Rozdział 18-On Jest Jedną Osobą, Na Której Mi Zależy.

8.2K 301 7
                                    

SeksiaczeqNate:
Jeszcze tydzień do...

Jaseminka_04:
Pieska!

SeksiaczeqNate:
Co ty masz z tym psem? -,-

Jaseminka_04:
Nate'uś nie fochaj :* Wybierzemy razem pieska xd
Wracam za chwilę, ok?

SeksiaczeqNate:
Okok.

Wstałam z łóżka biorąc z walizki jakieś pierwsze lepsze ciuchy i powędrowałam z ciachami do łazienki, w której wzięłam długą, orzeźwiającą kąpiel. Cała mokra wytarłam się ręcznikiem i ubrałam przygotowane wcześniej ciuchy *media*, włosy wysuszyłam oraz spięłam je w kitkę. Pomalowałam trochę rzęsy, zrobiłam kreski oraz pomalowałam usta pomadką.

Gotowa poszłam do mojego pokoju, gdzie ubrałam białe trampki.

Jaseminka_04:
Nate! Mógłbyś przyjechać wcześniej do mnie? (:

SeksiaczeqNate:
Nie wiem czy hotel udałoby mi się wcześniej ogarnąć :/

Jaseminka_04:
Najwyżej będziesz spał u mnie w domu . Proszę, chcę Cię już zobaczyć :)

SeksiaczeqNate:
Ok :)

*°*°*
Siedzieliśmy z Tyler'em i Isaac'iem pod rozpalonym ogniskiem. Jutro wracamy, więc muszę powiedzieć Isaac'owi o Nate'cie

-Isaac? - zapytałam z przesłodzonym głosem.

-Tak? - spojrzał w moją stronę poważnie.

-No bo jesteś bardzo, ale to  bardzo cudownym bratem...

-I...? -zapytał nie odrywając wzroku ode mnie.

-Czy mój znajomy mógłby przenocować u nas przez około 2 tygodnie? - zapytałam z szerokim uśmiechem.

-Ile ma lat? - zapytał.

-19-powiedziałam, na co się zaśmiał, a Tyler wypluł całą zawartość.

-Haha chyba żartujesz sobie, że w ogóle by u nas nocował-zaśmiał się.

-Isaac proszę, on jest jedyną osobą na której mi bardzo zależało, teraz jest moim jedynym przyjacielem.

-A Lisa? - zapytał nagle Isaac.

-Nie przyjaźnimy się - powiedziałam, kierując wzrok na Tyler'a, który powędrował potem na ziemię.

-2 tygodnie- powiedział.

-Co? - zapytałam wesoła.

-2 tygodnie, tyle może zostać - powiedział, na co szybko go przytuliłam.

-Ale. - spojrzał na mnie- Śpi w
Pokoju gościnnym - mówił poważnie, na co się zaśmiałam.

*Perspektywa Tyler'a*

Siedzieliśmy przy ognisku, cały czas patrzyłem na nią, gdy nie patrzyła, nie sądziłem, że mogę się nią zauroczyć, zakochać...

-Isaac? - zapytała z bardzo przesłodzonym głosem.

-No bo jesteś bardzo, ale to  bardzo cudownym bratem...

-I...? -zapytał.

-Czy mój znajomy mógłby przenocować u nas przez około 2 tygodnie? - zapytała, co mnie zatkało, poczułem
Jakby ona się ode mnie oddalała,a nie chcę na to pozwolić. Ten Nate nie może się do niej zbliżyć. Ona jest moja choć o tym nie wie.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Powoli będzie zbliżać się coś... Tyle tylko będę spojlerować xd

Zakochałam Się W Przyjacielu BrataOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz