Rozdział 16-Śpię, Nie Widać?

7.6K 289 14
                                    

Obudziłam się z krzykiem, gdy zobaczyłam przytulającego się do mojego brzucha Tyler'a.

-Co ty tutaj robisz?! - krzyknęłam wściekła.

-Śpię, nie widać? - zaśmiał się, ilustrując mnie zawzięcie wzrokiem, popatrzyłam na siebie, o mój Boże, byłam w bieliźnie (xd) szybko wzięłam kołdrę z łóżka i się nią szczelnie okryłam.

-Idź stąd!-krzyknęłam.

-Czemu? - powiedział z szerokim uśmiechem, nagle do pokoju wszedł Isaac był bardzo wkurwiony kiedy zobaczył w moim łóżku Tyler'a . Wziął go za bety wywalając go z pokoju.
Szybko zamknęłam drzwi na klucz i ruszyłam w stronę mojej komórki, po wejściu na instagram zobaczyłam Lisę szczęśliwą ze swoją nową przyjaciółką, Madison.
Zrobiło mi się smutno, ponieważ zawsze to ja byłam jej przyjaciółką od dziecka, wiem, że zabrzmiało to dosyć egoistycznie, ale to z nią mam najlepsze wspomnienia.

Pamiętam jak miałyśmy około 5 lat i bawiłyśmy się w piaskownicy, a Sasha - nasz wróg, walnęła mnie łopatką w głowę, a Lisa wywróciła ją, od tamtego czasu się zaprzyjaźniłyśmy. Było mi smutno bez niej, ale co ja poradzę? Ona znalazła inną przyjaciółkę. Weszłam na kik, ostatnio na niego nie wchodzę, ale teraz zamierzam to zmienić.

Pisałam z moim internetowym przyjacielem, Nate'em, nigdy go nie widziałam, ale mamy spotkać się na tych wakacjach.

Jaseminka_04:
Nate! żyjesz? ^-^

SeksiaczeqNate:
Kobieto, jest dwunasta i jest sobota, nie budzi się ludzi o dwunastej! -,-

Jaseminka_04:
Wstawaj leniu, a tak btw dzisiaj się obudziłam z Tyler'em w łóżku o.o

SeksiaczeqNate:
Pieprzyłaś się z nim?Wreszcie nie jesteś cnotką! Jestem z cb dumny :D

Jaseminka_04:
...

Jaseminka_04 is offline.

SeksiaczeqNate:
Boshe...Co za kobieta... ;_;

SeksiaczeqNate is offline.

Zakochałam Się W Przyjacielu BrataOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz