Pred chvíľou sme si sadli s Jinom na gauč. Chudák bol tak unavený, že zaspal. Úprimne, sa mu ani nečudujem, veď ich dnešný, teda už včerajší výkon by ma priviedol do hrobu.
Pomedzi rozmýšľanie som sledovala to roztomilé stvorenie, ktoré spalo vedľa mňa. Ako môže byť niekto tak cute?
Potichu som zobrala deku a zakryla ho ňou, aby mu bolo aspoň trochu teplo. Cítila som, že aj na mňa už prichádza únava, tak som sa radšej presunula k operadlu, kde som si oprela hlavu a čakala na vytúžený spánok.
***
"Zavrite huby! Younnie a Jin ešte spia!" počula som dosť naštvaný hlas, ktorý som nevedela identifikovať.
"Prečo tu oni dvaja SPOLU spia?" ozval sa iný hlas a podľa jeho hrúbky by som usudzovala, že je to Rap Monster. Som zvedavá, čo mu odpovie brat, ak je tu tiež.
"Younnie mala v noci nočnú mou a bála sa dokonca aj mňa. Keď Jin vošiel do našej izby, tak odišla dolu a on išiel za ňou, no mne nakázal, nech sa pokúsim zaspať," vysvetlil prvý hlas a mne došlo, že je to brat.
"A ako sa zdá, tak jej to pomohlo, keďže sa obímajú ako hrdličky," zasmial sa detský hlas.
Takže toto bude asi Jungkook!
Až teraz som ai uvedomila, že ležím fakt v Jinovom objatí a zakrytá s dekou.
Hmm, asi sa musel v noci zobudiť, alebo ja som sa k nemu hnusne nasáčkovala.
"Dúfam, že áno, lebo strach, ktorý som včera videl v jej očiach ma bolel pri srdci," ozval sa brat.
"Chápeme ťa, ale prestaň už kecať a poď, lebo zmeškáme a navyše ich aj zobudíme. Inak ideme tvojím autom Hobi," ozval sa Rap Monster a ja som bola rada, že konečne odišli.
Po buchnutí vchodových dier som sa odvážila otvoriť oči a skontrolovať celú túto situáciu. Naozaj som ležala v Jinovom objatí.
Prišiel na mňa hlad, tak som sa rozhodla si ísť niečo ukuchtiť do kuchyne. Kašlem na to, že chcem vyzerať chudo a to dokonalo, ako všetky dievčatá v mojom okolí.
Začala som robiť cesto na palačinky a rýchlo piekla jednu za druhou. Naozaj mi to išlo dobre a k tomu rýchlo, keď som si pospevovala a krútila bokmi, ako som to mala vo zvyku vždy, keď som bola sama doma.
Konečne som dala na tanier aj poslednú a všetky tri taniere chcela po jednom ísť položiť na stôl, no keď som sa otočila, zbadala som, ako sa na mňa Jin s TaeHyungom zvláštne pozerajú. Samozrejme, že som bola znova celá červená.
"Ehm... urobila som vám raňajky, len neviem s čím si ich chcete natrieť, tak som pripravila nutelu a čučoriedkový džem," povedala som hanblivo a taniere som položila na stôl.
"Ďakujeme," usmial sa na mňa Jin.
"Bol to sexy taneček," drzo sa zasmial Tae a Jin, ktorý sedel vedľa neho ho mu dal pohlavok.
"Nemôžeš byť aspoň raz normálny? Ty pri varení tancuješ a vždy to dopadne tak, že musíme používať hasiaci prístroj, takže buď ticho a radšej ju pochváľ, pretože je oveľa talentovanejšia ako ty!" vyčítal tomu alienovi Jin a ja som sa začala smiať pri zmienke o Taeho kulinárskych schopnostiach.
"Už si ho niekedy učil?" spýtala som sa tentoraz už bez trémy.
"Často ho učím, ako aj všetkých ostatných, no oni sú totálni blbci, čo sa týka varenia," vysvetlil mi s úsmevom Jin a ja som pobavene prikývla.
Je pravda, že brat bol vždy tak nejak v tomto smere blbeček, ale že by to bolo až také hrozné?
"Tak mu treba," zasmiala som sa, no moju dobrú náladu prerušil zvonček, ktorý oznamoval príchod hosťa.
"To bude určite Suho," usmial sa Jin a odišiel mu otvoriť. O chvíľu sa vrátil aj so Suhom hneď za chrbtom.
"Dobré ráno," usmial sa Suho, hneď ako ma zbadal.
"Dobré ráno. Urobila som viac palačiniek, chceš aj ty?" trochu hanblivo som sa ho spýtala.
"Nie ďakujem, raňajkoval som v dorme," slušne odmietol.
Ako to, že je aj pri tomto tak dokonalý?
"Idem sa prezliecť a urobiť zo seba človeka. Za chvíľu som späť," usmiala som sa a odložila špinavý tanier do drezu.
Bez ďalšieho slova som odišla do Hobiho a mojej izby, kde som sa osprchovala, obliekla a trochu sa aj namaľovala.
"Jin, obviažeš mi to ešte raz?" neisto som sa ho spýtala.
"Jasné. Chalani mohli by ste ísť do obývačky?" pozrel na nich Jin a ja s očakávaním tiež.
"Máš to veľmi vážne?" ľútostivo na mňa pozrel líder Exo.
"Zahojí sa to," usmiala som sa naňho a chalani odišli.
"Dobre vieš, že je to vážne," zamračil sa na mňa Jin.
"Viem, ale nechcem ho strašiť, veď sa to zahojí," odpálkovala som ho a radšej odišla za chalanmi hneď, ako mi to obviazal.
Viem, že by som naňho nemala byť taká zlá, ale to jednoducho nejde. Ale budem sa snažiť, ako najviac budem vedieť, aby som k nim bola milá... najnä k Jinovi, ktorý sa tak veľmi snaží mi pomôcť.
YOU ARE READING
Famous? No thanks! ✓
FanfictionŽivot ku mne nebol spravodlivý, keďže rodičia milovali len môjho talentovaného brata, Jung Hoseoka. Karta sa obrátila a celý môj život sa od základov zmenil, keď som sa vďaka bratovi presťahovala do Soulu, kde som spoznala človeka, o ktorom som mala...