbila som sa za svoje telo a on to hneď zistil.
"Nehanbi sa! Si dokonalá," s láskou ma napomenul.
Cítila som ako sa mi hrnie červeň do líc. Nejako sa mi podarilo vymeniť naše pozície, takže som teraz bola navrchu ja. Obkročne som na ňom sedela, bozkávala ho a svoju hruď tlačila k tej jeho, aby som ju aspoň ako-tak zakryla. Zrazu nám niekto vbehol do izby a zastavil sa.
"Takže ty so všetkými?" ozval sa posmešný hlas.
"Oprava Krystal, ona narozdiel od teba len s jedným," povedal Suho a Krystal takmer rozpučilo od hnevu.
"Si idiot, aj tak je to obyčajná štetka," zamrmlala si pod nos a odišla.
"Vieš, že nás Chany zabije?" pozrela som na Suha hneď, ako tá krava odišla. (Ja proti Krystal nič nemám, ale potrebovala som tam jednu zo záporných postáv.)
"Ale Kai nám, ale hlavne tebe niečo dlží, takže sa ani jednému z nás nič nestane," mrkol na mňa a zvodne sa usmial.
"Aha, tak dobre. Mohli by sme už ísť do SM-ka?" chcela som sa natiahnúť po moje tričko, no jeho ruka zastavila.
"Myslel som, že dokončíme to, čo sme začali," nasadil zvodný tón a ja som naňho nenávistne pozrela.
"Zadrhni sa," odpálkovala som ho a on sa potichu zasmial.
"Tak poďme, láska," zašvitoril a ja som naňho vytreštila oči.
"Pred Krystal musí byť dobré divadielko, inak sme v prdeli," vysvetlil mi.
Jediné, čoho sa bojím je, že týmto 'divadielkom' ublížim Chanymu.
Ja: Chany, nič z toho, čo sa teraz bude diať medzi mnou a Suhom je iba divadlo... divadlo pre Krystal
YOU ARE READING
Famous? No thanks! ✓
FanfictionŽivot ku mne nebol spravodlivý, keďže rodičia milovali len môjho talentovaného brata, Jung Hoseoka. Karta sa obrátila a celý môj život sa od základov zmenil, keď som sa vďaka bratovi presťahovala do Soulu, kde som spoznala človeka, o ktorom som mala...