Rozdział 7-Proszę Przyjedź...

8.6K 380 10
                                    

-Ale ja nie chce - odpowiedziałam idąc do swojego pokoju, ale złapał mnie za rękę, a ja wylądowałam na jego torsie, patrząc się głęboko w jego oczy, zaczął gładzić mi skórę policzka, delikatnie muskając mi usta, na co się od niego oderwałam.

-Proszę nie rób mi nadziei - powiedziałam, co zaskoczyło chłopaka i poszłam na górę, zamykając się w pokoju oraz płacząc.

-Jass - usłyszałam zza drzwi - Jass otwórz te cholerne drzwi - prosił, waląc co raz bardziej w drzwi.

- Nie- powiedziałam nadal płacząc.

- Jass proszę... - załamany dalej próbował wejść do mojego pokoju- otwórz...

-Odejdź! - krzyknęłam, po czym wybrałam numer Isaac'a i zadzwoniłam.

Pierwszy sygnał

Drugi sygnał

-Halo? -zapytał

-Proszę przyjedź-powiedziałam dalej łkając.

-Co się stało, Jass? - zapytał, zaniepokojony.

-Po prostu przyjedź, nie chce, żeby Tyler tu był. - odpowiedziałam.

-Zaraz będę - powiedział i się rozłączył.

Czekałam niecierpliwie na mojego brata ocierając łzy w poduszkę, gdy nagle usłyszałam jak Tyler przestał walić w moje drzwi.

-Sama się o to prosiłaś!-powiedział próbując wyważyć drzwi.

Jeden stukot

Drugi stukot

Trzeci stukot...

Moje drzwi runęły, a do pokoju wparował Tyler, który od razu złapał mnie za ręce, a ja łkałam bardziej.

-Jass nic Ci nie zrobię nie płacz - odgarnął włosy z mojego policzka, na co momentalnie strzepnęłam jego dłoń.

-Zostaw mnie! - wykrzyknęłam wściekła, a koło mnie pojawił się brat.

-Jeszcze raz zrobisz coś mojej siostrze, a zapomnę, że jesteśmy przyjaciółmi i skończy się dla ciebie to źle. - powiedział trzymając go za koszulkę, po czym puścił go i zaczął mnie uspokajać.

-Stary nic jej nie zrobiłem! - wykrzyknął.

-Ostatni raz płakała przez ciebie w szóstej klasie, nie chce, żeby tak cierpiała kolejny raz.

-Co? Jak to płakała w szóstej klasie przeze mnie? - zapytał z szokiem na twarzy.

-Do tego czasu tylko Lissa wie czemu płakała, ale ona ci nie powie.

Zakochałam Się W Przyjacielu BrataOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz