-20

1.5K 87 45
                                    

"Aish, zase začínam?!" nepríjemne sa ozval D.O a pozrel na ostatných, ktorí len prikyvovali.

Myslím, že práve naňho si budem dávať pozor, pretože vyzerá naozaj nesympaticky a nepríjemne. Akoby bol starým uhundraným chlapom, ktorý nenávidí celý svet.

"Ok, takže som KyungSoo alebo aj DO Rád varím, čítam a neznášam, keď mi niekto berie moje kuchárky. Som vokál v Exo a zároveň aj zásobujem túto bandu jedlom, aby mohli fungovať," usmial sa na mňa drobec.

Ok, asi nie je taký strašidelný a nepríjemný ako som si myslela.

"Som BaekHyun, oči a uši tohto dormu," predstavil sa mi ďalší, aj keď ich všetkých poznám.

Predstavovali sa mi rad radom, až kým rad nepadol na posledného z nich.

"Som Lay. Rád hrám na gitare, občas skladám piesne a som neskutočne rád, že tu máme tak krásnu slečnu," usmial sa na mňa ako ostatní a ja som sa snáď začala aj červenať, pretože doteraz ešte nikto mi tak nepovedal.

"Takže je rada na mne. Som Jung SoYoun, ale brat ma volá Younnie. Mám 20. Rada tancujem, spievam a občas aj varím, no zo všetkého najradšej jazdím na pennyboarde a to za každého počasia, najmä keď prší. Som utiahnutý človek a neznášam príliš veľa pozornosti, keďže som introvert," tiež som sa na nich usmiala, aby som nevyzerala ako nejaká kripla.

"Tiež mám penny! Počkaj chvíľu!" skríkol Chen a utekal niekam preč.

Po pár minútach sa tu objavil s jeho penny boardom.

"Pekný... Ja som tiež chcela taký, ale moju pozornosť upútal tento," s úsmevom som zdvihla zo zeme moje namodro svietiace zlatíčko.

"Wow, je pekný," ozval sa XiuMin.

"Ďakujem, len už potrebujem vymeniť kolieska. Chen, nevieš náhodou, kde sú tu športové potreby?" spýtavo som pozrela na dotyčného.

"Často tam chodím. Zajtra tam môžme zájsť, ak chceš,” navrhol mi a ja som prikývla s tichým: "Gomawo."

"Keď sa už predstavovanie skončilo, môžme ti odniesť veci do tvojej izby. Snažili sme sa ti to tam za dva dni zútulniť ako sa len dalo," vysvetľoval mi Suho a s mojím kufrom v ruke ma viedol k spomínanej izbe.

"Vďaka," nasledovala som ho ako poslušný psík so sklonenou hlavou.

"Bola to izba Taa a Krisa, takže sme to museli dezinfikovať," zasmial sa trochu nervózne.

"Prečo?" nechápavo som naňho pozrela.

"Kris často... no... on... masturboval a to sa odzrkadlilo aj na stenách," pri tom, ako to hovoril sa trochu prikrčil, akoby čakal pohlavok.

"Ehm... nemôžem spať radšej niekde inde?" pozrela som naňho psími očkami, keďže mi bolo jasné, že TaoRis musí byť reálny vzťah.

"No voľné mám už len ja. Prenesieme ti posteľ ku mne a môžeš byť u mňa," usmial sa na mňa a ja som začala horlivo prikyvovať.

Oveľa radšej budem v izbe so Suhom, akoby som mala byť v izbe kde... no to už sa vie, čo sa tam robilo.

"Tak dobre... Toto je moja izba," otvoril dvere.

Naskytol sa mi pohľad na jednoducho, no naozaj krásne zariadenú izbu do čierno-bielej farby.

Priamo oproti dverám sa nachádzala obrovská manželská posteľ, nad ktorou bolo veľké okno, vďaka ktorému bola izba dobre osvetlená. Napravo od postele dominovala obrovská skriňa, ktorá bola taktiež zladená do čierno-bielej farby. Naľavo od postele boli dvere, ktoré pravdepodobne viedli do kúpeľne. Ostatok steny ozdoboval veľký obraz všetkých 12 členov Exo, ktorý bol ako jediný farebný a tým upútaval najväčšiu pozornosť. Naľavo od dverí bol písací stôl, na ktorom dominoval notebook a okolo neho sa nachádzalo pár fotiek. Naopak napravo bola celkom malá pohovka bielej farby, ktorá vyzerala veľmi útulne.

Famous? No thanks! ✓Where stories live. Discover now