Rozdział 12-Zack!Przestań!

8.1K 301 7
                                    

Gdy dojechaliśmy, weszliśmy do białego średniego domu.

-Ładnie tu-powiedziałam.

-Dzięki - odpowiedział z uśmiechem. -Moich rodziców nie ma do poniedziałku.

-A gdzie są? - zapytałam.

-U rodziny, gdzieś tam pojechali kogoś odwiedzić. - powiedział.

-A gdzie będę spać?

-W pokoju gościnnym na piętrze. - powiedział zaprowadzając mnie tam, po zorientowaniu się gdzie będę spać poszliśmy do jego pokoju, gdzie spędziliśmy dzień oglądając filmy. W pewnym momencie (20:58) Zack stwierdził, że pójdziemy na imprezę,oczywiście się zgodziłam. Wyjechaliśmy do klubu "The Black Nightes".

~°~

Po dotarciu na miejsce wypiłam dwa drinki, tego nie mogę powiedzieć o Zack'u, który wypił ich, aż piętnaście...

Tańczyłam z już nieco wstawionym Zack'iem... Po czym powiedział, żebym poszła z nim usiąść, zrobiłam to bez wahania.

Po chwili zaczął całować moją szyję i dotykać mnie.

-Zack! Przestań! - do moich oczu napłynęły łzy, ale on nie zwracał uwagi. Uciekłam uwalniając się z jego mocnego uścisku, przez przypadek zdarzyłam się jak się potem okazało z Tyler'em.

-Jassmine? Co się stało? - zapytał zaniepokojony, na co wybuchłam głośniejszym płaczem, a Tyler mnie przytulił.

-Ona jest Moja-powiedział Zack przybliżając się do mnie, na co Tyler go popchnął i spadł na ziemię, a my wyszliśmy.

-Jak się tam znalazłeś? - zapytałam.

-Musiałem wypić, bo mój związek z Amber zbliża się do końca - nie powiem ucieszyła mnie ta wiadomość...

-To chyba dobrze - powiedziałam, na co zaśmiał się pod nosem

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hejoo, jak tam wakacje u was? ;)

Zakochałam Się W Przyjacielu BrataOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz