Zeszłam na dół z telefonem, cały czas śmiejąc się z Nate'a.
Jaseminka_04:
Ale jesteś głupi... :pSeksiaczeqNate:
Ale za to mnie kochasz, skarbie :**Jaseminka_04:
Chciałbyś :)SeksiaczeqNate:
Ranisz :'(Jaseminka_04:
:'( *huug*SeksiaczeqNate:
*huug*Jaseminka_04:
Nie mogę się doczekać wakacji :DSeksiaczeqNate:
Bo mnie spotkasz? :DJaseminka_04:
To też, ale głównie dla tego, że będę mogła mieć pieska :DSeksiaczeqNate:
...Jaseminka_04:
No co? xd-Jassmine-wymachiwał rękami Isaac.
-Tak? - zapytałam nie spoglądając na niego.
-Patrzy się na ludzi jak się do nich mówi - powiedział Tyler.
-A od kiedy ty taki mądry jesteś? - zapytałam zła z założonymi rękami .
-Ty jeszcze wiele rzeczy o mnie nie Wiesz - powiedział z uśmieszkiem.
-I się nie dowie - spiorunował go wzrokiem, a ja już miałam iść do pokoju kiedy zostałam zatrzymana przez Tyler'a, który wziął mi telefon, po czym zamknął się w swoim pokoju.
-Otwieraj te drzwi! Masz mi oddać telefon, kretynie! - dobijałam się do niego około 20 minut, po czym stwierdziłam, że dalsze namowy nie mają sensu.
Weszłam do mojego pokoju wychodząc z pokój na drzewo, które bardzo blisko rosło. Po chwili dostałam się do jego okna pukając z uśmiechem w szybę na co przerażony otworzył, a ja weszłam.
-Wiesz, że mogłaś spaść?! - zapytał z krzykiem.
-Dla telefonu wszystko - uśmiechnęłam się radośnie na co delikatnie się zaśmiał.
-To ja spadam - powiedziałam biorąc telefon.
-Czekaj - zatrzymał mnie.
-Kim jest Nate? - zapytał przez zęby.
-Nie powinno Cię to interesować.
-Całowaliśmy się czy to nic dla ciebie nie znaczyło? - zapytał szukając odpowiedzi w moich oczach.
-Tak? A mi się zdawało, że wyleciało mi coś do oka-powiedziałam ironicznie, wychodząc.
Po wejściu do mojego tymczasowego pokoju, zamknęłam drzwi na klucz i od razu weszłam na kika.
Jaseminka_04:
Jestem już, Tyler wziął mi komórkę.SeksiaczeqNate:
Aha to wytłumacza liczne groźby w moją stronę :DJaseminka_04:
Wyzywał cie? O.OSeksiaczeqNate:
Tak, ale wiedziałem, że to nie ty, bo jesteś zbyt słodka żeby kogoś wyzwać ;*Jaseminka_04:
Nie jestem słodka -,-Jaseminka_04 is offline
SeksiaczeqNate:
Tak źle, tak źle, zdecyduj się wreszcie kobieto... ;_;~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Okok jestem jestem i po pierwsze zobaczyłam, że w JEDEN dzień nabiło 200 wyświetleń o.o omg dziękuję xd
CZYTASZ
Zakochałam Się W Przyjacielu Brata
Ficțiune adolescenți*UWAGA!Książka zawiera liczne błędy stylistyczne,ortograficzne oraz interpunkcyjne,ponieważ była pisana gdy miałam 11 lat* Jej życie jest takie same jak każde, ma średnie oceny, nie sprawia problemów, ale jest trochę w sobie zamknięta i skrywa pewie...