-37

436 18 0
                                    

"Kam sa tak náhliš?" stopla ma Lena vo dverách mojej izby.

"Z tohto sa len tak nevykrútiš, líderka," usmiala sa na mňa EunJi zatiaľ, čo ma Emily dotiahla do jej izby.

"Kápni božskou!" prikázala maknae a ja som takmer vybuchla smiechom nad jej výrazom. Povedala som im totálne všetko od začiatku, ako som sa prisťahovala do Soulu až po to, ako som sa stala členkou S3cret a ony ma sledovali s otvorenými ústami.

"Mať toľko šťastia ako ty, tak som už dávno v nebi," vydýchla EunJi.

"Zo začiatku som to brala ako nešťastie, no ak by sa nič z toho nestalo, tak ja by som nespoznala Suha a nikdy by sme sa nedali dokopy," usmiala som sa na nich.

"Inak, on vážne chodil za Irene?" MiYoon si ma premeriavala pohľadom.

"Áno chodil, no keď sme sa dali dokopy, tak už nie," odpovedala som jej.

*Flashback*

"Zlatíčko?" Suho ma stiahol k sebe na posteľ a hneď ma objal.

"Deje sa niečo?" spýtala som sa a jemne som ho pobozkala.

"Ide o Irene," povedal už o trochu smutnejšie.

"Bol si s ňou, že?" trochu som sa od neho odtiahla, aby sa ma už nedotýkal.

"Nie," znova odpovedal.

"Tak o čo ide?!" naštvane som ho prepaľovala pohľadom zatiaľ, čo som si sadla a podopierala sa rukami.

"Keď som bol naposledy s ňou, tak mi vynala do najväčších idiotov a potom mi povedala, že ak ťa milujem, tak nemám zakrývať svoje city a dať ich najavo. Nechcem, aby medzi nami boli tajomstvá a urobím pre teba čokoľvek, pretože ťa milujem," všetko zo seba vysypal. Cítila som ako mi po líci steká slza, no on ju jemne zotrel a uväznil ma v pevnom objatí, ktoré mi dávalo pocit bezpečia.

"Milujem ťa Kim JunMyeon," pošepkala som po chvíli ticha.

"Aj ja teba láska," usmial sa a spojil naše pery v jedno. Každý z jeho bozkov bol jemný a nežný, no teraz sa bozky menili na dravé a naliehavé. Rukou mi zašiel pod tričko a hladkal mi bruško.

"Suho... ja-"

"Nechceš to, chápem," usmial sa na mňa a odtiahol sa.

"Nie... ide o to, že-" znova ma musí prerušiť, no toto prerušenie mi pomohlo.

"Si ešte panna, že?" pohladil ma po líci a ja som prikývla zatiaľ, čo som si hrýzla peru, "ak to nechceš, nemusíme, máme dosť času," stále sa upokojujúco usmieval. Som rada, že na mňa netlačil.

"Chcem, len... bojím sa," priznala som sa a radšej som pozerala na naše ruky.

"Sľubujem, že budem nežný a neublížim ti," usmial sa na mňa a na potvrdenie jeho slov mi jemne stlačil ruku.

"Verím ti," neisto som sa usmiala.

Suho sa na mňa neisto pozrel, no dal mi dolu tričko a znova ma začal bozkávať.

"Toto sa mi nejak nepáči," prerušila som náš bozk a dala mu dolu tričko, keďže sa mi nepáčilo, že ja som mala kus látky dolu skôr ako on.

"A mne sa zase nepáči toto," posťažoval sa po chvíli a rýchlo mi rozopol podprsenku, ktorú odhodil preč. Hanbila som sa za seba, a preto som bola červená až niekde za ušami, " si nádherná," vzdychol pomedzi bozky a tým mi dodal odvahu. Rukami, ktoré som mala omotané okolo jeho krku som si ho pritiahla ešte bližšie k sebe v snahe vymazať každý centimeter, ktorý bol medzi nami. Pomaly sa presunul k môjmu krku, kde urobil asi dve slabé značky. Začal mi rozopínať rifle zatiaľ, čo sa venoval mojim bradavkám. Po tom, čo ja som už na sebe nemala rifle si rýchlo rozopol tie svoje a stiahol ich dolu aj s boxerkami. Zrazu som začala mať čoraz väčší strach a pochybnosti, ktoré sa vo mne hromadili. Suho si to všimol a chlácholivo ma pohladil po líci.

"Sľubujem, že to nebude moc bolieť," pošepkal a pobozkal ma. Neviem ako, no už som na sebe nemala ani ten posledný kus látky, ktorý ma zahaľoval a jeho erekcia sa otierala o môj vstup. Pomaly začal do mňa vnikať a potom jedným rýchlym prírazom bol vo mne a ja som od bolesti silne stisla viečka.

"Pššst," upokojoval ma a nepohol sa ani o centimeter, "povedz, keď budeš pripravená," pošepkal a ja som po pár sekundách prikývla. Najprv pomalými a mučivými pohybmi sa vo mne začal pohybovať, no tie vystriedali rýchle. Bolesť tiež vystriedala vášeň a ja som vedela, že sa čoraz viac približujem k vrcholu.

"S-uho j-ja-" koktala som zo seba, no on ma utíšil bozkom a pridal na svoje maximum.

"Oh bože, Suho!" s výkrikom som sa urobila a on hneď po mne. Obaja sme boli udýchaní. Pozrela som sa na Suha, ktorý ležal vedľa mňa a so zatvorenými očami oddychoval. Potom zlepené vlasy mu padali do očí, no jemu to výnimočne nevadilo.

"Milujem ťa," povedal a pritiahol si ma bližšie k sebe.

*Koniec flashbacku*

Famous? No thanks! ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora