Rozdział 23-Co tak późno?!

7K 272 1
                                    

*Nate*

Słysząc lekkie pochrapywanie z moich pleców, ściągnąłem delikatnie Jass, żeby jej nie obudzić, by po chwili objąć ją jak pannę młodą.

Weszłem z Jass do jej domu i od razu wiedziałem, że ten gostek bodajże Tyler się doczepi, że za późno przyszliśmy, on był tak upierdliwy! Że w pewnych momentach miałem ochotę mu coś zrobić, ale się powatrzymałem, natomiast jej brat ani razu nie ochrzanił mnie, a spodziewałem się, że będzie odwrotnie.

-Co t-przerwałem uciszając go i pokazując na przytulającą się do mojej klatki piersiowej dziewczyny, która na dobre odpłyneła w sen.

-Co tak późno?!-krzyczał szeptem, a nie mówiłem, że się dowali?

-Nie twoja sprawa, a tak poza tym czemu zachowujesz się jak byś był jej ojcem? Radziłbym ci się zająć swoją dziewczyną - odpowiedziałem szeptem wędrując do jej pokoju, przy tym zamykając drzwi na klucz położyłem Jass ściągając jej tylko buty i bluzę, nie chcę jej rozbierać, bez jej zgody, bo potem mogła by się na mnie wydrzeć, a tego chcę raczej uniknąć... Przytuliłem ją tak, że spała plecami dotykając mojej klatki piersiowej i zasnąłem.

~~~~~~~~~~~~~~~~~
HAYY! Dzisiaj możecie poznać Nate'a z innej strony, a nie jako jakiegoś błazna xdd
Przy okazji zapraszam na moją nową książkę.                  ' Kik || L.H '

Paaa :***

Zakochałam Się W Przyjacielu BrataOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz