Rozdział 15-Muszę?

7.8K 299 4
                                    

Obecnie siedziałam w kuchni, gdzie mój brat mnie bardzo skrzywdził poprzez podanie mi jego spalonych pancakes'ów i rozkazanie mi, żebym usiadła przy stole z nim i Tyler'em.

-Jass masz 15 minut na spakowanie rzeczy i ubranie się,ponieważ jedziemy do domku letniskowego Tyler'a na 3 dni.

-Muszę? - zapytałam nie patrząc na niego i nerwowo wbijając widelec w pancakesy.

-Musisz, bo muszę Cię mieć na oku, żeby nic ci się nie stało.

-Ughhh... - jęknęłam odchodząc.

-Jass masz 15 minut pamiętaj! - krzyknął ostatecznie Isaac.

***30 minut później***

-Aż tyle tego? - zapytał Isaac spoglądając na 4 torby.

-To tylko najpotrzebniejsze rzeczy - powiedziałam ze słodkim uśmieszkiem do Isaac'a, na co się zaśmiał pod nosem.

-To Chodźmy powiedział biorąc moje torby i kładąc je do bagażnika.

Spałam opatulona kocem, zawsze byłam senna, gdy ktoś prowadził auto.

W niektórych momentach widziałam jak Tyler obserwuje mnie natrętnie w lusterku.

*3 godziny później*

Nagle samochód się zatrzymał co sprawiło, że się prawie obudziłam - Inaczej mówiąc byłam pół zombie, pół dzieckiem, które słodko śpi, jak to zwykle mówił Isaac.

Poczułam jak ktoś unosi mnie na rękach - Isaac.

Wtuliłam się bardziej w niego totalnie odpływając w sen.


Zakochałam Się W Przyjacielu BrataOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz