Rozdział 3-Dzwoń!

9.3K 380 31
                                    

Słuchając muzyki nie zwróciłam uwagi na skaczącą na łóżko Lissę.

-Czemu jesteś taka szczęśliwa? Z kimś byłaś? - poruszyłam znacząco brwiami, na co dostałam w rękę łokciem.

-Mama kupiła mi nową torbę, świetna po prostu!

-Mhm bo ci uwierzę, mów prawdę!

-No dobra byłam na rand... - przerwałam.

-Z kim?!??!

-Drake'iem.

-Z tym Drake'iem, który cię nękał o pracę domową, a potem pomylił ciebie z Twoją mamą i ją obmacywał?!?!? - zapytałam krzycząc z nie dowierzaniem.

-Tak z nim-rozmarzała, a ja cicho westchnęłam.

xxx

-Zrobimy ci make'up i będziesz ślicznie wyglądać jeszcze pójdziemy na zakupy i w ogóle będziesz taka... - przerwałam.

-No dobrze. - powiedziałam, na co pisknęła ze szczęścia.

-Tylko musisz zapytać się Zack'a o której i kiedy randka.

-Hmm... Kiedyś mi podawał swój numer, mam w torbie-sprawdziłam całą torbę wysypując jej zawartość po czym znalazłam małą karteczkę z jego imieniem i numerem.

-Dzwoń! - krzyknęła.

-No dobra. - wybrałam numer i zaczęłam dzwonić...

Jeden sygnał

Drugi sygnał

Trzeci sygnał

-Halo- powiedział zaspany Zack.

-Hej Zack.

-Jassmine? - wykrzyknął, po czym spadł z łóżka (?)

-Tak - powiedziałam ze śmiechem. - Dzwonię do ciebie w sprawie randki.

-Co? - zapytał z niedowierzaniem.

-Jeśli nie t... - przerwał.

-Nie, źle mnie zrozumiałaś! Chcę iść z Tobą na randkę marzę o tym od 1 liceum.

-To gdzie i kiedy? - zapytałam ze śmiechem.

-Jutro 18,przyjadę po ciebie, ok? - zapytał.

-Ok, to dobranoc - powiedziałam, na co odpowiedział "dobranoc" i się rozłączyłam.

-I co? - zapytałam.

-Idę na randkę! - powiedziałam wesoło po czym westchnęłam.

-Zapomnisz o nim na randce z Zack'iem. - powiedziała na co przytaknęłam, choć wiedziałam, że o nim nie zapomnę...

Zakochałam Się W Przyjacielu BrataOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz