-34

761 62 13
                                    

ChanYeolov pohľad

"Chany? Môžeš na chvíľu?" vo dverách mojej izby sa zjavila Suhova hlava a ako rýchlo prišiel, tak ešte rýchlejšie zdrhol. Myslím, že bol dosť nervózny, keďže toto nebola jeho bežná stránka.

"Čo chceš?" spýtal som sa otrávene, keď som vošiel do jeho izby, v ktorej bola aj Younnie.

"Prosím nehnevaj sa," povedala Younnie a svoj pohľad upierala k zemi. Asi sa niečo naozaj stalo, keď sa obaja takto správali.

"O čo ide?" oboch som doslova skenoval pohľadom. Younnie stále hľadela na podlahu, akoby to bola tá najzaujímavejšia vec na svete a pri tom si nervózne hrýzla peru.

"Ide o to, že ja a SoYoun sme sa dali dokopy... naozaj," vysvetlil Suho na rovinu a ja som cítil ako sa moje srdce triešti na milióny malých kúskov.

"Prepáč," povedala potichu Younnie a po líci jej stiekla slza.

"No tak drobec, je to v poriadku. Hlavne, že si šťastná. Naozaj neplač," povedal som. Sadol som si vedľa nej a jemne ju objal a hladil ju po chrbte. Úplne som odignoroval všetky Suhove nenávistné pohľady, ktorými ma v tejto chvíli počastoval.

"Pššt," znova som ju upokojoval, čo konečne zabralo a ona sa na mňa smutne usmiala.

***

"Annyeong," pozdravila som slušne, keď sme vošla do miestnosti, kde štyri dievčatá horlivo o niečom diskutovali. Suho ma opustil pred dvermi a nechal ma im na pospas samú.

"Tak konečne si tu," ozvala sa EunJi a ku podivu sa na mňa aj usmiala, čo ma neskutočne prekvapilo, "baby toto je SoYoun, naša nová členka a nová líderka," predstavila ma a ja som sa pri slove líderka takmer zrútila k zemi.

"Čože?!" skríkla som.

"No líderka musí všade chodiť načas a ako si si mohla všimnúť, tak ja mám problém prísť načas aj len na vyučko," zahanbene sa pozrela na ostatné dievčatá, ktoré stáli pri nás, "navyše toto bude trest pre teba a nie pre mňa," žmurkla na mňa a na tvári sa jej objavil diabolský úškľabok.

"Až som si myslela, že si dostala rozum," zamračila som sa na ňu.

"Buď ticho, lebo som ho dostala. Prímerie?" jej úškľabok sa zmenil na prívetivý úsmev zatiaľ, čo ku mne naťahovala ruku.

"Som zvedavá na ako dlho," zasmiala som sa a potriasla si s jej rukou na znak, že sme uzavreli prímerie.

"Dúfam, že čo najdlhšie, keďže dva týždne pred našim debutom majú debut BlackPink a my ako skupina chceme byť lepšie ako ony, tak čo, berieš?" šibalsky sa na mňa usmiala. Takúto EunJi som mala spoznať už dávno.

"S tvojou bojovnosťou sa zapíšeme do dejín. By the way, predstavíš mi dievčatá?" nasadila som psie očká. EunJi si asi konečne uvedomila, že tu nie sme samé.

"Sakra, baby sorry, zabudla som na vás," začala sa ospravedlňovať za čo si vyslúžila pár škaredých pohľadov.

"Bude lepšie, ak bude líderkou SoYoun," poznamenala jedna z nich.

"Zavri klapačku. Takže toto je Lena, naša roztomilá maknae, ktorá u nás zastáva hlavný rap a vedľajší tanec. Lenina najlepšia kamarátka je Emily, ktorá si na seba zobrala vokál a je visual. Potom tu je MiYoon, ktorá ma pod palcom tanec, vokál a rap. Nakoniec som tu ja, bohužiaľ vynikám len vo vokáloch, ale aj to sa zíde," predstavila mi každú jednu a aj seba.

"Teraz je rada na tebe," usmiala sa Emily a drgla do Leny, aby dávala pozor.

"Keďže moje meno už viete, idem na to ostatné. Mám 19, môj starší brat je Hoseok z BTS, dobre tancujem, spievam a odhodlám sa aj k rapu. Mám fotografickú pamäť a to je asi všetko," usmiala som sa na nich.

"Tak to preto si mala čisté vysvečko ty mrcho. Ok, myslím, že budeš debutovať podobne ako MiYoon," skončtatovala EunJi a ja som potichu prikývla.

"Poď so mnou. Musíš sa prezliecť na tréning," usmiala sa na mňa Lena a už ma ťahala do šatne. Typujem, že ona je tu expert na módu.

Famous? No thanks! ✓Where stories live. Discover now