"Môžme?" Suho ma trpezlivo sledoval.
"Nech je to to najlepšie predstavenie aké kedy tie makovice videli, keď má ublížiť toľkým ľuďom," povzdychla som si. Ruku v ruke sme so Suhom vyšli na chodbu.
"Choď sa obuť, ja si idem po niečo do kuchyne," povedal Suho a dal mi pusu na čelo. Urobila som tak ako mi povedal a čakala ho v predsieni. Po pár sekundách prišiel a rýchlo sme vyšli k jeho autu, do ktorého sme nastúpili.
"Tak ako si sa rozhodla?" spýtal sa zatiaľ, čo vyparkovával.
"Uvidíš, až budme tam," odpovedala som mu a svoju pozornosť venovala ceste pred nami.
"Si hnusná," sťažoval sa.
"Áno som. Najmä, keď musíme hrať toto divadielko," potvrdila som a zároveň poukázala na to, že sa mi toto všetko protiví.
"Aby si vedela, tak ja nič nehrám. Už dlho som ťa chcel pobozkať s pocitom, že mi bozky opätuješ," akurát sme stáli na križovatke, takže sa mi zahľadel do očí.
"Vieš, že je ťažké v tebe znova získať oporu a dôveru. LeeTeuk mi povedal, že mám počúvať svoje srdce-" pozrela som sa naňho.
"Čo hovorí tvoje srdce?" prerušil ma otázkou, ktorej som sa bála najviac.
"Nech si vyberiem teba, no nechce ublížiť Chanymu," odpovedala som mu.
"Takže mu radšej dávaš falošnú nádej alebo je tu ešte jedna možnosť a to je, že sa s ním dáš dokopy. Takto sa budeme trápiť obaja a keď to ušiakovi dôjde, tak ho to viac zraní," povedal po chvíli. Každé jeho slovo bolo dobre premyslené a presne vedel o čom hovorí... akoby si tým už prešiel.
"Keď ja neviem, čo mám urobiť," povedala som potichu, no on to aj tak zreteľne počul.
"Nechaj voľný priebeh svojim citom. Milujem ťa a budem ti to stále opakovať, či sa ti to bude páčiť, alebo nie. Nehodlám sa ťa len tak ľahko vzdať, aj keď som ti ublížil a budem musieť toho urobiť ešte mnoho, aby som to odčinil," znova ma presviedčal, no na moju obranu neostal čas, pretože Suho zaparkoval pred SM-kom. Chcela som sa vydať smerom k budove, no Suho ma znova zastavil. Tentoraz som stála oproti nemu a navzájom sme si hľadeli do očí.
"Ja... viem, že ma znova odpálkuješ, ale... ale nechceš so mnou chodiť?" neisto na mňa pozrel. Ak poviem nie, ublížim Suhovi a aj sebe, navyše dám ChanYeolovi falošnú nádej a tým ho raním oveľa viac.
"Prisahám, že ťa zabijem, ak len vtipkuješ, pretože ťa napriek tomu všetkému milujem," povedala som a usmiala sa naňho.
"Takže to znamená áno?" pozorne sledoval výraz mojej tváre.
"Áno, pabo," usmiala som sa ešte viac. Suho už nič nepovedal, len sa šťastne usmieval, až kým sme neprišli do budovy.
"Dobrý deň. Prišlu sme za Lee SooManom, kvôli S3cret," oznámil Suho na recepcií. Pôsobil tak sebavedome a profiesionálne, až som ho nespoznávala.
"Dobrý deň, vy ste Jung SoYoun, ak sa nemýlim," usmiala sa na mňa mladá a usmievavá slečna.
"Áno som," potvrdila som jej a pri tom jej opätovala milý úsmev.
"Tak v tom prípade môžete ísť, riaditeľ vás už bude čakať," znova nám venovala ďalší z jej úsmevov. Slušne sme jej poďakovali a obaja sme vošli do víťahu.
"Najradšej by som im jednu vrazil," precedil Suho skrz zuby hneď, ako sa zavreli dvere od víťahu.
"Komu a prečo?" zdesene som naňho pozrela.
"Tým smradom z NCT a za čo? Za to, že ťa vyzliekali očami. Myslia si, že im patrí celý svet a to len preto, že už majú svoj debut za sebou," vysvetlil mi a pozrel mi priamo do očí.
"Žiarlivec," konštatovala som so smiechom, načo sa on len zamračil.
"Možno, ale nedovolím, aby mi ťa niekto zobral," usmial sa a venoval mi rýchly bozk.
"Tak to by som nemala prijať tú ponuku, pretože potom ma budú vyzliekať pohľadom takmer všetci," potichu som sa zasmiala.
"Ešte stále máš čas na rozmyslenie, no v kancelárii musíš byť svojou voľbou pevne rozhodnutá," povedal potichu a zvážnel.
"Tak to moje rozhodnutie budeš počuť až dnu," usmiala som sa.
"Tak poďme," úsmev mi opätoval a spolu sme sa vydali dlhou chodbou. Zrazu sme zastali pred jednými z dvier a Suho na ne zaklopal. Po chvíli sme s pozdravom vsúpili dnu.
"Dobrý deň. Kim JunMyeon a... Jung SoYoun, že?" pozastavil sa pri mojom mene.
"Presne tak," povedala som neisto.
"Teší ma som Lee SooMan. Prosím sadnite si," ukázal na kožené kreslá pri jeho pracovnom stole,"podľa toho, čo som videl si veľmi dobrá tanečníčka a speváčka. Navyše viem, že si mladšou sestrou HoSeoka z BTS, čo by mohol byť zo začiatku problém, ak by si sa rozhodla odpovedať kladne na moju otázku, ale časom by sa všetko urovnalo," falošne sa usmial a ja som myslela, že tu na mieste hodím šablu, keďže to bol ten najhorší úsmev, aký som kedy v celom svojom mizernom živote videla.
"O tomto mi brat už hovoril. Dobre si uvedomujem, že sa toho média okamžite chytia," potvrdila som to, čo povedal.
"Navyše si aj chytrá. Myslím, že si budeš skvelo rozumieť s líderkou. Každú chvíľu by mala prísť," znova sa slizko usmial. Pár sekúnd na to ako dohovoril sa ozvalo zaklopanie a následné "Ďalej."
S obrovským zaujatím som sledovala kto vojde dnu.
Výsledok ma úplne prekvapil, pretože tam bola ona...
Tá, ktorú by som tu za žiadnych okolností nečakala...
YOU ARE READING
Famous? No thanks! ✓
FanfictionŽivot ku mne nebol spravodlivý, keďže rodičia milovali len môjho talentovaného brata, Jung Hoseoka. Karta sa obrátila a celý môj život sa od základov zmenil, keď som sa vďaka bratovi presťahovala do Soulu, kde som spoznala človeka, o ktorom som mala...