Pohľad SoYoun
Musela som zaspať v Hobiho náručí, pretože ma objímal, keď som sa zobudila.
„Dobré ráno princezná," povedal rozospato.
„Dobré ráno," usmiala som sa nad ním.
Až teraz som si uvedomila, že mi vôbec nevadí jeho dotyk. Ba práveže naopak a ja som sa v jeho objatí cítila bezpečne.
„Dnes ideme skúšať a večer budeme vystupovať. Chceš ísť s nami?" spýtal sa a celú si ma podrobne prezrel.
„Keď ja neviem..." snažila som sa z toho nejak vykrútiť, pretože dnes sa mi fakt nechcelo nič.
„Budú tam aj EXO, takže myslím, že už odpoveď presne vieš," usmial sa na mňa tým jeho arogantným úsmevom, ktorý nasadzoval vždy, keď v niečom mal pravdu a teraz ju aj sakra mal.
„Tak dobre pôjdem, ty egoista jeden," povedala som nakoniec a pästičkou ho udrela do hrude.
,„No, I'm not egoist, bcs I'm your angel. I'm your hope. I'm your J-Hope," zasmial sa a ja s ním.
Pravdupovediac toto mi chýbalo. Len on ma vedel rozosmiať za každej okolnosti a tak to aj zostalo za čo som neskutočne rada.
„Idem zo seba urobiť človeka," usmiala som sa a z kufra si vybrala veci na prezlečenie a kozmetickú taštičku.
V kúpeľni som sa rýchlo osprchovala, urobila rannú hygienu a potom si 'požičala' Hobiho fén.
Prezliekla som sa do roztrhaných riflí a čierneho trička.
Na môj nenormálne škaredý ksicht som naniesla make-up, linku, špirálu... proste všetko, čo bolo potrebné, aby som sa ako tak dala dohromady.
Konečne na rad prišli moje vlasy, ktoré som si dala jednoducho do vysokého copu.
Minimálne spokojná so svojou prácou som vošla naspäť do Hobiho izby, kde však môj brat už nebol, a preto som sa rozhodla ho ísť pohľadať.
„Wau," ozvalo sa za mnou, keď som vyšla z Hobiho izby.
„Som až taká škaredá?" otočila som sa na dotyčného a zistila, že je to Rap Mon.
„N-nie l-len... Len ti to pristane," vysypal zo seba a poškrabal sa vo vlasoch.
„Ďakujem," usmiala som sa a nervózne prešlapla na mieste.
„Poď sa najaňajkovať," zjavil sa tu unavený a hlavne otrávený Suga.
„Monie ťa zobudil, že?" spýtala som sa s úsmevom.
„Tak nejak áno, prečo?" spýtal sa pre zmenu nechápajúci Suga.
„Tak to sa ti budem radšej teraz vyhýbať," odpovedala som a rýchlo zišla dolu do jedálne.
„Dobré ráno," pozdravila som.
„Dobré ráno princezná," usmial sa Jin, ktorý stál pri sporáku.
Zamnou som počula tiché zapískanie. Okamžite som sa tam otočila a zbadala som že tam stojí Hobi a za ním Tae a Jimim len v boxerkách.
Samozrejme som sa rýchlo otočila, aby som nemusela pozerať na tých dboch exotov.
„Si krásna sis," usmial sa Hobi a zozadu ma objal.
Trochu som sebou cukla, no rýchlo sa oňho oprela.
„Nejak rýchlo si zvykáš na objímanie," ozval sa Tae.
„Je to môj brat, tak prečo by som nemala?" zákerácky som sa naňho usmiala.
„Aj ja chcem objať," prišiel k nám Monie a sledoval nás s iskričkami v očiach.
„Ňyjé. Hobi ja ša ho bojím," šušľala som a otočila som sa k bratovi, tak aby som ho mohla objať.
Samozrejme, že ako veľký brat ma schoval v jeho objatí a ja som Joonovi vyplazila jazyk.
„Ja som to videl," ozval sa Hobi a ja som ho pre istotu viac objala.
„Prestaňte už blbnúť a poďte sa najesť. Jimin, Taehyung a Jungkook, vy sa choďte najprv prezliecť, pretože SoYoun sa na vás fakt nemusí pozerať," rozkázal Jin a ja som teraz konečne pochopila, čo tým Hobi myslel, že budem vedieť aké má boxerky aj bez toho, aby som sa mu hrabala vo veciach.
Ayo mouses! I'm back!
Už sa nám to pomaličky rozbieha, že? SoYoun sa čoskoro strerne s EXO... alebo vás potrápim a oddialim to?
Ja viem, že je to ešte stále shit, ale čo narobím, keď som túto časť písala 19.6.2016 ráno o 7:24, hneď po tom, čo som vstala?
Your Mima.
YOU ARE READING
Famous? No thanks! ✓
FanfictionŽivot ku mne nebol spravodlivý, keďže rodičia milovali len môjho talentovaného brata, Jung Hoseoka. Karta sa obrátila a celý môj život sa od základov zmenil, keď som sa vďaka bratovi presťahovala do Soulu, kde som spoznala človeka, o ktorom som mala...