Rozdział 34-Najpóźniej o 20

6.1K 225 0
                                    

*Jassmine POV*

Po wyjściu z domu pierwsze co chciałam zrobić to spotkać się z Tylerem.

Do Miś:
Isaac oddał mi już komórkę :)

Od Miś:
A co jeśli ty to Isaac?

Do Miś:
Bardzo kreatywna teoria,ale niestety nie jestem Isaac'iem :) Zabiłabym się, gdybym nim była...

Od Miś:
Przekonajmy się ;) przyjechać po ciebie ?

Do Miś:
Okej,ale nie jestem w domu.

Od Miś:
A gdzie?

Do Miś:
*podaje adres*

Od Miś:
Zaraz będę skarbie.

Od Miś:
Okej czekam 😀

Siedziałam chwilę na ławce,czekając na Tylera oraz w międzyczasie przeglądając portale społecznościowe.Po okołu 15 minutach Tyler przyjechał,a ja wsiadłam do samochodu.

-Hej-odpowiedzieliśmy sobie,całując się w policzek.

-To gdzie jedziemy?-zapytałam,zapinając pas.

-Hmm...Kino?

-Okej.-odpowiedziałam,wyjmując telefon ponieważ zaczął wibrować.

Isaac dzwoni...

-Halo?

-Gdzie jesteś?

-U Lissy mówiłam Ci...

-Nie jesteś u Lissy,słyszę silnik,jedziesz samochodem ,z kim i gdzie?

-Jadę z Lissą i jej mamą do centrum.

-Masz być najpóźniej o 20 w domu,zrozumiano?

-Ehh...Dobra.

*koniec rozmowy*

-Isaac?-zapytał,lekko zerkając na mnie ,ale skupiając się jednocześnie na prowadzeniu auta.

-Tak,o 20 muszę być.

-Jeszcze dużo czasu do 20-uśmiechnął się, co odwzajemniłam.

Włączyłam radio,ponieważ stwierdziłam,że jest dość cicho, za cicho.Przełączałam kanał po kanale,aż usłyszałam "Last Christmas" to jest jedna z moich ulubionych świątecznych piosenek do których mam wielki sentyment,ponieważ moi rodzice,poznali się na lodowisku,gdy leciała ta piosenka.Od razu śpiewałam razem z Georgem Michaelem,to nie był dla mnie jakiś problem, ponieważ tekst znałam na pamięć.

-Oszczęć mi cierpienia-zaśmiał się Tyler,na co pacnęłam go w ramię.

-Nie śpiewam,aż tak tragicznie...chyba.Jak śpiewam 5 second of summer jest gorzej,znaczenie gorzej-zaśmialiśmy się.

Tyler zatrzymał się przed dużym kinem,zgasił silnik i wyszliśmy oraz zamknął drzwi na klucz.

                   ,_________________,

Życzę Wesołych i Ciepłych...

Miłych i Przyjemnych...

Świąt! 😊

Zakochałam Się W Przyjacielu BrataOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz