Rozdział 14-JASSMINE WYCOFAJ SIĘ

7.8K 302 7
                                    

Wstałam, czując przepyszny zapach pancakes'ów, które zazwyczaj robiła mi i bratu, mama... Niepewnym krokiem ruszyłam do kuchni w białej bokserce i długich spodenkach od piżamy oraz w moich ulubionych kapciach psach, zaspana przetarłam oczy, nie dowierzając w to co widzę, Isaac gotuje? To jest nieprawdopodobne, zawsze ja gotowałam, bo on umie tylko zrobić kanapki...

-Ty gotujesz? - zapytałam ze śmiechem.

-Ha ha, bardzo śmieszne.

-No bardzo, a tak propo pancakes'y ci się przypalają-powiedziałam kolejny raz się śmiejąc, zdecydowałam, że pójdę do salonu obejrzeć jakiś film, no, ale był tam Tyler.JASSMINE WYCOFAJ SIĘ. WYCOFAJ SIĘ.Cofając się uderzyłam o wazon, który się stłukł, a odłamki szkła wbiły mi się w lewe kolano.

A wtedy on podszedł do mnie ściągając z siebie koszulkę i opatrując mi ranę...

A teraz prawdziwa wersja.

Podszedł do mnie patrząc to na mnie to na ranę, powoli wyciągnął odłamki szkła na co syknęłam z bólu, a on posłał mi rozbawione spojrzenie, naprawdę go to bawi? Jak się wykrwawię na śmierć to też będzie rozbawiony? Jassmine nie dramatyzuj.

-Jak ja nienawidzę mojej podświadomości... - pomyślałam patrząc jak Isaac daje apteczke Tyler'owi, a on opatruje mi ranę.

Zakochałam Się W Przyjacielu BrataOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz